Acht euri ja.. Toch maar es bestellen danquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:37 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Heet trouwens The Gratuade.........volgens mij wle voor een prikkie te koop op bol.com oid....
klopt gaag filmpje is dat he!! ik heb wel meer vrij unieke shit bijv. dat ie verkleed als kip bij saturday night live still grazy zingt... werkelijk belachelijk!! of dat ie te gast is bij the muppets en gaat voorlezen..quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:35 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Mrs. Robinson R.I.P.. Over Joe di Maggio gesproken, op internet staat een fantastische video waar Paul in een vol Yankeestadion het lied Mrs. robinson ten gehore brengt. Joe di Maggio was net die week overleden (video uit 1999 volgens mij). Paul alleen met zijn akoestische gitaar, en een juichend stadion bij het horen van de naam Joe di Maggio--------> kippenvel.
De clip is te bekijkekn op ww.paulsimon.com, tis wel zo'n lelijk .mov filetje![]()
Bij de indexsite heb je linksboven van die vierkantjes, het linker vierkantje is "gallery". Vervolgens klikken op video, dan op joe di maggio tribute. Ik vind de site zelf niet ehct fantastisch, maar deze video is fantastisch!!!!!!!!
Joe di Maggio!
Dat ie verkleed is als kip is idd fantastischquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:49 schreef markiemark het volgende:
[..]
klopt gaag filmpje is dat he!! ik heb wel meer vrij unieke shit bijv. dat ie verkleed als kip bij saturday night live still grazy zingt... werkelijk belachelijk!! of dat ie te gast is bij the muppets en gaat voorlezen..
Ik vind Still Crazy after all those years een mooie plaat. Is die uit de jaren 70?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:14 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Garfunkel idd niks geschreven, maar er zitten natuurlijk ook nog een paar covers bij: Scarborough Fair bijv, of Wake Up Little Susie.
Je hoort mensen meestal alleen over Graceland, maar Simon's solowerk uit de jaren 70 is ook behoorlijk goed te pruimen.
hee... vertel eens iets meer over die box? bol.com linkje of zo.. en welke dvd bedoel je nou?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:29 schreef Sammy3000 het volgende:
Vorig jaar is er een hele mooie box uitgekomen van Paul Simon. Daarin zitten alle solo-albums van de man (excl. live-platen). Allen aangevuld met extra tracks, veelal demo's of werkversies. De platen zijn ook geremastered.
Als je zo zijn werk aan je voorbij laat gaan, moet je concluderen dat hij wel wisselend van kwaliteit is geweest, maar dat er toch wel heel wat meesterwerkjes uit zijn handen zijn gekomen.
Vond de DVD in de serie "Classic Albums" ook indrukwekkend. Mooi om te zien hoe een plaat als Graceland tot stand gekomen is!
Uit mijn hoofd 1975.........heeft ie ook nog een grammy voro gekregen. Hierbij bedankte die Stevie Wonder "for not puuting out an album this year"quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:54 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Ik vind Still Crazy after all those years een mooie plaat. Is die uit de jaren 70?
Hahaha, superquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:15 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd 1975.........heeft ie ook nog een grammy voro gekregen. Hierbij bedankte die Stevie Wonder "for not puuting out an album this year"
Ik heb hem laatst gekocht bij the Music Store voor 5 euro. Zeker de moeite waard!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:37 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Heet trouwens The Gratuade.........volgens mij wle voor een prikkie te koop op bol.com oid....
Ohhh, zo'n 5-euro scharrel. Dan ga ik straks ook nog effe langs bij de vanLeest jaja, Music Storequote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:09 schreef Clio het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst gekocht bij the Music Store voor 5 euro. Zeker de moeite waard!
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:27 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ohhh, zo'n 5-euro scharrel. Dan ga ik straks ook nog effe langs bij de vanLeest jaja, Music Store
Mmm, misschien was het wel de Free Record Shop. Maar volgens mij het ik er echt 5 euro voor betaald. 't Trouwens al wel twee maanden geleden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:31 schreef Sammy3000 het volgende:
The Graduate kom ik op internet niet tegen bij Music Store...
Wel bij VanLeest en Free Record Shop, daar kost íe ¤ 5,99
Inflatiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:57 schreef Clio het volgende:
[..]
Mmm, misschien was het wel de Free Record Shop. Maar volgens mij het ik er echt 5 euro voor betaald. 't Trouwens al wel twee maanden geleden.
Een paar jaar discussie...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:49 schreef Sammy3000 het volgende:
Niet om het een of het ander, maar...
Waar is eigenlijk het oude Paul Simon topic gebleven???
Ik mis een paar jaar discussie in dit topic.![]()
Dank voor de vele meningn die in dit forum staan........quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:35 schreef webfreak het volgende:
[..]
Een paar jaar discussie...
Je bedoelt vast dit topic
Op een of ander forum van PAul Simon is het een keer gezegd, ik weet het niet precies maar het was iets als:quote:Op zondag 12 juni 2005 08:52 schreef webfreak het volgende:
Misschien iemand die weet wat die gozer nou precies zei?
Hij zegt volgens mij ( vrij duidelijk ) ' I got to talk to you man, I got to talk to you'.quote:Op zondag 12 juni 2005 08:52 schreef webfreak het volgende:
Misschien iemand die weet wat die gozer nou precies zei?
En jij maar denken dat 't doctor Simon uit GTST wasquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:02 schreef -Dries- het volgende:
wtf, is Paul Simon de Simon van Simon and Garfunkel? Graceland vind ik echt superb (you can call me al)
..weer wat geleerd vandaag
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:02 schreef webfreak het volgende:
[..]
En jij maar denken dat 't doctor Simon uit GTST was
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:02 schreef webfreak het volgende:
[..]
En jij maar denken dat 't doctor Simon uit GTST was
Ten years is idd een fantastisch nummer, maar is absoluut geen outtake van zijn laatste album You're the one. Ten years is speciaal geschreven voor het 10-jarige jubileum van de, jawel, Oprah Winfrey Show. Dit jubileum was rond 1997 ofzo, en was ook de introtune van het programma destijds. Alleen deze introtune was maar 12 seconden van het nummer. Het gehele nummer duurt geowon 3 minuten ofzo, en is idd zeker de moeite waard!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:22 schreef Frozen het volgende:
[..]
Verder vind ik '10 Years' ook heel mooi. Ik heb m ooit eens online gevonden, het is volgens mij een outtake van zijn laatste album.
Ik vind de Fifty ways to leave your lover grapjes in de muppet show wel humorquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:09 schreef Frozen het volgende:
Op de witte box set van The Muppet Show zit de aflevering met Paul Simon. Zeker een aanrader, omdat de hele uitzending in het teken staat van zijn muziek. Geen losse sketches, maar alles is op hem terug te voeren. Die vent heeft zelf bijna geen humor lijkt wel, reageert echt te droog op alles. Dit in tegenstelling tot zijn kippen outfit bij SNL![]()
Goede aankoop van je, webfreak!!!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |