@ 525USD & 525HPquote:Op zondag 5 juni 2005 01:16 schreef hermandeperman het volgende:
btw... is het niet @ 525hp ipv & 525hp
een 525(diesel) is gewoon saaiquote:Op zondag 5 juni 2005 01:17 schreef hermandeperman het volgende:
deze is absoluut leuker!
Fijn dat je dat ook beseft
nieuwprijs in 1931 hequote:Op zondag 5 juni 2005 01:18 schreef hermandeperman het volgende:
zal wel een foutje zijn
Anders koop ik er wel een paar
ahquote:Op zondag 5 juni 2005 01:19 schreef Youp het volgende:
[..]
nieuwprijs in 1931 hetoen de dollar nog wat waard was
Nou ja je weet hoe dat gaat je komt bekende tegen mannen geef je een handje. Vrouwen zoen op de mond en mijn ouders vanquote:Op zondag 5 juni 2005 01:44 schreef hermandeperman het volgende:
Trusten Youp; en Mark, wat nou weer?
quote:Alexxxxx, afkoelban wegens posten van plaatje(s) van ontoelaatbare site(s). Tip: Lees de komende 48 uur de Policy eens door
Als je had opgelet is het allang opgelostquote:Op zondag 5 juni 2005 02:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*
Oja ik ging slapen![]()
Als je er 3 tegelijk achter elkaar pak met de tong er bij wel jaquote:Op zondag 5 juni 2005 02:18 schreef hermandeperman het volgende:
succes morgen mark
En vinden je ouders het raar als je een vrouw een zoen op de mond geeft
hij wel, onze playahquote:Op zondag 5 juni 2005 02:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je er 3 tegelijk achter elkaar pak met de tong er bij wel ja![]()
Gewoon 3 wijfen vol op de bek pakken als of het niks is![]()
VERHAAAAAAAAAAAAAAAAAALENquote:Op zondag 5 juni 2005 02:25 schreef ook_gek het volgende:
Oja en er na ga ik naar een reunie van de wintersport
De helft van die mensen kunnen mij bloed wel drinken en ik heb een graf tiefus hekel aan ze dus dat gaat ZEKER weten leuk worden![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 02:25 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek is nu echt slapen. Morgen steps doen of zo![]()
stop jij de broek die je aanhad weer terug in de kastquote:Op zondag 5 juni 2005 03:29 schreef BoJo het volgende:
ik schrik me net de tering, ik propte m'n broek in de kast draai me om en ineens springt m'n kat uit de kast![]()
had haar niet eens zien zitten![]()
ik ben alleen maar naar m'n vriendin geweest, meer nietquote:Op zondag 5 juni 2005 03:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
stop jij de broek die je aanhad weer terug in de kast
en die beesten moet je ook niet in je kamer laten
zit hij niet onder de vlekken dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 03:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben alleen maar naar m'n vriendin geweest, meer niet![]()
nee een echte man spuit het direct in d'r bek, niks vlekkenquote:Op zondag 5 juni 2005 03:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zit hij niet onder de vlekken dan?![]()
SLIKKEN KRENGquote:Op zondag 5 juni 2005 03:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee een echte man spuit het direct in d'r bek, niks vlekken![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 09:35 schreef ook_gek het volgende:
ja ja ijsmeis ik laat je slapen. Kief he van mij
En toch nog een smsje hèquote:Op zondag 5 juni 2005 09:35 schreef ook_gek het volgende:
ja ja ijsmeis ik laat je slapen. Kief he van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |