Vertel dat maar eens aan mijn maag.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:51 schreef Alicey het volgende:
Op die manier. Mjah, in de vriezer bederft het niet zou ik dan denken.
Gaan we het hier straks ruiken?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:51 schreef het_fokschaap het volgende:
en net lekker bruine bonen soep gegeten![]()
yep, nog net even aan het eind van m'n weekend. en ik zit nu juist bij vrienden thuis omdat ik dacht dat er toch niets zou komenquote:
Mjah als je het lekker vindt om een hele week te eten is het iets anders natuurlijk..quote:Op zondag 5 juni 2005 17:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens aan mijn maag.
viola holtjes?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]bij mij ruik je niks, hoogstens viooltjes
dat is er bij mij na 2x wel doorheen!quote:Op zondag 5 juni 2005 17:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik eet het normaal bijna nooit eik. Maar ja, ze hadden bij de Lidl alleen zakken van 2,5 kg.
Vind ik ook. Ik eet op zich wel die hoeveelheid, maar dat moet dan niet alleen patat zijn, maar ook andere vette troep.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
1,25 kg patat in één keer is me toch wat te veel van het goede.
gewoon 2 of 3x bakkenquote:Op zondag 5 juni 2005 18:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
1,25 kg patat in één keer is me toch wat te veel van het goede.
quote:Op zondag 5 juni 2005 18:13 schreef Alicey het volgende:
Mijn kat is best lief. Ik mag ook nog op het puntje van mijnzijn stoel zitten.
Stockholmsyndroom?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:13 schreef Alicey het volgende:
Mijn kat is best lief. Ik mag ook nog op het puntje van mijn stoel zitten.
Ja, er zitten best leuke tussen.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geweldig! Die over die stal met één ster.
Erg leuk topicquote:
Ik heb wel PSP voor je denk ik, maar ik weet niet of het echt daarvoor geschikt is.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jammer dat ik niet kan photoshoppen. Nou ja, ik héb geen photoshop.
Nadalquote:Op zondag 5 juni 2005 18:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, wie is die lekkere kerel die net Roland Garros heeft gewonnen?![]()
Je kunt het niet goed met ze vinden?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:54 schreef Reya het volgende:
Het weekend is voorbij. Weer vijf dagen van mijn huisgenoten af
Het vallt over het algemeen wel mee. Maar dit weekend zeuren en bemoeien ze zich abnormaal veelquote:Op zondag 5 juni 2005 18:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kunt het niet goed met ze vinden?
Opnormaal?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:56 schreef Reya het volgende:
Het vallt over het algemeen wel mee. Maar dit weekend zeuren en bemoeien ze zich opnormaal veel![]()
muhahaaha, dit maakt mijn dag weer goedquote:
LOLquote:Op zondag 5 juni 2005 18:58 schreef Reya het volgende:
Ik woon nog thuis...twee ouders een een zus.
Maar wat de lol er nou van is.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOLJa, die kunnen vervelend zijn ja.
Dan is het wel een verschil ja.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, niet zoveel eik, maar ik zag een studentenhuis voor me bij het woord 'huisgenoten'.
Hoewel het wel onterecht is. Een deurwaarder noemt ouders ook huisgenoten.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, niet zoveel eik, maar ik zag een studentenhuis voor me bij het woord 'huisgenoten'.
En we kunnen ze allebei niet krijgen, en we hebben ze ook allebei niet nodigquote:Op zondag 5 juni 2005 19:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We hebben soms best een beetje dezelfde smaak.
Kijken kost niks!quote:Op zondag 5 juni 2005 19:02 schreef Doffy het volgende:
En we kunnen ze allebei niet krijgen, en we hebben ze ook allebei niet nodig
Ik herinner me echter van mijn kindertijd nog dat kijken niet hetzelfde was als mogen aanraken.quote:
Gaat ook zo lastig bij mensen die op de TV zijn. Ik probeer het wel eens, maar ja, al dat speeksel op min scherm...quote:Op zondag 5 juni 2005 19:04 schreef Alicey het volgende:
Ik herinner me echter van mijn kindertijd nog dat kijken niet hetzelfde was als mogen aanraken.
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gaat ook zo lastig bij mensen die op de TV zijn. Ik probeer het wel eens, maar ja, al dat speeksel op min scherm...
Nouja, da's beter dan overgestructureerd.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Alhoewel het hier thuis niet zoveel daarvan scheelt. Er zit hier weinig structuur oid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |