quote:Op zondag 5 juni 2005 14:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zou ook een studie puur voor je persoonlijke ontwikkeling kunnen doen, en je dan later afvragen of je er ook een baan in wilt/kunnen doen..
Het hangt denk ik ook een beetje er van af wat je belangrijk vind. Ikzelf vind persoonlijke ontwikkeling belangrijker dan een carriere, maar we zijn niet allemaal hetzelfde.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb ik ook aan gedacht. Maar dan ontwikkel ik me dus niet meer op proffesioneel vlak. Ik vind dat een moeilijke keuze, maar wel een die ik, zeker nu op dit moment, ernstig aan het onderzoeken ben.
Da's ook nog een optie ja.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:30 schreef Reya het volgende:
Of gewoon niet weten wat je wil doen en dan maar iets onbekends gaan doen
Da's voor mj geen optie meerquote:Op zondag 5 juni 2005 14:30 schreef Reya het volgende:
Of gewoon niet weten wat je wil doen en dan maar iets onbekends gaan doen
Is er niet iets waar je altijd al enorm in bent geïnteresseerd maar je nooit verder in hebt verdiept?quote:
Mja, maar daar moet je dan wel de gelegenheid voor hebben. De keuzes die ik in het verleden heb gemaakt waren allemaal dusdanig dat ik eerst maar eens moest zorgen dat ik een dak boven mijn hoofd en eten en drinken had enzo. Persoonlijke ontwikkeling had ik geen tijd voor. Het is pas sinds kort dat ik de rust heb (zowel in mezelf als in mijn situatie) om daarover na te denken.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het hangt denk ik ook een beetje er van af wat je belangrijk vind. Ikzelf vind persoonlijke ontwikkeling belangrijker dan een carriere, maar we zijn niet allemaal hetzelfde.
Teveel om op te noemen! Maar vooral op gebied van geschiedenis (kunstgeschiedenis, archeologie) zeker wel. Of een taal, lijkt me ook erg leuk.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Is er niet iets waar je altijd al enorm in bent geïnteresseerd maar je nooit verder in hebt verdiept?
Hmmm heb je veel inkomen nodig nu? Anders zou je misschien zelfs kunnen overwegen om meer te studeren en minder te werken..quote:Op zondag 5 juni 2005 14:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, maar daar moet je dan wel de gelegenheid voor hebben. De keuzes die ik in het verleden heb gemaakt waren allemaal dusdanig dat ik eerst maar eens moest zorgen dat ik een dak boven mijn hoofd en eten en drinken had enzo. Persoonlijke ontwikkeling had ik geen tijd voor. Het is pas sinds kort dat ik de rust heb (zowel in mezelf als in mijn situatie) om daarover na te denken.
Carriere hoef ik ook niet zo nodig, al heb ik dat wel een tijdje gedacht.
Dat moet in overleg met mijnquote:Op zondag 5 juni 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm heb je veel inkomen nodig nu? Anders zou je misschien zelfs kunnen overwegen om meer te studeren en minder te werken..
Heb je een fok-stalker?quote:Op zondag 5 juni 2005 14:48 schreef Doffy het volgende:
36% in Qu's eerste gay-test..Doe ik iets fout?
Enneh, oh, let niet op Twoflower. Dat is mijn persoonlijke Fok!-stalker
Niet per se, maar je houdt weinig weekend over anders..quote:Op zondag 5 juni 2005 14:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat moet in overleg met mijnnatuurlijk
Ik zag dat je een deeltijdopleiding Kunstgeschiedenis kunt volgen aan de VU op 2 dagen in de week, maar dat betekent dat je dus maar maximaal 3 dagen kunt werken.
Ik ook niet. Maar ik loop dan graag achter hoor, ik hou niet van stalkersquote:
Euhm ja, en ik wil wel wat weekend overhoudenquote:Op zondag 5 juni 2005 14:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet per se, maar je houdt weinig weekend over anders..
Ik een Fok!-stalker?quote:Op zondag 5 juni 2005 14:48 schreef Doffy het volgende:
36% in Qu's eerste gay-test..Doe ik iets fout?
Enneh, oh, let niet op Twoflower. Dat is mijn persoonlijke Fok!-stalker
En wat is je reactie op de uitspraak?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:14 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik een Fok!-stalker?Echt niet! Ik zag toevallig die uitspraak en moest er gewoon op reageren. Ik stalk alleen op MSN...
Je hebt nog wat gemist gister in Dronrijp, alleen jammer van de gemiddelde leeftijd. En het volk daar spreekt me ook niet zo aan. Eigenlijk vind ik geen zak aan kermissen, maar desondanks toch nog wel vermaaktquote:
Met flink wat alcohol is het meest boerige kutfeest nog leuk.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:19 schreef Haushofer het volgende:
Je hebt nog wat gemist gister in Dronrijp, alleen jammer van de gemiddelde leeftijd. En het volk daar spreekt me ook niet zo aan. Eigenlijk vind ik geen zak aan kermissen, maar desondanks toch nog wel vermaakt
Luupje!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is gewoon een half uur geleden dat ik zwaaide en nog niemand heeft me welkom geheten.Dan doe ik het zelf maar.
Hallo Lupa!Welkom terug!
Die is erg mooi idd.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:22 schreef qu63 het volgende:
http://www.eviltree.de/zoomquilt/zoom.htm <-- is volgens mij al langs gekomen
Ben aan 't downen, wat is het?quote:http://media.ebaumsworld.com/sandsicaf.wmv <-- "even' oefenen!
Handig.quote:http://alice.myplaces.nl/ <-- ask alice!
Zinvol.quote:http://www.markusleonhardt.de/en/oelrechner.html <--pc in olie!!
een man die met zand allerlei figuren kan maken. duurt 9 minuten en is echt mooi!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben aan 't downen, wat is het?
Sjézus, wat fokking knap, man!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:32 schreef qu63 het volgende:
een man die met zand allerlei figuren kan maken. duurt 9 minuten en is echt mooi!
Neuh, gewoon kermis. Maar ik wordt altijd een beetje depri van dat kermisvolk, en ook van de mensen die daar bij die automaten staan enzo.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Was het trouwens Merke ofzo daar?
Herkenbaar ja. Ik heb het ook met mensen die in snackbars e.d. bij gokautomaten staan, wil ze het liefst daar weg sleuren.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:42 schreef Haushofer het volgende:
Neuh, gewoon kermis. Maar ik wordt altijd een beetje depri van dat kermisvolk, en ook van de mensen die daar bij die automaten staan enzo.
hoe weet je dat nu weer?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.cakostudio.hu/
Site van die 'zandkunstenaar'.
Dat begint erop te lijken.quote:
Beetje googlen.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:44 schreef qu63 het volgende:
hoe weet je dat nu weer?
Nee.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat begint erop te lijken.
Ik kom er pas achter dat er nu een fotoboekicoontje is, was dat er al?
nope, sinds de dowtime geloof ikquote:Op zondag 5 juni 2005 16:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waar zit dat icoontje dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
zit weer op de oude plek, tussen profiel en editquote:Op zondag 5 juni 2005 16:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar zit dat icoontje dan?
In Topix was het er, maar in Replique zie ik hem niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |