Waarom heb je dat niet gevraagd Jessie, want ik had het zo voor je mee genomen!!!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:30 schreef jessie het volgende:
O echt Lois?![]()
![]()
Ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een stuk angels delight.
Dus als het je een keer uitkomt. Heel graag!
Je bent een Lushjequote:
Ik had laatst 2 knuffelpoppetjes gekocht en zat mezelf hardop af te vragen of ik er niet nog een paar zou aanschaffen. Maar mijn vriend wist te vertellen dat we voor dat geld beter naar de Lush kunnen gaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:28 schreef Kyara het volgende:
De mijne lacht me alleen maar uit als ik weer met mijn neus in het Lush krantje zit aan te strepen wat ik wil hebben. Maar ondertussen staat hij nu wel weer onder de douche te snuffen aan mijn figs 'n leaves.
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:05 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb net een dik uur in bad gezeten met vriendjelief, en we hebben ons tegoed gedaan aan Honey i washed the kids, Mask of Magnaminty, irresistable bliss (voor vriendje), ultimate shine (voor mij) en samen American cream en AOBS, we ruiken allebei heel lekker en vriendje vindt het ook leuk allemaal
Heeft jouw vriendje nog een leuke vrijgezelle broer, mét badkuip?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:05 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb net een dik uur in bad gezeten met vriendjelief, en we hebben ons tegoed gedaan aan Honey i washed the kids, Mask of Magnaminty, irresistable bliss (voor vriendje), ultimate shine (voor mij) en samen American cream en AOBS, we ruiken allebei heel lekker en vriendje vindt het ook leuk allemaal
Beiden broers bezet helaasquote:Op zondag 5 juni 2005 22:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendje nog een leuke vrijgezelle broer, mét badkuip?
Ik ga naar Hongarijequote:Op zondag 5 juni 2005 21:53 schreef Together-Alone het volgende:
De zeepjes zijn in Hongarije veeeel goedkoper!![]()
Oooh maar dat valt te regelenquote:
Ik hoor zojuist dat mijn vriend te huur isquote:Op zondag 5 juni 2005 22:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendje nog een leuke vrijgezelle broer, mét badkuip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |