Vaak zijn het magere 36'jes die ronddwarrelen, zie jij je vrouw/vriendin dan jaloers kijken?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Kunnen ze toch een voorbeeld aan nemen?![]()
Ik val ook op slankquote:Op zondag 5 juni 2005 14:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vaak zijn het magere 36'jes die ronddwarrelen, zie jij je vrouw/vriendin dan jaloers kijken?
hee goh...quote:Op zondag 5 juni 2005 14:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik val ook op slank![]()
Dus 36 hoeft ze niet jaloers op te zijn dan![]()
Ik zeg toch ook niet dat er wat mis mee is?quote:Op zondag 5 juni 2005 14:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vrouwen : niets mis mee
Sex: ook niet mis mee
Conclusie: gespreksstof genoeg
ik wist niet eens dat ze er ooit warenquote:Op zondag 5 juni 2005 14:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat er wat mis mee is?
Ik heb gister juist een enorm leuke meid ontmoet.
Er zijn weer links naar het fotoboek
Hmm okee, heb ik het verkeerd geimpremeteerd (ofzo)quote:Op zondag 5 juni 2005 14:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vroegah waren ze er.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm okee, heb ik het verkeerd geimpremeteerd (ofzo)
Valt me nu ook op. Koekiemonster is weer terugquote:Op zondag 5 juni 2005 14:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Komt wel weer goed met FOK!:quote:Op zondag 5 juni 2005 14:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Valt me nu ook op. Koekiemonster is weer terug
Icoon gaan ze nog vervangenquote:Op zondag 5 juni 2005 14:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Valt me nu ook op. Koekiemonster is weer terug
Ik zie hem nietquote:Op zondag 5 juni 2005 14:28 schreef SHERMAN het volgende:
ZIen jullie trouwens mijn nieuwe user icoon? Volgens mij is die Usericon Manager kapot.
wweeet niet tenzij je de kleur blauw in ej poppejte hebt aangepastquote:Op zondag 5 juni 2005 14:28 schreef SHERMAN het volgende:
ZIen jullie trouwens mijn nieuwe user icoon? Volgens mij is die Usericon Manager kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |