Waarom heb je dat niet gevraagd Jessie, want ik had het zo voor je mee genomen!!!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:30 schreef jessie het volgende:
O echt Lois?![]()
![]()
Ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een stuk angels delight.
Dus als het je een keer uitkomt. Heel graag!
Je bent een Lushjequote:
Ik had laatst 2 knuffelpoppetjes gekocht en zat mezelf hardop af te vragen of ik er niet nog een paar zou aanschaffen. Maar mijn vriend wist te vertellen dat we voor dat geld beter naar de Lush kunnen gaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:28 schreef Kyara het volgende:
De mijne lacht me alleen maar uit als ik weer met mijn neus in het Lush krantje zit aan te strepen wat ik wil hebben. Maar ondertussen staat hij nu wel weer onder de douche te snuffen aan mijn figs 'n leaves.
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:05 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb net een dik uur in bad gezeten met vriendjelief, en we hebben ons tegoed gedaan aan Honey i washed the kids, Mask of Magnaminty, irresistable bliss (voor vriendje), ultimate shine (voor mij) en samen American cream en AOBS, we ruiken allebei heel lekker en vriendje vindt het ook leuk allemaal
Heeft jouw vriendje nog een leuke vrijgezelle broer, mét badkuip?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:05 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb net een dik uur in bad gezeten met vriendjelief, en we hebben ons tegoed gedaan aan Honey i washed the kids, Mask of Magnaminty, irresistable bliss (voor vriendje), ultimate shine (voor mij) en samen American cream en AOBS, we ruiken allebei heel lekker en vriendje vindt het ook leuk allemaal
Beiden broers bezet helaasquote:Op zondag 5 juni 2005 22:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendje nog een leuke vrijgezelle broer, mét badkuip?
Ik ga naar Hongarijequote:Op zondag 5 juni 2005 21:53 schreef Together-Alone het volgende:
De zeepjes zijn in Hongarije veeeel goedkoper!![]()
Oooh maar dat valt te regelenquote:
Ik hoor zojuist dat mijn vriend te huur isquote:Op zondag 5 juni 2005 22:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendje nog een leuke vrijgezelle broer, mét badkuip?
Dat weet ik niet maar misschien kun je Milky bar eens proberen, die is lekker romig en zacht voor een babyhuidquote:Op zondag 5 juni 2005 22:14 schreef Anitra het volgende:
Djen is nu ook helemaal Lush gek idd
Voor Djulian word het alleen maar zeep van Lush omdat hij niet tegn die chemische troep kan. denk dat ik de Honey I Washed The Kids bij hem probeer.
Of welke was dat nou die veel gebruikt werd door mensen met eczeem enzo?
Aha! Nou ik heb nog 2 Bubble Bar Slices liggen. 2 shampoo blokken, een heleboel zeep, wat reinigingsklei en Karma Kream voor de nabehandeling. Tot zo!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:15 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik hoor zojuist dat mijn vriend te huur is![]()
Mischien een hele domme opmerking van mij, maar kinderen met melk allergie zouden die wel een zeep kunnen gebruiken waar melkprodukten in zitten?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:16 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar misschien kun je Milky bar eens proberen, die is lekker romig en zacht voor een babyhuid
Ik denk het nietquote:Op zondag 5 juni 2005 22:17 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mischien een hele domme opmerking van mij, maar kinderen met melk allergie zouden die wel een zeep kunnen gebruiken waar melkprodukten in zitten?
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Aha! Nou ik heb nog 2 Bubble Bar Slices liggen. 2 shampoo blokken, een heleboel zeep, wat reinigingsklei en Karma Kream voor de nabehandeling. Tot zo!
die bon zat idd ook bij mijn schoonmoeder in het pakje. Had haar net aan de telefoon, ze heeft alleen nog maar aan de verpakking gesnuffeld, maar wou precies weten waar de winkel zitquote:Op zondag 5 juni 2005 22:50 schreef imago het volgende:
Hé over die 10% kortings-bon hè, die ik eerder noemde... Ik heb zo'n idee dat het ding alleen in Engeland geldt. Tenminste, het ding is helemaal in het Engels geschreven en als je informatie wilt staat er een telefoonnummer bij dat hoort bij de Engelse besteltelefoon van Lush ofzo. Dus of ze die bon hier accepteren?
Eigenlijk vind ik dat als je een bon in je spullen stopt dat je hem vervolgens ook moet accepteren, maar ik weet niet hoe ze daar in de Lush over zullen denken...
Tja, wat is duur... Een potje AOBS is 7,50, een fles Garnier schoonmaakspul of van welk merk dan ook kost tegenwoordig evenveel of meer. Dat vind ik ook met de gezichtscrèmes: 20 euro lijkt veel, maar als je erover nadekt zijn de "gewone" merken vaak ook al even duur. Alleen de verse masker vind ik wel érg duur, maar als het echt werkt om m'n huid te verbeteren heb ik dat er wel voor over.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:58 schreef cora4034 het volgende:
AOBS proefmonstertje heb ik gegeven aan een vriendin met een gemende huid met T zone. Zij vond de lushproducten wel duur in de winkel. Ik ben benieuwt of ze van gedachte gaat veranderen.
Ik vraag gewoon een proefje de volgende keer. Want die chemische zeep kan hij niet tegen.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:16 schreef La_Guiri het volgende:
Anitra, volgens mij zit er soja melk in Milky bar, en hij is echt heel zacht en romig zoals heaven7 al zei.
ik wil weer meequote:Op zondag 5 juni 2005 23:33 schreef PeRi het volgende:
Even serieus: Ik wil binnenkort weer een vipavondje.Hartstikke gezellig! En daarbij is het namelijk veel beter voor mn portomonnee ook. En oktober is me echt veeeeeeeel te ver. Dus. Zeg het maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |