wat nou TVP, laat je bierscheetjes ja of de neequote:Op zondag 5 juni 2005 12:17 schreef hellmondunited het volgende:
[edited]
je hebt toch niet toevallig een zeepje laten vallen?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:35 schreef Newb het volgende:
Ik niet, maar ik heb wel enorme pijn in mijn donder. Denk dat ik ben gevallen.
Nue man. Ik ben wel nog naar de mc gweest.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:39 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je hebt toch niet toevallig een zeepje laten vallen?![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 12:39 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je hebt toch niet toevallig een zeepje laten vallen?![]()
thxquote:Op zondag 5 juni 2005 21:31 schreef Repeat het volgende:
nog nooit zo'n topic gezien zeg... wat een vernieuwing
Aspergesquote:Op zondag 5 juni 2005 15:51 schreef Adsum het volgende:
Nou en of![]()
Wat trouwens nog veel erger is dan een bierscheet, is de stank van je zeik nadat je asperges hebt gegeten... niet te harden![]()
Dan valt het nog wel mee, moet je eens naar de wc gaan en dan terug komen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:32 schreef tisauch het volgende:
You bet!
Je wordt langzaam maar zeker wakker en dan geef je er een zijn vrijheid terug en je slaat je dekbed terug....![]()
Je ondertitel, men ik besterf het....quote:Op maandag 6 juni 2005 18:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Bierscheten, getverdemme.
Ik schijt altijd in me bed als ik een scheet moet laten.
dan kan je niet weglopenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:19 schreef TelleJ het volgende:
Bierscheetjes die je tijdens het douchen laat stinken op de een of andere manier nog veel erger als gewone.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |