abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27784924
Ik moet er eens aan geloven:

(klein beetje uitgesneden om ongewenste elementen weg te krijgen)
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:33:57 #177
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27785292
dit is bokeh?
oh, en, niet geheel onbelangrijk, wat vinden jullie ervan..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:11:12 #178
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_27786587
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
dit is bokeh?
oh, en, niet geheel onbelangrijk, wat vinden jullie ervan..?
[afbeelding]
Mooie foto hoor.
Beter zou zijn om die andere paarse bloem weg te halen, dan heb je een rustigere achtergrond. Bokeh is goed, maar ik ga natuurlijk ook kijken of het een interessante foto is.. iedereen kan immers onscherpe foto's maken
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:17:46 #179
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27786842
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:11 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Mooie foto hoor.
Beter zou zijn om die andere paarse bloem weg te halen, dan heb je een rustigere achtergrond. Bokeh is goed, maar ik ga natuurlijk ook kijken of het een interessante foto is.. iedereen kan immers onscherpe foto's maken
ik moet anders hard mn best doen
foto is al wat ouder, dus ga m niet opnieuw maken
maar vond m wel garpig.
*verder in 'archief' duikt*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_27793726
Veel cheap ass lenzen hier met 6 diafragmabladen.

@ Weerdo; Sigma lens?

Oh ja ik ben terug!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 00:56:56 #181
262 Re
Kiss & Swallow
pi_27793762
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:54 schreef American_Nightmare het volgende:

Oh ja ik ben terug!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_27793808
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:54 schreef American_Nightmare het volgende:Oh ja ik ben terug!
Is het al weer zo laat
Iedereen een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!
kiekjes
pi_27793894
Ja die 3 maanden zijn voorbij gevlogen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_27794191
Omdat de meesten kennelijk graag van die schitteringen zien...

klikbaar

vrijdag 10 juni 2005 @ 08:08:40 #185
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27795590
jammer dat het bloemetje van die droge/rare plekken heeft, de schittering is echter mooi
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_27802376
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 01:39 schreef MacroTough het volgende:
Omdat de meesten kennelijk graag van die schitteringen zien...

klikbaar

[[url=http://www.xs4all.nl/~dennet/pics/20050609/IMGP5192-550.jpg]afbeelding][/url]
Mooie foto! Heerlijke kleuren, lekkere dromerige sfeer...

Ik blijf nog eventjes verder oefenen voordat ik een goede foto heb
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_27805243
quote:
@ Weerdo; Sigma lens?
Canon 70-200 4 L
pi_27811764
Rewimo, heb je mijn inzending ontvangen?
of kan ik hotmail de schuld geven?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 juni 2005 @ 18:50:33 #189
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_27813422
Ik heb hem wel gekregen maar geen gelegenheid gehad hem online te zetten. Dat wordt zondagavond, als ik weer thuis ben.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 21:37:29 #190
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_27818699
quote:
Oh ja ik ben terug!

ik vroeg me al af of je nog in 'leven' was
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_27819418
Ik ben door Yvonne 3 maanden kunstmatig in coma gehouden.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 09:21:18 #192
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27827840
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 22:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik ben door Yvonne 3 maanden kunstmatig in coma gehouden.
en je binnenkomst was gelijk lekker
quote:
Veel cheap ass lenzen hier met 6 diafragmabladen
ga je wel lief doen nu?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_27827923
Dat ligt wel in de planning. Sterker nog; ik heb een comeback in de fotowedstrijd gepland staan. Stay tuned!
pi_27828075
@Puckzzz

Dank je wel, ik kon het alleen niet over m'n hart verkrijgen om de blaadjes van die net geopende roos te rukken . En je moet er ook een beetje de ironie van inzien, een roos met roos(Ik geef er wel een draai aan hoor...)

@Elefes

Ook bedankt voor het compliment . Ik weet zelf ook nog niet of dit de foto wordt die ik in ga sturen hoor. Ik moet maar hopen dat er de komende dagen een minder schurfterige roos opengaat én dat tegelijkertijd de zon schijnt, we'll see .
pi_27828103
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 09:57 schreef MacroTough het volgende:
@Puckzzz

Dank je wel, ik kon het alleen niet over m'n hart verkrijgen om de blaadjes van die net geopende roos te rukken . En je moet er ook een beetje de ironie van inzien, een roos met roos(Ik geef er wel een draai aan hoor...)

@Elefes

Ook bedankt voor het compliment . Ik weet zelf ook nog niet of dit de foto wordt die ik in ga sturen hoor. Ik moet maar hopen dat er de komende dagen een minder schurfterige roos opengaat én dat tegelijkertijd de zon schijnt, we'll see .
Enige wat ik jammer vind nu ik er wat vaker naar heb gekeken is dat de onderkant van de foto zo grijs is.. Misschien zou je, als je de foto eventueel opnieuw maakt, hem iets meer naar boven gericht kunnen nemen zodat dat grijze niet te zien is.
Verder blijf ik 'm erg mooi vinden (vooral dat haarscherpe van die roos tegen de achtergrond)
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:16:41 #196
72094 mwvdlee
Absolute beginner
pi_27829025
Ook reeds een fotootje doorgemaild met boel bokeh effectjes, begrijp dat ie zondag pas bij wordt geplakt in de lijst. Ga 'm niet hier plaatsen want ik wil geen commentaar, ik wil puntjes!

Hoedanook; iemand enig idee hoe ze deze wedstrijd gaan jureren? Vind het zelf namelijk een erg moeilijk onderwerp om iets over te oordelen; bokeh is eigenlijk een soort van verzamelnaam voor alle effecten die je krijgt in de onscherpe gebieden, maar betekend het dan dat degene met de meeste cirkels (of 5/6/7-kanten) beter is, of degene met de meeste onscherpte? Ik vind het zelf iig lastig om een estetisch oordeel te vellen over iets wat in principe slechts een technische term is.
pi_27830549
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 11:16 schreef mwvdlee het volgende:
Ook reeds een fotootje doorgemaild met boel bokeh effectjes, begrijp dat ie zondag pas bij wordt geplakt in de lijst. Ga 'm niet hier plaatsen want ik wil geen commentaar, ik wil puntjes!

Hoedanook; iemand enig idee hoe ze deze wedstrijd gaan jureren? Vind het zelf namelijk een erg moeilijk onderwerp om iets over te oordelen; bokeh is eigenlijk een soort van verzamelnaam voor alle effecten die je krijgt in de onscherpe gebieden, maar betekend het dan dat degene met de meeste cirkels (of 5/6/7-kanten) beter is, of degene met de meeste onscherpte? Ik vind het zelf iig lastig om een estetisch oordeel te vellen over iets wat in principe slechts een technische term is.
juist omdat bokeh een beetje vaag begrip is zal het eerder gewoon de mooiste foto worden waar toevallig ook wat bokeh in te vinden is
al dan niet gecombineerd met een klein percentage vriendjespolitiek natuurlijk...
(ontkom je niet aan)

denk ook niet dat de uitslag zal lijken op die van een vakjury die wel heel kritisch naar de bokeh kijkt
  zaterdag 11 juni 2005 @ 13:18:27 #198
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_27831674
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 11:16 schreef mwvdlee het volgende:

Ik denk zelf vooral te kijken of de bokehachtergrond mooi past bij het onderwerp op de voorgrond. Dus niet zoals mijn plaatje eerder in dit topic, wat een erg nep setting is. Maar meer zoals die van elefes, schittering van de zon door de blaadjes bij een bloem, of juist zoals die van puckzzz stervormige hanger, waar de bokeh schitteringen min of meer dezelfde vorm hebben als het onderwerp.

dit zijn slechts voorbeelden, aan deze vermelding kan geen puntentoekenning worden verbonden
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 22:00:05 #199
262 Re
Kiss & Swallow
pi_27844577

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 11 juni 2005 @ 23:15:53 #200
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_27846068
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 22:00 schreef Re het volgende:
[afbeelding]

iiieeeeuw, waar heb je die heks gekiekt?

en de foto lijkt wat donker, of ligt dat aan mij
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')