Daar heb ik niks zitten?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
zit weer op de oude plek, tussen profiel en edit
Ik de oude.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar heb ik niks zitten?
Welke layout heb je?
deze:quote:Op zondag 5 juni 2005 16:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar heb ik niks zitten?
Welke layout heb je?
ik zie nu dat alleen de text-only em nog niet heeftquote:Op zondag 5 juni 2005 16:52 schreef kLowJow het volgende:
Silver heeft hem ook niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zie nu dat alleen de text-only em nog niet heeft
Blijkbaar.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Werkt misschien bij Modjes (nog) niet dan
bij mij dus welquote:
heb je ook suzanne vega?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook silver, en ook een icoontje voor fotoboek.
Ik zou schadevergoeding vragen voor de geleden niet-materiële schade en de derving aan fotoboekviews.quote:
Dat is niet logisch, want ik heb de knoppen niet, maar jullie wel mijn knopje.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou schadevergoeding vragen voor de geleden niet-materiële schade en de derving aan fotoboekviews.
quote:
Iemand heef een note van mij verwijderd.. en ik was het nietquote:
Ik wil niks weten over jouw knopje.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:02 schreef Alicey het volgende:
Dat is niet logisch, want ik heb de knoppen niet, maar jullie wel mijn knopje.
Als je ziet wat daar gemaakt wordt!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:46 schreef qu63 het volgende:
http://www.sandanimation.com/Old%20Castle.wmv
Nog 2!
Alleen degene die de note zet kan hem verwijderen.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Iemand heef een note van mij verwijderd.. en ik was het niet!
Ik was er nooit opgekome.quote:Maar goed.. mijn fotoboek vind je hier![]()
het ging om dit knopje:quote:Op zondag 5 juni 2005 17:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil niks weten over jouw knopje.![]()
Mijn knopje is ook al onbemind.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil niks weten over jouw knopje.![]()
Nou, dan alleen vergoeding voor de immateriële schade.
Dan klopt er iets niet, want ik heb er minstens 10, en die staan er dan dus ook niet bijquote:Op zondag 5 juni 2005 17:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Iemand heef een note van mij verwijderd.. en ik was het niet!
Maar goed.. mijn fotoboek vind je hier![]()
Je hebt er 12. Waar staan die niet bij dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan klopt er iets niet, want ik heb er minstens 10, en die staan er dan dus ook niet bij
of alicey heeft zitten knippen en plakken
Mijn fotoboek bevat tenminste nog foto's.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er staan geeneens niet foto's in.
Waarom doe je die niet in je fotoboek?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:11 schreef kLowJow het volgende:
Nou, sorry hoor.
Ik heb hier nog een hele leuke foto van mijzelf staan..
FOK! Userfoto's deel 184. En het is eindelijk Zomer
Hmm.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:12 schreef Bensel het volgende:
Okee.. nu moet ik nog ff een ouderwetse TVP plaatsen ;0
maar dan is er soms ook downtime op t fotoboekquote:Op zondag 5 juni 2005 17:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik soms wel, vooral als er downtime op het forum is.
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:12 schreef Bensel het volgende:
Okee.. nu moet ik nog ff een ouderwetse TVP plaatsen ;0
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:11 schreef kLowJow het volgende:
Nou, sorry hoor.
Ik heb hier nog een hele leuke foto van mijzelf staan..
FOK! Userfoto's deel 184. En het is eindelijk Zomer
Qu!quote:
Nope, ik zei al: maandagquote:zeker nog niet die cd op de pc gezet?
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
Qu!
[..]
Nope, ik zei al: maandagEn dan heb ik ook nog Suzanne Vega voor je
ik las het in de KRO-gids ja!quote:Op zondag 5 juni 2005 17:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, vanavond om tien uur het eerste deel van de miniserie Taken van Steven Spielberg.Vooral leuk voor de TRU-thers onder ons.
http://www.imdb.com/title/tt0289830/
Op die manier. Mjah, in de vriezer bederft het niet zou ik dan denken.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik eet het normaal bijna nooit eik. Maar ja, ze hadden bij de Lidl alleen zakken van 2,5 kg.
wil ik ook zien, maar ik ben nog even in spanning of ik naar een klant moet in Engelandquote:Op zondag 5 juni 2005 17:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, vanavond om tien uur het eerste deel van de miniserie Taken van Steven Spielberg.Vooral leuk voor de TRU-thers onder ons.
http://www.imdb.com/title/tt0289830/
ai, toch je belletje gehad?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wil ik ook zien, maar ik ben nog even in spanning of ik naar een klant moet in Engeland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |