wat nou TVP, laat je bierscheetjes ja of de neequote:Op zondag 5 juni 2005 12:17 schreef hellmondunited het volgende:
[edited]
je hebt toch niet toevallig een zeepje laten vallen?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:35 schreef Newb het volgende:
Ik niet, maar ik heb wel enorme pijn in mijn donder. Denk dat ik ben gevallen.
Nue man. Ik ben wel nog naar de mc gweest.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:39 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je hebt toch niet toevallig een zeepje laten vallen?![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 12:39 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je hebt toch niet toevallig een zeepje laten vallen?![]()
thxquote:Op zondag 5 juni 2005 21:31 schreef Repeat het volgende:
nog nooit zo'n topic gezien zeg... wat een vernieuwing
Aspergesquote:Op zondag 5 juni 2005 15:51 schreef Adsum het volgende:
Nou en of![]()
Wat trouwens nog veel erger is dan een bierscheet, is de stank van je zeik nadat je asperges hebt gegeten... niet te harden![]()
Dan valt het nog wel mee, moet je eens naar de wc gaan en dan terug komen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:32 schreef tisauch het volgende:
You bet!
Je wordt langzaam maar zeker wakker en dan geef je er een zijn vrijheid terug en je slaat je dekbed terug....![]()
Je ondertitel, men ik besterf het....quote:Op maandag 6 juni 2005 18:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Bierscheten, getverdemme.
Ik schijt altijd in me bed als ik een scheet moet laten.
dan kan je niet weglopenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:19 schreef TelleJ het volgende:
Bierscheetjes die je tijdens het douchen laat stinken op de een of andere manier nog veel erger als gewone.
In die warme lucht blijven ze dan ook nog eens erger hangenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:19 schreef TelleJ het volgende:
Bierscheetjes die je tijdens het douchen laat stinken op de een of andere manier nog veel erger als gewone.
Jaaaa, lekker eentje in je bureaustoelpluche pompen. En dan maar hopen dat je collega's even uit de buurt blijven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:22 schreef vigier het volgende:
Het meeste last heb ik er van als ik een hele avond/nacht Palm gedronken heb...Dat gaat er echt heerlijk in, maar de volgende dag kan ik gorgelen tot ik er ZELF misselijk van word!
Ben blij dat er op vrijdag niet al te veel mensen werken... kan ik tenminste een beetje doorblazen op m'n werk...
Ik laat dan liever mijn dekbed zo'n beetje liggen op zijn plekkie... Als er 1 in de open lucht komt, daar word ik niet vrolijk vanquote:Op zondag 5 juni 2005 12:32 schreef tisauch het volgende:
You bet!
Je wordt langzaam maar zeker wakker en dan geef je er een zijn vrijheid terug en je slaat je dekbed terug....![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:19 schreef TelleJ het volgende:
Ga weg met je nutteloze kick. Schrijf het op in je dagboek.quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:31 schreef Paul het volgende:
Zo zeg, ik laat weer aardig wat bierscheetjes![]()
Jullie last van vandaag?
Nee daar is dit topic voor om je bierscheetjes te laten wetenquote:Op zaterdag 10 april 2010 08:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ga weg met je nutteloze kick. Schrijf het op in je dagboek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |