Ja had gelijk, het zullen de vermoeide oogjes wel geweest zijn dat ik het niet zag, ik heb 'm vervangen voor een scherperequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
hij is fraai Puckzzz....maareh ligt het aan mij of is de ring niet helemaal scherp
Ooit een politicus de waarheid horen zeggen dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
Nou ja....gewillig....zo zou ik het nou ook weer niet willen zeggen Shark
WOW Puckzz, erg mooi!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:01 schreef Puckzzz het volgende:
de discussie laat ik lekker ff naast me liggen alhoewel open stemmen mij prima lijkt.Nu wil ik echter ff showen met mijn BlingBling
oftewel: wat vind men van deze poging tot bokeh?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb het eerder gezegd: jij zou voor minister-president moeten gaan met de eerstvolgende verkiezingen
edit: je probeert dus eigenlijk te zeggen dat de persoon op de foto niet bijzonder is, maar dat jij met die verouderde zooi toch een knappe foto hebt weten te maken
De verouderde zooi was in dit geval een door mij gebezigde term om aan te duiden dat de gebruikte apparatuur niet de meest actuele versie van de door Canon geproduceerde apparatuur isquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Jij mag vice premier worden!
Nergens heb ik geponeerd dat de door mij gebruikte apperatuur "verouderde zooi" was. Tenzij U doelt dat alle door canon gefabriceerde apparatuur van een dusdanig slechte kwaliteit is dat de door U gebruikte term eerder regel dan uitzondering is.
In dat geval geef ik u helemaal gelijk
Dankjewel!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:54 schreef Shark.Bait het volgende:
mooie ooievaar! oow..ehm.. die bokeh is in alledrie wel mooi...
Dankjequote:Op donderdag 9 juni 2005 10:14 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
WOW Puckzz, erg mooi!!
Wat voor instellingen en camera heb je gebruikt om dit effect te creeren?
de eerstequote:Op donderdag 9 juni 2005 10:44 schreef Morgil het volgende:
Een paar van mij, meningen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat gaat je heel aardig afquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De verouderde zooi was in dit geval een door mij gebezigde term om aan te duiden dat de gebruikte apparatuur niet de meest actuele versie van de door Canon geproduceerde apparatuur isIk wil daar overigens geen waarde-oordeel over Canon aan vastknopen hoewel ik wel van mening ben dat Canon uitstekende apparatuur fabriceert en verkoopt.
ik oefen vast voor het vice-premierschap
Dankquote:
Mooie foto hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
dit is bokeh?
oh, en, niet geheel onbelangrijk, wat vinden jullie ervan..?
[afbeelding]
ik moet anders hard mn best doenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mooie foto hoor.
Beter zou zijn om die andere paarse bloem weg te halen, dan heb je een rustigere achtergrond. Bokeh is goed, maar ik ga natuurlijk ook kijken of het een interessante foto is.. iedereen kan immers onscherpe foto's maken
Is het al weer zo laatquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:54 schreef American_Nightmare het volgende:Oh ja ik ben terug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |