@ 525USD & 525HPquote:Op zondag 5 juni 2005 01:16 schreef hermandeperman het volgende:
btw... is het niet @ 525hp ipv & 525hp
een 525(diesel) is gewoon saaiquote:Op zondag 5 juni 2005 01:17 schreef hermandeperman het volgende:
deze is absoluut leuker!
Fijn dat je dat ook beseft
nieuwprijs in 1931 hequote:Op zondag 5 juni 2005 01:18 schreef hermandeperman het volgende:
zal wel een foutje zijn
Anders koop ik er wel een paar
ahquote:Op zondag 5 juni 2005 01:19 schreef Youp het volgende:
[..]
nieuwprijs in 1931 hetoen de dollar nog wat waard was
Nou ja je weet hoe dat gaat je komt bekende tegen mannen geef je een handje. Vrouwen zoen op de mond en mijn ouders vanquote:Op zondag 5 juni 2005 01:44 schreef hermandeperman het volgende:
Trusten Youp; en Mark, wat nou weer?
quote:Alexxxxx, afkoelban wegens posten van plaatje(s) van ontoelaatbare site(s). Tip: Lees de komende 48 uur de Policy eens door
Als je had opgelet is het allang opgelostquote:Op zondag 5 juni 2005 02:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*
Oja ik ging slapen![]()
Als je er 3 tegelijk achter elkaar pak met de tong er bij wel jaquote:Op zondag 5 juni 2005 02:18 schreef hermandeperman het volgende:
succes morgen mark
En vinden je ouders het raar als je een vrouw een zoen op de mond geeft
hij wel, onze playahquote:Op zondag 5 juni 2005 02:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je er 3 tegelijk achter elkaar pak met de tong er bij wel ja![]()
Gewoon 3 wijfen vol op de bek pakken als of het niks is![]()
VERHAAAAAAAAAAAAAAAAAALENquote:Op zondag 5 juni 2005 02:25 schreef ook_gek het volgende:
Oja en er na ga ik naar een reunie van de wintersport
De helft van die mensen kunnen mij bloed wel drinken en ik heb een graf tiefus hekel aan ze dus dat gaat ZEKER weten leuk worden![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 02:25 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek is nu echt slapen. Morgen steps doen of zo![]()
stop jij de broek die je aanhad weer terug in de kastquote:Op zondag 5 juni 2005 03:29 schreef BoJo het volgende:
ik schrik me net de tering, ik propte m'n broek in de kast draai me om en ineens springt m'n kat uit de kast![]()
had haar niet eens zien zitten![]()
ik ben alleen maar naar m'n vriendin geweest, meer nietquote:Op zondag 5 juni 2005 03:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
stop jij de broek die je aanhad weer terug in de kast
en die beesten moet je ook niet in je kamer laten
zit hij niet onder de vlekken dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 03:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben alleen maar naar m'n vriendin geweest, meer niet![]()
nee een echte man spuit het direct in d'r bek, niks vlekkenquote:Op zondag 5 juni 2005 03:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zit hij niet onder de vlekken dan?![]()
SLIKKEN KRENGquote:Op zondag 5 juni 2005 03:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee een echte man spuit het direct in d'r bek, niks vlekken![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 09:35 schreef ook_gek het volgende:
ja ja ijsmeis ik laat je slapen. Kief he van mij
En toch nog een smsje hèquote:Op zondag 5 juni 2005 09:35 schreef ook_gek het volgende:
ja ja ijsmeis ik laat je slapen. Kief he van mij
Als je klaar bent kan je mijn auto's ook komen poetsen als je nog zin hebtquote:
including droogrijden?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:07 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Als je klaar bent kan je mijn auto's ook komen poetsen als je nog zin hebt![]()
D'r kan hier niks opquote:
ik kom wel gewoon even kijkenquote:Op zondag 5 juni 2005 12:13 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Boven de Edah; en bij poetsen hoort ook uitzuigen he![]()
Dat kan je wel aan Jaap overlatenquote:
Shemalequote:Op zondag 5 juni 2005 12:17 schreef Youp het volgende:
[..]
als ie nou eens een mooie meid was geweest
Whehehe, ik nek ff mee hoorquote:
Mits ze dwerg én bejaard zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 12:19 schreef Youp het volgende:
[..]
wist niet dat jij graag travo's bij t ontbijt had
Ik ga niet eens clikkenquote:
aparte fetisj... blij voor je dat je er voor uit durft te komen in het openbaarquote:
Hugooooooowquote:
Niks geilers dan bejaarde dwergen shemales die door een mank paard in hun muil gescheten wordenquote:Op zondag 5 juni 2005 12:21 schreef Youp het volgende:
[..]
aparte fetisj... blij voor je dat je er voor uit durft te komen in het openbaar
quote:Op zondag 5 juni 2005 12:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niks geilers dan bejaarde dwergen shemales die door een mank paard in hun muil gescheten worden
www.boners.comquote:Op zondag 5 juni 2005 12:23 schreef Youp het volgende:
[..]
misschien staan er op rotten.com nog wel wat fototjes voor je![]()
wankze!
ik ben auto poetsen
alsk die van DeltaHF ging doen mocht ik m zelfs droogrijden.. + die woont maar 20 minuutjes hier vandaan..quote:Op zondag 5 juni 2005 13:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
kom je de mijne ook ff doen , ah toe , ah please![]()
zit je weer in de spiegel te kijken...quote:Op zondag 5 juni 2005 14:40 schreef Youp het volgende:
lekker fout...
quote:Op zondag 5 juni 2005 14:40 schreef hermandeperman het volgende:
zijn ze een half jaar mee bezig geweest ofzo
quote:Op zondag 5 juni 2005 14:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't zijn allemaal vrijwilligers die nog wel meer te doen hebben he
whehehehehehehhehehequote:Op zondag 5 juni 2005 14:53 schreef Hugster het volgende:
ach ja dat zielige vrijwilligers verhaaltje heb ik nou al zo vaak gehoord
ik zou het ten eerste niet eens willenquote:Op zondag 5 juni 2005 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
whehehehehehehhehehe
ik heb jou nog nooit aan FOK! zien werken?
jank dan ook nietquote:Op zondag 5 juni 2005 15:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik zou het ten eerste niet eens willen
en ten 2e met welke skills?
Anders post je ze even allemaalquote:Op zondag 5 juni 2005 15:36 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek] is in de hemel geweest[/me]
Mijn zusje geeft dat step les gebeuren. En vandaag moest ze dat doen aan 150 man of zo. Dus wij er kijken. JEZUS alleen maar lekkere vrouwen he in die zaal. ruim 150 grietjes tussen de 16 en 26 jaar in strakke pakjes
[me=ook_gek heeft foto,s gemaakt zal er zo even 1 hier dumpen voor het idee.
En ik heb een lol gehad met mijn video camera. Je kon boven staan en dan kan je op alles en iedereen inzoemen![]()
Gaat niet lukken moet nu naar dat Ski gebeuren toe waar ik geen zin in hebquote:Op zondag 5 juni 2005 15:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders post je ze even allemaal
Ja heb ik effe geen zin inquote:
Tuurlijk morgen weer werkenquote:Op zondag 5 juni 2005 23:07 schreef Fugie het volgende:
he mark, morgen weer werken ?
Heb er geen problemen mee. Heb het onwijs naar me zin op me werk dus het is echt geen strafquote:
Dit is nog niet eens de helft van mijn muziek verzamelingquote:Op zondag 5 juni 2005 23:43 schreef Hugster het volgende:
gast, in mijn iPod zit al 20
en m'n buurjongen heeft 230gb muziek![]()
het boeit me werkelijk waar helemaal niets noppes nada. Als ik alle muziek ooit gedownload nog zou hebben zat ik ook wel richting de 300gb jaquote:
mooi moment voor mij om te zeggen: ik ga lekker slapenquote:Op maandag 6 juni 2005 01:14 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kan niet slapen
Ik ben echt klaar wakker
quote:Op maandag 6 juni 2005 01:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
mooi moment voor mij om te zeggen: ik ga lekker slapen![]()
Heb ik ook, hele dag tyfus hard gewerkt, kon onderweg (2 uur rijden) naar huis nouwelijks wakker blijven, maar nu heb ik geen slaap meerquote:Op maandag 6 juni 2005 01:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
![]()
Echt, welcome back insomniaIk heb gewoon 0 slaap, helemaal niks. Ik lig echt in bed van lalalalalalala, wakker wakker, boek lezen, muziek draaien, peukie, thee, niks helpt
Trusten Hugster
Vanaf vrijdag 13:00 tot twee uur geleden non-stop zitten tanken en hooguit 3 uur slaap per nacht, je moet wel lezenquote:
Die is toch niet meer open om 1:30quote:
Whehehehe moet ik onthoudenquote:Op maandag 6 juni 2005 01:38 schreef Hugster het volgende:
volgens mij wel en malabata tot 02:00, 365 dagen per jaar
7equote:Totaal aantal posts per forum - mei 2005
103234 Onzin voor je leven!
068402 General Chat
066025 Voetbal
055929 School en Studie
051498 Muziek
049884 Klaagbaak
032163 Planes, Trains & Automobiles
op een geven moment gaat ie echt vervelen hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 10:20 schreef PeuRac het volgende:![]()
ff eten, dan naar de stad en daarna de hele middag en avond naar de SLR kijken
![]()
echt niet, ik kijk al sinds donderdag elke dat 7 tot 10u per dag tegen een CLS aan en die verveelt ook al niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
op een geven moment gaat ie echt vervelen hoor![]()
Hoef je niet te werken?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:20 schreef PeuRac het volgende:![]()
ff eten, dan naar de stad en daarna de hele middag en avond naar de SLR kijken
![]()
met die nep McLaren kan jou oma nog een Enzo bijhoudenquote:
Daar krijg ik voor betaaldquote:
neequote:Op maandag 6 juni 2005 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met die nep McLaren kan jou oma nog een Enzo bijhouden
Ik neem je wel mee, kom toch bijna langs je, moet namelijk naar Oisterwijk (bij Cuijk ja) daar staat hij vanmiddag en avondquote:
en mijn zinnige bijdrages uiteraardquote:Op maandag 6 juni 2005 10:34 schreef Fugie het volgende:
volgens mij zijn motorsc en deze sc enige reden waarom zoveel posts in pta zijn
Cuijkquote:Op maandag 6 juni 2005 10:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik neem je wel mee, kom toch bijna langs je, moet namelijk naar Oisterwijk (bij Cuijk ja) daar staat hij vanmiddag en avond
te veel lelijke bmw's?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Cuijk.
Gister nog bij die meeting geweest.
.
Na anderhalf uur was ik alweer thuis.
Rolo?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er stonden maar weinig mooie auto's ja.
Wel die van Rolo.
De eigenaar van showoffimports Linkjequote:Op maandag 6 juni 2005 11:16 schreef Youp het volgende:
[..]
Rolo?
check dit uit
http://www.big-boys.com/articles/2ndplace.html
De laatste tijd wel jaquote:Op maandag 6 juni 2005 11:40 schreef hermandeperman het volgende:
jij meldt je ook alleen maar af en aan eh
prioriteiten tochquote:Op maandag 6 juni 2005 11:40 schreef aKra het volgende:
[..]
De laatste tijd wel ja![]()
Ben een beetje met vrouwen bezig![]()
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, dat deden al die moffen hier dus, beetje de aanval voorbereiden en alvast loopgraven maken op het strand! Ik zal ze krijgen die vieze worstvreters!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:02 schreef hermandeperman het volgende:
WE WORDEN AANGEVALLEN FUGIE!!!!!
DUIK ONDER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je krijgt een krat bier van me als je ze kapotmaaktquote:Op maandag 6 juni 2005 12:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, dat deden al die moffen hier dus, beetje de aanval voorbereiden en alvast loopgraven maken op het strand! Ik zal ze krijgen die vieze worstvreters!
* Fugie pakt zijn schepje en rijdt naar het strand
zie je ons al vanachter de duinen vandaan komen dan, jij half uit de jeep hangend met je roze schepjequote:Op maandag 6 juni 2005 12:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
kom ook met je jeep dan, gaan we een soort polo doen
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
zie je ons al vanachter de duinen vandaan komen dan, jij half uit de jeep hangend met je roze schepje![]()
neehquote:Op maandag 6 juni 2005 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt echt niets te doen eh
join the clubquote:Op maandag 6 juni 2005 13:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
neehNaja nog genoeg te doen, maar ik doe gewoon niets
Ik heb een wireless-adsl-modem-router-in-1 gekocht voor ik dacht 160 eu.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:43 schreef Fugie het volgende:
brak, ik zit te kijken voor een ander netwerk, bedenk ik me dat ik zon usb modem heb en dus ook een nieuw modem moet kopen als ik met een router wil werken
zuigt man, ik doe al vanaf woensdag niets, loop met alles achter enzoquote:
quote:kan opeens geen virusscan meer draaien ben zelf ook gaan zoeken
.gevonden op een van uw filles missing produkt.prossess en
keys,filles dus mis ik verschillende onderd.om te scannen hoe
repareer ik dit .ik heb zelf gekeken op de engelstalige site maar
mijn engels is niet van dien aard dat ik er met al die technische
woorden er uit kom .ik maak mij zorgen omdat er zo veel gevaren zijn
al doe ik geen gekke dingen op internet en wil graag elke week
scannen ook al heb ik service pack 2 van windows er ook op zoiiten
vertrouw ik het meest op uw produkt .
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
haaima.comIk zocht eerst je pistolen paultje foto maar die kon ik niet zo snel vinden
quote:
Z'n Nederlands ook nietquote:maar
mijn engels is niet van dien aard dat ik er met al die technische
woorden er uit kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |