quote:Zeker geldgebrek ofzo.
Simon and Garfunkel weer op tournee
LONDEN - Het Amerikaanse duo Simon and Garfunkel gaat weer op tournee, 33 jaar nadat ze uit elkaar gingen. Paul Simon en Art Garfunkel spelen dit najaar in de Verenigde Staten. Ze gingen 33 jaar geleden uit elkaar na de verschijning van hun album 'Bridge over Troubled Water', maar hebben sindsdien nog wel samen op de bühne gestaan.
Het duo trad in februari voor het laatst samen op tijdens de uitreiking van de Grammy Awards, waar ze 'The Sound of Silence' speelden. Zelf wonnen ze in de loop der jaren vier keer de felbegeerde muziekprijs.De Old Friends-toer begint op 18 oktober in Michigan en doet in twee maanden tijd dertig steden aan. Tegelijk met de toer wordt een album uitgebracht met de 32 grootste hits van de twee zangers.
Garfunkel en Simon kondigden dinsdag hun tournee aan in een New Yorkse nachtclub. "Omdat we ongeveer elke tien tot twaalf jaar op tournee gaan, denk ik dat dit waarschijnlijk de laatste keer is dat we dit doen" , zei Paul Simon volgens de Britse zender BBC.
Simon en Garfunkel ontmoetten elkaar als kinderen en brachten in 1966 hun eerste single uit, 'A Hazy Shade of Winter'. Daarop volgden grote hits als 'Mrs Robinson', 'Scarborough Fair' en 'The Boxer'.
Hoewel de verhouding verbitterd raakte, nadat het duo uit elkaar was gegaan, brachten ze in 1975 nog de single 'My Little Town' uit en traden in 1981 in Central Park in New York op voor een half miljoen mensen. Twee jaar later toerden ze door de Verenigde Staten en ook in 1993 gaven ze ruim twintig concerten in New York.
quote:Dat is hun eerste single onder de artiestennaam S&G. Ze brachten volgens de AMG hun eerste single al in 1959 uit, als "Tom & Jerry". Tot zover de nutteloze trivia van vandaag..
Simon en Garfunkel ontmoetten elkaar als kinderen en brachten in 1966 hun eerste single uit, 'A Hazy Shade of Winter'
Zal wel een duur kaartje zijn als ze Nederland ook aandoen.
quote:ik zie er de humor niet van in
Op woensdag 10 september 2003 00:14 schreef SunChaser het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Dit meen je niet!
Op woensdag 10 september 2003 00:12 schreef Steve-O het volgende:
ken ik neit
Geldgebrek? Mja kweenie, kan me nauwelijks voorstellen dat Paul Simon aan geldgebrek lijdt. Misschien Art?
Anyway, ik lees niets over Europa, maar mochten ze eens gek doen en hier in de buurt zouden komen optreden zou ik toch wel proberen kaarten te krijgen. Geweldige muziek en nu ik de laatste tijd The Concert In Central Park weer een paar keer gehoord heb, zou ik er toch wel graag naar toe willen.
-edit- Al zal het idd niet goedkoop zijn, vrees ik.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 10-09-2003 00:19]
quote:tja generatie kloof
Op woensdag 10 september 2003 00:18 schreef Jane het volgende:[..]
Dit meen je niet!
Geldgebrek? Mja kweenie, kan me nauwelijks voorstellen dat Paul Simon aan geldgebrek lijdt. Misschien Art?
Anyway, ik lees niets over Europa, maar mochten ze eens gek doen en hier in de buurt zouden komen optreden zou ik toch wel proberen kaarten te krijgen. Geweldige muziek en nu ik de laatste tijd The Concert In Central Park weer een paar keer gehoord heb, zou ik er toch wel graag naar toe willen.
quote:Ken je dat nummer 'You Can Call Me All'?
Op woensdag 10 september 2003 00:16 schreef Steve-O het volgende:[..]
ik zie er de humor niet van in
quote:Dan moet je iig Paul Simon wel kennen.
Op woensdag 10 september 2003 00:19 schreef Steve-O het volgende:[..]
tja generatie kloof
Graceland is toch wel een klassiek album.
quote:Nee , sorry...
Op woensdag 10 september 2003 00:20 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ken je dat nummer 'You Can Call Me All'?
quote:ken alleen de naam meer moet je me niet vragen
Op woensdag 10 september 2003 00:21 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Dan moet je iig Paul Simon wel kennen.
Graceland is toch wel een klassiek album.
Dat was dan Art Garfunkel.
quote:Ik ken ze alleen van dat pedofielenliedje.
Op woensdag 10 september 2003 00:24 schreef Jane het volgende:
En heb je als kind nooit een heel zielig tekenfilmpje/clipje gezien met konijntjes? Met een zielig liedje eronder?
quote:nijntje
Op woensdag 10 september 2003 00:24 schreef Jane het volgende:
En heb je als kind nooit een heel zielig tekenfilmpje/clipje gezien met konijntjes? Met een zielig liedje eronder?Dat was dan Art Garfunkel.
quote:Nee, Flappie. Ook gecoverd door Youp van 't Hek.
Op woensdag 10 september 2003 00:26 schreef Steve-O het volgende:
nijntje
quote:noem is een bekend nummer dan ga ik ff luistern ?
Op woensdag 10 september 2003 00:27 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nee, Flappie. Ook gecoverd door Youp van 't Hek.
quote:Mrs. Robinson
Op woensdag 10 september 2003 00:29 schreef Steve-O het volgende:[..]
noem is een bekend nummer dan ga ik ff luistern ?
Bright Eyes (van Art)
You can call me Al (van Paul)
quote:Nou ja, ze hebben beiden ook al in geen jaren meer een hit gehad, natuurlijk.
Op woensdag 10 september 2003 00:30 schreef Steve-O het volgende:
Ben dus duidelijk de newbie hier
quote:Uit Watership Down dus.
Op woensdag 10 september 2003 00:30 schreef SunChaser het volgende:Bright Eyes (van Art)
quote:verheug me nu al op dat nummer wat ik aan het downloaden ben
Op woensdag 10 september 2003 00:32 schreef Zander het volgende:[..]
Nou ja, ze hebben beiden ook al in geen jaren meer een hit gehad, natuurlijk.
quote:Ken ik niet
Op woensdag 10 september 2003 00:33 schreef Jane het volgende:[..]
Uit Watership Down dus.
quote:Zijn ze niet eens gecoverd verkracht door DJ Sammy of Mental Theo ofzo?
Op woensdag 10 september 2003 00:32 schreef Zander het volgende:[..]
Nou ja, ze hebben beiden ook al in geen jaren meer een hit gehad, natuurlijk.
quote:Ja, tuuk. Alleen al voor de sfeer. Ga je kaartjes verloten ofzo?
Op woensdag 10 september 2003 00:35 schreef Seborik het volgende:
Zouden jullie erheen willen?
quote:Het lijkt mij eigenlijk wel leuk, maar goed.. ik vrees voor de evt. entreeprijzen.
quote:You can call me al is typisch zo'n ik-ken-het-maar-weet-niet-hoe-het-heet nummer.
Op woensdag 10 september 2003 00:33 schreef Steve-O het volgende:[..]
verheug me nu al op dat nummer wat ik aan het downloaden ben
quote:Als jij ze sponsort.
Op woensdag 10 september 2003 00:36 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, tuuk. Alleen al voor de sfeer. Ga je kaartjes verloten ofzo?
Het lijkt me ook wel leuk. Ben met Simon & Garfunkel een beetje groot gebracht door m'n vader die er wel veel naar luisterde/luistert.
Misschien dat ik hem zo gek krijg.
quote:Legendarisch door de clip met Chevy Chase.
Op woensdag 10 september 2003 00:37 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
You can call me al is typisch zo'n ik-ken-het-maar-weet-niet-hoe-het-heet nummer.
quote:Maar die clip zie ik echt nooit op MTV of TMF.
Op woensdag 10 september 2003 00:37 schreef SunChaser het volgende:[..]
Legendarisch door de clip met Chevy Chase.
Zo krijgt de jongere generatie natuurlijk nooit een goede opvoeding. .
quote:Ik durf zelfs te wedden dat de jeugd niet eens weet Chevy Chase is
Op woensdag 10 september 2003 00:39 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Maar die clip zie ik echt nooit op MTV of TMF.
Zo krijgt de jongere generatie natuurlijk nooit een goede opvoeding.
.
quote:Wie?
Op woensdag 10 september 2003 00:40 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik durf zelfs te wedden dat de jeugd niet eens weet Chevy Chase is
Erg he.
quote:national lampoon
Op woensdag 10 september 2003 00:40 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik durf zelfs te wedden dat de jeugd niet eens weet Chevy Chase is
Heb de LP Bridge over troubled water hier liggen
quote:Ok, dan kunnen we nu tenminste ontopic hier over S&G gaan praten.
Op woensdag 10 september 2003 00:43 schreef Steve-O het volgende:
OMG wat een kut muziek![]()
![]()
![]()
quote:Ja, en ik zou er nog best een behoorlijk bedrag voor over hebben, al bedoel ik natuurlijk niet tegen elke prijs.
Ben best benieuwd wat ze nou in de VS voor zo'n concert vragen. Zou het toch in de buurt liggen van de prijs die je voor de Stones of McCartney betaalt, of zouden het meer Sinatra prijzen zijn of zo?
quote:Ga gerust verder ga nu slapen
Op woensdag 10 september 2003 00:44 schreef Seborik het volgende:[..]
Ok, dan kunnen we nu tenminste ontopic hier over S&G gaan praten.
Hoewel dat concert van wie was het, Neil Young in de HMH of zoiets? Daar waren kaartjes ook 100 euro. Dat gaat toch wel ver.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 10-09-2003 00:46]
quote:Ik zou nou niet zo veel meer over hebben voor Sinatra.
Op woensdag 10 september 2003 00:44 schreef Jane het volgende:[..]
Ja, en ik zou er nog best een behoorlijk bedrag voor over hebben, al bedoel ik natuurlijk niet tegen elke prijs.
Ben best benieuwd wat ze nou in de VS voor zo'n concert vragen. Zou het toch in de buurt liggen van de prijs die je voor de Stones of McCartney betaalt, of zouden het meer Sinatra prijzen zijn of zo?
quote:Barbra Streisandprijzen ben ik bang.
Op woensdag 10 september 2003 00:44 schreef Jane het volgende:
Zou het toch in de buurt liggen van de prijs die je voor de Stones of McCartney betaalt, of zouden het meer Sinatra prijzen zijn of zo?
quote:Tja, daar betaal je al 50 euro voor de neus.
Op woensdag 10 september 2003 00:46 schreef SunChaser het volgende:[..]
Barbra Streisandprijzen ben ik bang.
quote:
Op woensdag 10 september 2003 00:46 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik zou nou niet zo veel meer over hebben voor Sinatra.
Ja, toen ik het net gepost had, bedacht ik me ook dat ik beter een levend voorbeeld had kunnen nemen. Sinatra was alleen de eerste met mega-concertprijzen die in me opkwam.
quote:
Op woensdag 10 september 2003 00:47 schreef Seborik het volgende:[..]
Tja, daar betaal je al 50 euro voor de neus.
quote:Maar ja, een Streisand concert is dan ook wel superuniek. Berucht geval van podiumvrees toch?
Op woensdag 10 september 2003 00:47 schreef Seborik het volgende:[..]
Tja, daar betaal je al 50 euro voor de neus.
sorry voor het offtopic
S&G is misschien wel een unieke kans.
Zo jong zijn ze ook niet meer, maar hebben ze eigenlijk veel betekend voor de Muziekgeschiedenis van de twintigste eeuw?
quote:Moet dat dan? K3 trekt ook volle zalen
Op woensdag 10 september 2003 00:52 schreef Seborik het volgende:
Zo jong zijn ze ook niet meer, maar hebben ze eigenlijk veel betekend voor de Muziekgeschiedenis van de twintigste eeuw?
quote:Nee, dat moet niet, maar ik vroeg het me af.
Op woensdag 10 september 2003 00:54 schreef SunChaser het volgende:[..]
Moet dat dan? K3 trekt ook volle zalen
quote:Ik denk dat ze gaan optreden in cafe Bolle Jan.
Op woensdag 10 september 2003 00:57 schreef De_Schaduw het volgende:
Oeh, ik hoop dat ze naar de Melkweg komen
Nja, dan m'n kodachrome maar met andere dingen volschieten voor ik weer homeward bound ga
Na de Stones in de Kuip is dit toch ook wel een klassieker die eigenlijk bij m'n opvoeding hoort Hopen dat Europa ook nog komt
(maar ik ben bang dat het bij de vs blijft )
[Dit bericht is gewijzigd door intelvsamd op 10-09-2003 01:02]
quote:Ik denk dat je daarmee alleen een cola en popcorn kunt kopen.
Op woensdag 10 september 2003 01:01 schreef intelvsamd het volgende:
Voor honderd euro ga ik daar wel heen hoor!!
(en dat is niet sarcastisch)
quote:Nou ja, in de zin van 'vernieuwend' of 'revolutionair' misschien niet, maar ik ben wel van mening dat Paul Simon een groot songwriter is.
Op woensdag 10 september 2003 00:52 schreef Seborik het volgende:
hebben ze eigenlijk veel betekend voor de Muziekgeschiedenis van de twintigste eeuw?
quote:ik blij dat ik geen popcorn lust
Op woensdag 10 september 2003 01:02 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik denk dat je daarmee alleen een cola en popcorn kunt kopen.
maar ben idd bang dat het duurder zou zijn
quote:Oke Sebbo, kop jij hem maar in!
Op woensdag 10 september 2003 01:03 schreef Jane het volgende:maar ik ben wel van mening dat Paul Simon een groot songwriter is.
quote:Ik wil het zelf ook wel doen hoor.
Op woensdag 10 september 2003 01:04 schreef SunChaser het volgende:[..]
Oke Sebbo, kop jij hem maar in!
quote:Ze heeft gelijk. Luister maar naar Graceland en Bright Eyes.
Op woensdag 10 september 2003 01:04 schreef SunChaser het volgende:[..]
Oke Sebbo, kop jij hem maar in!
Ik heb niet zo'n zin om te koppen.
Oh, nu gooi ik ze door de war.
Tijd om naar bed te gaan.
Ik vind de S&G-versie van 'Scarborough Fair' wel een toppertje, die zangpartijen zijn zo mooi in elkaar gevlochten en er worden ook nog twee verschillende teksten tegen elkaar in gezongen. Muzikaal zit dat toch wel erg goed in elkaar. Overigens schijnt Paul Simon dat arrangement ook voor een deel van iemand anders eehm.. 'geleend' te hebben.
quote:Nee, ik denk door Mike Batt, maar ik heb geen zin om het op te zoeken.
Op woensdag 10 september 2003 01:08 schreef Zander het volgende:
Bright Eyes is toch niet door Simon geschreven?
quote:Ik heb er even een plaatje ter illustratie bijgezocht, voor mensen die het dan nog niet snappen.
Op woensdag 10 september 2003 01:06 schreef Jane het volgende:[..]
Ik wil het zelf ook wel doen hoor.
Nou ja, aangezien die rechtse zingt, moet dat Paul Simon zijn, en die is best groot inderdaad.
Wat bedoel je nou, SunChaser??
[/14-jarige modus]
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 10-09-2003 01:22]
quote:Om eerlijk te zijn dacht ik dat altijd toen ik klein was..
Op woensdag 10 september 2003 01:21 schreef Jane het volgende:
Nou ja, aangezien die rechtse zingt, moet dat Paul Simon zijn, en die is best groot inderdaad?
quote:Ja. Duh. 't Is ouwelullenmuziek, en ik ben een ouwe lul.
lalalala miesus robinson
quote:Hell Yeah.
Maar waarom is dit nou weer Amerika en Canada only
.
Als ze naar Nederland zouden komen zou ik echt voor de eerste keer in mn leven in een slaapzak voor het postkantoor gaan liggen.
Ik vind het wel cool dat ze weer gaan touren . Ik heb net weer even mn oude plaatjes opgezocht en ik moet zeggen dat het toch wel weer erg leuk is om naar te luisteren
. Dus: Simon and Garfunkel here I come! *lol*
"Me and Julio down by the schoolyard tralala"
quote:
Tienduizenden bij concert Simon and GarfunkelHet Amerikaanse duo Simon and Garfunkel heeft zaterdag, 33 jaar nadat ze uit elkaar gingen, weer een concert gegeven. Tienduizenden waren erbij, in Auburn Hills even buiten Detroit. Het was het eerste optreden van een toernee.
Art Garfunkel en Paul Simon doen met hun Old Friends-toernee in twee maanden tijd dertig steden aan. Ook verschijnt een album met de 32 grootste hits. De twee traden in februari dit jaar op tijdens de uitreiking van de Grammy Awards waar ze 'The Sound of Silence' zongen. In 1970 gingen ze uit elkaar, wegens verschil van inzicht over hun toekomst.
Zaterdag waren meer dan 30.000 fans getuige van de reünie. Een 42-jarige elektricien had er zes uur voor gereisd. ,,Het is geen Woodstock, maar het is wel de soundtrack van je leven'', jubelde hij. Een 51-jarige fan trok een vergelijking met The Beatles. ,,Jonge mensen weten niet meer precies om wie het gaat, maar hun muziek blijft bestaan.'' Een ontroerde aanhanger noemde de muziek ,,poëzie en daarom tijdloos''.
De show begon met een video met muzikale hoogtepunten van de afgelopen vijftig jaar. De twee jongens ontmoetten elkaar in 1953. Daarna verschenen de mannen op het podium. ,,We vinden het heerlijk hier te zijn'', zei Garfunkel. ,,Het heeft lang geduurd.'' De zanger nam zijn publiek mee naar de jaren '60 alhoewel hij zei te betwijfelen of iedere aanwezige toen wel was geboren. ,,We waren alletwee arme studenten, we vlogen goedkoop naar Europa. Kent iemand nog Air Luxemburg? We speelden muziek op straat in Londen en in Parijs. Onze vriendin Kathy haalde geld op en hield de politie in de gaten.''
Daarna volgden songs als 'I am a Rock', 'Scarborough Fair', 'Mrs Robinson', 'Homeward Bound' en 'America'. Halverwege kwamen ook een paar andere 'ouwe knakkers' het podium op: The Everly Brothers.
quote:Geen generatie kloof geloof ik, ben 15 en vind simon en garfunkel zeker goed!
Op woensdag 10 september 2003 00:19 schreef Steve-O het volgende:tja generatie kloof
misschien....helpt t wel!
Ingrid
quote:Tnx voor de mededeling! Die ga ik zeker kopen. Echt geweldig!
Op donderdag 23 oktober 2003 22:41 schreef ibrilman het volgende:
De DVD van The Concert in Central Park, van Simon & Garfunkel komt a.s. maandag uit!
Hij kost 21 euro 99.
Hoop wel dat het de 'uncut' versie is. Mag je bij een dvd-release wel verwachten toch? Ik ga hem maandag nog niet gelijk kopen (geen gelegenheid, iig tot vrijdag), dus zou jij dan misschien even willen kijken of 'The Late Great Johnny Ace' er op staat?
quote:Jaaaaaaaaa! Goed plan!
Op donderdag 23 oktober 2003 17:34 schreef AKnynke het volgende:
laten we een actie beginnen....
fok! wil dat simon en garfunkel naar nederland komen, handtekeningenactie ofzo!misschien....helpt t wel!
quote:Volgens play.com is dit de traclisting:
Op vrijdag 24 oktober 2003 09:56 schreef Jane het volgende:
Hoop wel dat het de 'uncut' versie is. Mag je bij een dvd-release wel verwachten toch? Ik ga hem maandag nog niet gelijk kopen (geen gelegenheid, iig tot vrijdag), dus zou jij dan misschien even willen kijken of 'The Late Great Johnny Ace' er op staat?
quote:Helaas dus.
Mrs. Robinson, Homeward Bound, America, Me And Julio Down By The Schoolyard, Scarborough Fair, April Come She Will, Wake Up Little Susie, Still Crazy, After All These Years, American Tune, Late In The Evening, Slip Slidin' Away, A Heart In New York, Medley: Kodachrome / Maybelline, Bridge Over Troubled Water, Fifty Ways To Leave Your Lover, The Boxer, Old Friends, The 59th Street, Bridge Song, The Sound Of Silence.
Desalniettemin wil ik deze DVD toch wel hebben
.
quote:Raar... Ik bedoel, ok, het nummer moest eigenlijk voortijdig worden afgebroken omdat iemand het podium op kwam rennen toen John Lennon werd genoemd, maar je zou toch verwachten dat op zo'n dvd-release het hele concert zou staan.
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:07 schreef keeper het volgende:[..]
Volgens play.com is dit de traclisting:
[..]Helaas dus.
En nog wat andere nummers die niet op de CD staan ook. Wel dus het volledige concert .
Weet iemand wat die gast nou riep? Of waarom hij het podium op kwam?
Toch hbe ik vraagtekens bij de concerten. 2 ouwe mannetjes die nog even geld nodig hebben. Dat is mn eerste gedachte erbij.
quote:Alweer..
Ook verschijnt een album met de 32 grootste hits.
quote:Tuuk. Ze zetten geremasterd op de hoes en hoppa, het verkoopt weer als een tiet.
Op vrijdag 26 december 2003 03:42 schreef Zander het volgende:Alweer..
Tja, als die nou een guest appearance zou maken....quote:Op maandag 3 mei 2004 15:51 schreef Zander het volgende:
Those in the cheaper seats clap. The rest of you rattle your jewelry".
Nou, gek niet hoor.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:40 schreef Jane het volgende:
Oh, en jullie mogen me best gek noemen hoor.
Ik zou gokken op een plaatsje op de eerste ring dan. Niet iedereen zal opspringen bij het eerste nummer maar vast wel een paar.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:02 schreef Jane het volgende:
Zou je dan veldkaarten nemen en dan maar hopen dat niet iedereen gelijk bij het eerste nummer voor je neus opstaat of zou je gokken op een goed plekje op de eerste ring. Ik weet het niet... zit te dubben...
http://www.amsterdamarena.nl/index.php?pointer=1-2-383-388-4932quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:49 schreef Merel het volgende:
En nog een stomme vraag misschien, ben niet zo'n concertganger: waar zijn de kaarten te koop?
quote:Op maandag 3 mei 2004 22:11 schreef calvobbes het volgende:
. Niet iedereen zal opspringen bij het eerste nummer maar vast wel een paar.
Nou, precies weet ik het ook nog niet. Ik had ook graag een plattegrondje gezien van welk vak welke prijs is.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:49 schreef Merel het volgende:
Jane hoe kom jij aan die informatie over welke kaart voor welke rang is, en waar die rang zich dan in de Arena bevindt? Als ik dan toch veel geld uitgeef voor een kaartje, wil ik een goede plek hebben ook!
Sorry.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:01 schreef Jane het volgende:
vanaf morgenochtend 10.00 uur
We wilden voor de 1e rang gaan, het is uiteindelijk 3e rang geworden.. mag de pret niet drukkenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:43 schreef Jane het volgende:
Ik nog niet. Alleen kutkaarten!
Waarschijnlijk 2e ring.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:22 schreef Maja het volgende:
Weet iemand waar rang 3 (van de 5) is in de Arena bij S&G?
dank je welquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:57 schreef dwerg het volgende:
Maar goed, veel plezier iedereen die er naartoe gaat.
Nouja, deze gereserveerde kaartjes worden betaald uit het reclamebudget. Of je koopt een billborad langs de A4 of je gereserveerd kaartjes waardoor radiostations elk half uur de naam van de artiest noemen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:57 schreef dwerg het volgende:
Morgenavond dus. Radio 2 heeft de hele week 'de laatste kaarten' weg gegeven, en is daarmee net zo slecht als al die andere stations die voorkomen dat de eerlijke fan kaartjes koopt.
Joh, vreselijk, dat heb ik gelukkig gemist!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:31 schreef Frozen het volgende:
Is het nog iemand opgevallen dat tijdens het 2e nummer iemand erg onwel werd op de ring? Vanaf onze plek konden we zien dat er hartmassage werd toegepast en er een infuus bij kwam. Vreselijk.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:31 schreef Frozen het volgende:
Is het nog iemand opgevallen dat tijdens het 2e nummer iemand erg onwel werd op de ring? Vanaf onze plek konden we zien dat er hartmassage werd toegepast en er een infuus bij kwam. Vreselijk.
Toen ging ik dus net naar de WC... En zo helaas m'n favoriete nummer gemist....quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:59 schreef Alsgeenander het volgende:
ik vond het wel grappig toen na sound of silence er een filmpje kwam en ze wegliepen.
Veel mensen dachten toen dat het pauze was, en liepen weg om wat te drinken te halen. Maar 10 seconden later kwamen ze het podium weer op met Mrs. Robinson, hehe, leuk gezicht was dat.
Vanuit de 2e ring vond ik het ook opvallend dat zoveel mensen heen en weer aan het lopen waren. Vast allemaal drinken halen of naar het toilet.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:59 schreef just me het volgende:
En ook net terug! genoten, meegezongen en verbaasd gestaan dat er zoveel mensen aan het lopen waren tijdens het concert.
Ik zag het ook, in 421 was dat. Hopelijk is het een beetje goed gegaan, want ze begonnen gelijk met hartmassagequote:Op donderdag 22 juli 2004 00:31 schreef Frozen het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:06 schreef Jane het volgende:
Daarnaast hadden wij de pech dat op de rij achter ons een groep mensen zat die kennelijk grote fans van Paul Simon waren. Nu is dat niet erg, maar om dan elke keer hardop je afkeer van Art Garfunkel te uiten als de beste man begint te zingen is ronduit irritant! Ga dan niet naar een concert van Simon EN Garfunkel!![]()
Klopt, ga dan het liefst nog naar paradiso....quote:Op donderdag 22 juli 2004 08:53 schreef Kirke het volgende:
Ik weet iig zeker dat ik nooit meer naar de arena ga. Liever HMH of kleinere zalen, waar de muziek tot z'n recht komt. Maar ja, S&G hebben een hoop mensen blij gemaakt en weer bakken met geld verdiend...
Dat gevoel had ik nu ook. Wij waren er ook bij, we zaten pal tegenover het podium op de tweede ring, op zich best een goed plek, al was het wel erg ver van het podium...quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:23 schreef Againzender het volgende:
(...)
En tja, de akoestiek. Stadions zijn nooit ideaal. Misschien dat een dicht dak het nog wel erger maakt in zo'n grote ruimte.
Dat zou mooi zijn! Het zag er namelijk echt slecht uit!quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:20 schreef Frozen het volgende:
In de krant stond dat er een 55 jarige man een hartstilstand kreeg tijdens het concert, en hij aan de betere hand is. .
Dat gezoem hoorde ik ook, maar dat kwam van achteren, geen idee wat dat wasquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:55 schreef Bluetear het volgende:
Paul Simon zei ook nog iets van wat een raar stadion voor een concert.
En even had ik het idee dat de boxen het zouden geven, art hield ze microfoon iets te dicht bij de aparatuur ofzo.. zware zoem door de arena![]()
maar verder wel leuk concert. veel bekende nummers, en ook nog wat beelden uit de film waarmee ik in aanraking kwam met hun muziek, The Graduate.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |