abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2005 @ 21:28:08 #101
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27656448
De mijne lacht me alleen maar uit als ik weer met mijn neus in het Lush krantje zit aan te strepen wat ik wil hebben. Maar ondertussen staat hij nu wel weer onder de douche te snuffen aan mijn figs 'n leaves.

Anitra: ik heb het helemaal over het hoofd gezien toen ik bij Lush was. Maar de beschrijving klinkt wel heel goed.
pi_27656548
O echt Lois?

Ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een stuk angels delight.
Dus als het je een keer uitkomt. Heel graag!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zondag 5 juni 2005 @ 21:31:16 #103
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27656575
Ik ga vrijdag weer werken dus mail me maar even voor die tijd hoeveel ik moet meenemen voor je. Heb je nog even bedenktijd voor een lijstje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_27656675
Hahahahahaha lol Lois. Lijstje zal t wel niet worden. Heb net een bestelling gedaan die woensdag binnenkomt. Maar 1 stukje zeep en ik ben al de gelukkigste vrouw op aarde.
Ik ben zo eenvoudig
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27656714
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:30 schreef jessie het volgende:
O echt Lois?

Ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een stuk angels delight.
Dus als het je een keer uitkomt. Heel graag!
Waarom heb je dat niet gevraagd Jessie, want ik had het zo voor je mee genomen!!!
pi_27656797
Omdat ik een zeepie ben
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27656847
Ik ga van de week ook een foto maken, van mijn lush producten

zit er allemaal wel heel leuk uit
pi_27656936
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:37 schreef jessie het volgende:
Omdat ik een zeepie ben
Je bent een Lushje
Volgende keer gewoon vragen hoor!!!
Wij gaan voor 8 juli nog een keer, dus begin maar vast te denken
pi_27657111
Hahahahahahaha ok!!!!
Thx alvast
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 5 juni 2005 @ 21:50:04 #110
48233 Auticia
warriorette
pi_27657273
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:28 schreef Kyara het volgende:
De mijne lacht me alleen maar uit als ik weer met mijn neus in het Lush krantje zit aan te strepen wat ik wil hebben. Maar ondertussen staat hij nu wel weer onder de douche te snuffen aan mijn figs 'n leaves.
Ik had laatst 2 knuffelpoppetjes gekocht en zat mezelf hardop af te vragen of ik er niet nog een paar zou aanschaffen. Maar mijn vriend wist te vertellen dat we voor dat geld beter naar de Lush kunnen gaan.

.
I bet you are flying inside.
pi_27657415
De zeepjes zijn in Hongarije veeeel goedkoper!
''Going mental on the Wabbu''
pi_27657564
Ik ga zo maar eens wat Snake Oil en Rehab op mijn hoofd smeren. . Ik ben heel benieuwd. .
pi_27657856
Ik heb net een dik uur in bad gezeten met vriendjelief, en we hebben ons tegoed gedaan aan Honey i washed the kids, Mask of Magnaminty, irresistable bliss (voor vriendje), ultimate shine (voor mij) en samen American cream en AOBS, we ruiken allebei heel lekker en vriendje vindt het ook leuk allemaal
pi_27657914
Ik zit er bijna over te denken om maar een andere vent te zoeken
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 5 juni 2005 @ 22:08:05 #115
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27657946
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:05 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb net een dik uur in bad gezeten met vriendjelief, en we hebben ons tegoed gedaan aan Honey i washed the kids, Mask of Magnaminty, irresistable bliss (voor vriendje), ultimate shine (voor mij) en samen American cream en AOBS, we ruiken allebei heel lekker en vriendje vindt het ook leuk allemaal
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2005 @ 22:09:49 #116
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27658014
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:05 schreef heaven7 het volgende:
Heeft jouw vriendje nog een leuke vrijgezelle broer, mét badkuip?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_27658017
Ja tis een schat Hij houdt eigenlijk helemaal niet van uitgebreid badderen en troepjes opsmeren Hij is zo van "een stuk aldizeep is toch goed genoeg"

Echt super
pi_27658055
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:09 schreef Skaai het volgende:

[..]

Beiden broers bezet helaas
  zondag 5 juni 2005 @ 22:11:17 #119
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_27658081
klinkt gezellig heaven7
pi_27658119
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:53 schreef Together-Alone het volgende:
De zeepjes zijn in Hongarije veeeel goedkoper!
Ik ga naar Hongarije
Zitten er 3 in Budapest zag ik, dus denk dat we wel even gaan shoppen daar

Jessie ik ben gezegend met een vent met veel vrouwelijke trekjes en zodoende is hij ook gek op lekker ruiken door zeepjesafstershave is weer niks voor hem en gezien ik een zeer mannelijke vrouw ben passen we dus uitstekend bij elkaar
pi_27658153
En een meid waarmee je ook lekker samen kan Lushen Anitra
pi_27658167
En misschien Djulian ookwel als ie ermee opgroeit
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2005 @ 22:14:14 #123
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27658215
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:10 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Beiden broers bezet helaas
Oooh maar dat valt te regelen
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_27658240
Djen is nu ook helemaal Lush gek idd
Voor Djulian word het alleen maar zeep van Lush omdat hij niet tegn die chemische troep kan. denk dat ik de Honey I Washed The Kids bij hem probeer.
Of welke was dat nou die veel gebruikt werd door mensen met eczeem enzo?
pi_27658262
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:09 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik hoor zojuist dat mijn vriend te huur is
pi_27658312
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:14 schreef Anitra het volgende:
Djen is nu ook helemaal Lush gek idd
Voor Djulian word het alleen maar zeep van Lush omdat hij niet tegn die chemische troep kan. denk dat ik de Honey I Washed The Kids bij hem probeer.
Of welke was dat nou die veel gebruikt werd door mensen met eczeem enzo?
Dat weet ik niet maar misschien kun je Milky bar eens proberen, die is lekker romig en zacht voor een babyhuid
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2005 @ 22:16:40 #127
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27658328
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:15 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik hoor zojuist dat mijn vriend te huur is
Aha! Nou ik heb nog 2 Bubble Bar Slices liggen. 2 shampoo blokken, een heleboel zeep, wat reinigingsklei en Karma Kream voor de nabehandeling. Tot zo!
pi_27658369
Hahahahahahaha lol heaven.
Nou lekker hoor Anitra. Dat getut met je vent.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27658386
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:16 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet maar misschien kun je Milky bar eens proberen, die is lekker romig en zacht voor een babyhuid
Mischien een hele domme opmerking van mij, maar kinderen met melk allergie zouden die wel een zeep kunnen gebruiken waar melkprodukten in zitten?
pi_27658391
Anderen krijgen júíst eczeem van (sommige) Lush-zepen, dus ik denk dat het even proberen is om te kijken of het wel geschikt is voor Djulian. Ik zou in ieder geval niet meteen groot inkopen maar eerst even een klein beetje proberen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_27658397
Was t niet dream wash en dream cream Anitra?
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2005 @ 22:18:51 #132
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27658423
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:17 schreef Anitra het volgende:

[..]

Mischien een hele domme opmerking van mij, maar kinderen met melk allergie zouden die wel een zeep kunnen gebruiken waar melkprodukten in zitten?
Ik denk het niet
pi_27658507
Ook dat weet ik niet Anitra Je zou het eens kunnen proberen en je kan altijd een proefje vragen in de winkel van Milky bar.
pi_27658542
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:16 schreef Skaai het volgende:

[..]

Aha! Nou ik heb nog 2 Bubble Bar Slices liggen. 2 shampoo blokken, een heleboel zeep, wat reinigingsklei en Karma Kream voor de nabehandeling. Tot zo!

Ik zal het eens voorstellen
  zondag 5 juni 2005 @ 22:36:34 #135
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27659065
Lois, mag ik ook?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator zondag 5 juni 2005 @ 22:40:38 #136
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27659218
Tuurlijk ET, mail je lijstje maar voor vrijdag
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_27659582
Hé over die 10% kortings-bon hè, die ik eerder noemde... Ik heb zo'n idee dat het ding alleen in Engeland geldt. Tenminste, het ding is helemaal in het Engels geschreven en als je informatie wilt staat er een telefoonnummer bij dat hoort bij de Engelse besteltelefoon van Lush ofzo. Dus of ze die bon hier accepteren?

Eigenlijk vind ik dat als je een bon in je spullen stopt dat je hem vervolgens ook moet accepteren, maar ik weet niet hoe ze daar in de Lush over zullen denken...
pi_27659648
Ik voelde me heel opgelaten toen ik om een proefje van oh la la vroeg. Toen ze zag dat ik een lijstje had vroeg ze welke ik nog meer toch maar niet genomen had en dat was figs and leaves en toen kreeg ik van beide een flink proefje meemag ook wel als je na gaat wat we betaald hebben vandaag

Net de AOBS gebruikt voor mijn gezicht, wat voelt die nu lekker aan!!!! Ik deed mijn gezicht altijd alleen met water wassen omdat ik zeep niks vind, het rook nooit lekker enzo. Maar AOBS is hemels!!
Verder gewassen met Rockstar en ook die vind ik heerlijk!!! Lekker zoet en toch met iets van pit er in. Rick vond Rockstar heerlijk ruiken bij mij
Voel me ineens een heel ander mens, zelfs Rick zegt het. Ik ben vrolijker en een stuk meer vol zelf vertrouwen.
  zondag 5 juni 2005 @ 22:52:27 #139
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27659665
kortingsbon?
waar?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_27659788
Anitra
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27659793
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:50 schreef imago het volgende:
Hé over die 10% kortings-bon hè, die ik eerder noemde... Ik heb zo'n idee dat het ding alleen in Engeland geldt. Tenminste, het ding is helemaal in het Engels geschreven en als je informatie wilt staat er een telefoonnummer bij dat hoort bij de Engelse besteltelefoon van Lush ofzo. Dus of ze die bon hier accepteren?

Eigenlijk vind ik dat als je een bon in je spullen stopt dat je hem vervolgens ook moet accepteren, maar ik weet niet hoe ze daar in de Lush over zullen denken...
die bon zat idd ook bij mijn schoonmoeder in het pakje. Had haar net aan de telefoon, ze heeft alleen nog maar aan de verpakking gesnuffeld, maar wou precies weten waar de winkel zit
pi_27659907
AOBS proefmonstertje heb ik gegeven aan een vriendin met een gemende huid met T zone. Zij vond de lushproducten wel duur in de winkel. Ik ben benieuwt of ze van gedachte gaat veranderen.
Dat is eens wat anders...
pi_27660366
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:58 schreef cora4034 het volgende:
AOBS proefmonstertje heb ik gegeven aan een vriendin met een gemende huid met T zone. Zij vond de lushproducten wel duur in de winkel. Ik ben benieuwt of ze van gedachte gaat veranderen.
Tja, wat is duur... Een potje AOBS is 7,50, een fles Garnier schoonmaakspul of van welk merk dan ook kost tegenwoordig evenveel of meer. Dat vind ik ook met de gezichtscrèmes: 20 euro lijkt veel, maar als je erover nadekt zijn de "gewone" merken vaak ook al even duur. Alleen de verse masker vind ik wel érg duur, maar als het echt werkt om m'n huid te verbeteren heb ik dat er wel voor over.

En die bonnen zitten dus in de kado-pakketten
  zondag 5 juni 2005 @ 23:16:53 #144
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27660522
Anitra, volgens mij zit er soja melk in Milky bar, en hij is echt heel zacht en romig zoals heaven7 al zei.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_27661025
quote:
Op zondag 5 juni 2005 23:16 schreef La_Guiri het volgende:
Anitra, volgens mij zit er soja melk in Milky bar, en hij is echt heel zacht en romig zoals heaven7 al zei.
Ik vraag gewoon een proefje de volgende keer. Want die chemische zeep kan hij niet tegen.
Heb vanavond wat van die Play Doze in zijn badje gedaanecht een mini brokje dat het niet schuimde, maar wel geurtje had Hij vond het heerlijk en huid reageert er goed op.

Djulian heeft dus een melk-allergie, maar dat uit zich vooral in zijn darmen, dus vandaar mijn vraag of hij er ook op zou reageren op de huid. Soja mag hij ook niet trouwens.
  zondag 5 juni 2005 @ 23:33:17 #146
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27661071
Even serieus: Ik wil binnenkort weer een vipavondje.Hartstikke gezellig! En daarbij is het namelijk veel beter voor mn portomonnee ook. En oktober is me echt veeeeeeeel te ver. Dus. Zeg het maar.
Whatever I want.
pi_27661245
quote:
Op zondag 5 juni 2005 23:33 schreef PeRi het volgende:
Even serieus: Ik wil binnenkort weer een vipavondje.Hartstikke gezellig! En daarbij is het namelijk veel beter voor mn portomonnee ook. En oktober is me echt veeeeeeeel te ver. Dus. Zeg het maar.
ik wil weer mee
Dat is eens wat anders...
pi_27661343
Ik ook
pi_27661654
Ik wil ook mee

Heb een mailtje gestuurd naar Lush of hun een idee hebben welke zeep voor hem.

Ik ben net onder de douche uit en ruik nog heel lekker, maar zou er zo weer onder willen springen om de andere te proberen
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2005 @ 00:11:59 #150
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27662277
Als er weer een avond is, neem ik m'n zus mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')