Alsof het vroeger in juni nooit regendequote:Op zondag 5 juni 2005 13:12 schreef clauwheee het volgende:
Het komt hier ook weer lekker naar beneden vallen op het moment.
* clauwheee kijkt op kalender...mjah het is toch écht juni...
Doe het dan zelf als je niet kan wachtenquote:Op zondag 5 juni 2005 13:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat duurde lang!
Doe het dan lekker zelf!quote:Op zondag 5 juni 2005 13:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat duurde lang!
Hier doet alles hetquote:Op zondag 5 juni 2005 13:15 schreef Dos37 het volgende:
er doet 1 plaatje het niet
Hier in Groningen nietquote:Op zondag 5 juni 2005 13:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsof het vroeger in juni nooit regende![]()
De zomer begint ook pas over een paar weken (volgens de kalender)quote:Op zondag 5 juni 2005 13:18 schreef clauwheee het volgende:
Maar het is juni! En veel zomer hebben we nog niet gehad!
* clauwheee wil op terrasjes kunnen zitten, zonder paraplu naar buiten..
Nou, lente kan ik het vandaag ook niet echt noemenquote:Op zondag 5 juni 2005 13:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De zomer begint ook pas over een paar weken (volgens de kalender)![]()
Wachten tot het regendquote:Op zondag 5 juni 2005 13:18 schreef pascalheister het volgende:
en wat moet je doen als de zon hier schijnt
18, 19 graden is een normale temperatuur voor in de lentequote:Op zondag 5 juni 2005 13:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, lente kan ik het vandaag ook niet echt noemen![]()
Ongelooflijk he, knap hoor, aan die ringen.quote:
De lente is inderdaad wel eens beter geweest. Alhoewel het weer hier niet slecht te noemen is op dit moment.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, lente kan ik het vandaag ook niet echt noemen![]()
Ja hij is europees kampioenquote:Op zondag 5 juni 2005 13:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ongelooflijk he, knap hoor, aan die ringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |