quote:Op maandag 6 juni 2005 00:11 schreef Skaai het volgende:
Als er weer een avond is, neem ik m'n zus mee
Zeg, het is hier geen US.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het zal niet waar zijn maar he` wel picture`s van je zus
![]()
quote:
Probeer hem maar is te vinden eerst in den boschquote:Op maandag 6 juni 2005 00:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Als het nu eens in Den Bosch oid wordt gedaan, ben ik ook van de partij. Amsterdam is me te ver, of ik moet met iemand kunnen meerijden.
Post eens een foto van de voorraad van je vriendin.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]hey ik heb de hele middag lopen zoeken naar lush ik mag nu wel even posten hier he`
We konden hem niet vindenquote:Op maandag 6 juni 2005 00:29 schreef Skaai het volgende:
[..]
Post eens een foto van de voorraad van je vriendin.
Only than we're talking.
quote:Op maandag 6 juni 2005 00:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik liep er vanmiddag heel makkelijk tegenaan hoor. Hoek om, poef, daar was de Lush.
quote:Op maandag 6 juni 2005 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
was jij in den bosch
Er ging trouwens wel een meisje de Expo binnen die op amelie leek was jij dat toch niet?
Ja echt ze lachte zo lief ook naar mequote:
hiero , en ik weet t niet , moet t nog ff aan dr vragenquote:
In mijn Happy pakket zat ook een kortingsbon.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:30 schreef Auticia het volgende:
[..]
Zit er trouwens in elk Lush-cadeaupakket zo'n kortingsbon?.
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:33 schreef PeRi het volgende:
Even serieus: Ik wil binnenkort weer een vipavondje.Hartstikke gezellig! En daarbij is het namelijk veel beter voor mn portomonnee ook. En oktober is me echt veeeeeeeel te ver. Dus. Zeg het maar.
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:26 schreef Sanne het volgende:
Ik zit serieus over een tripje Londen na te denken.
Ben er de laatste jaren niet geweest, terwijl ik er vroeger best veel kwam
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
je userplaatje is een beetje groot schat.
Ik vind het ook wel ver gaan hoor, maar tochquote:Op maandag 6 juni 2005 09:36 schreef PeRi het volgende:
Dat gaat mij toch eigenlijk net iets te ver. Maar als jullie toch gaan, mogen jullie best mijn lijstje meenemen
ik zit idd net te bedenken dat je voor de prijs van ticket en hotelkamer ook wel hele leuke lush spullies kan kopenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:36 schreef PeRi het volgende:
Dat gaat mij toch eigenlijk net iets te ver. Maar als jullie toch gaan, mogen jullie best mijn lijstje meenemen
Meld zichquote:Op maandag 6 juni 2005 09:41 schreef PeRi het volgende:
Ja![]()
Ik meld me alvast aan. Eind Juli? Cora, Auticia, Skaai + zus en Sanne wilden ook al zag ik net
same herequote:Op maandag 6 juni 2005 09:52 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Meld zichmet een voorkeur voor eind juli, dan beginnen me spulletjes denk ik een beetje op te rapen.
Voor mijn bankrekening is eind juni ook nog wel wat snel....quote:Op maandag 6 juni 2005 09:59 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jij gaat strax toch nog
![]()
heb echt vrij veel dus voor mij zou eind juni erg snel zijn denk ik![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:02 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Voor mijn bankrekening is eind juni ook nog wel wat snel....
Wat een onderhandelingstactiek.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:04 schreef PeRi het volgende:
Half juli aanhouden dan?
Misschien wil cinnamongirl ook weer mee?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:09 schreef PeRi het volgende:
Ik gooi Aventura en Imago ff op de misschienlijst. Voor die vol raakt straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |