Die gaan gewoon mee. Hupquote:Op maandag 6 juni 2005 10:10 schreef PeRi het volgende:
Ik kan me herinneren dat E.T ook meewilde toch als er weer een meet kwam? Weet iemand van Jessie?
Dat is snel volquote:Op maandag 6 juni 2005 10:17 schreef Auticia het volgende:
Er kan er dan nog 1 mee, als de 'misschien-mensen' meewillen.
vriendin van mijquote:Op maandag 6 juni 2005 10:17 schreef Auticia het volgende:
Er kan er dan nog 1 mee, als de 'misschien-mensen' meewillen.
wmb kan je er gewoon op hoor, of zouden ze bij de Lush echt moeilijk gaan doen over 1 meer of minder?quote:
anders ga je op mijn plek , jij zit hier al langer dan ikquote:Op maandag 6 juni 2005 13:10 schreef ymme het volgende:
Ik had volgens mij in een paar topics eerder al gezegt, dat ik mee wou, als er een nieuwe meeting gedaan werd
Nee hoor, dat hoeft nietquote:Op maandag 6 juni 2005 13:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
anders ga je op mijn plek , jij zit hier al langer dan ik![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft niet![]()
Jij moet nog veel leren van Lush![]()
Ripley moet mee!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:11 schreef Ripley het volgende:
Ja, mag ik als reserve! Kon de laatste keer niet ivm vakantie, maar wil supergraag mee
Meen je dat nou. Dat je dat gaat doen voor mijquote:Op maandag 6 juni 2005 13:16 schreef mother-mother het volgende:
[..]
had je mn voorraad gezien?
nee hoor gaat lukken allemaal , ga jij nu mee probeer ik t weer bij volgende meet![]()
ik zal tussendoor waarschijnlijk toch ook nog ff gaan , en n meet moet je gewoon meemaken tis heel leuk![]()
ja tuurlijk nou en ik lees net dat ripley ook heel graag wil , en er komt dus net nog n plekkie vrijquote:Op maandag 6 juni 2005 13:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Meen je dat nou. Dat je dat gaat doen voor mijJe kent me niet eens. Vind het wel heel lief van je hoor
![]()
Ok, dan wil ik ook graag op de lijst! dat ik mee ga naar de Lushmeeting (met een grote knip, met veel centjesquote:Op maandag 6 juni 2005 13:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja tuurlijk nou en ik lees net dat ripley ook heel graag wil , en er komt dus net nog n plekkie vrijeverybody happy
Idd, een goed idee! Ga ik ook maar eens doenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:36 schreef Anitra het volgende:
Ik heb er nu al zin in
Eind juli is hier perfect, zijn we net van vakantie terug
* Anitra gaat snel een apart potje voor Lush maken in het spaar kastje
Wel jammer! Ben zo benieuwd naar jou!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja tuurlijk nou en ik lees net dat ripley ook heel graag wil , en er komt dus net nog n plekkie vrijeverybody happy
Ja regel dat eens met die 2 kerels erbij.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel jammer! Ben zo benieuwd naar jou!
Nou ja, minimeeten dan maar
Oeh, dus daar moet ik heen!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:46 schreef Anitra het volgende:
Ik heb trouwens net bij de ikea zeepbakjes gekocht.
Ze waren maar 95 cent en je kan ze door de zuignapjes overal ophangen, dat is een stuk beter dan in een kastje waar je ze niet ziet.
heyyyyy goed plan!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:34 schreef Sanne het volgende:
Anders maken we er toch twee meetings van!
Vind ik geen gek idee hoor. Het zit zo snel vol.
en ik naar jou, moeten echt ff datum gaan prikkenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel jammer! Ben zo benieuwd naar jou!
Nou ja, minimeeten dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |