pfff wat een zeikwijverige opmerking weer zeg!quote:
Ik ook niet, maar ben voor het eerst even gaan spieken! Wauw ET! Dit is echt geweldig, ik kreeg een brok in mijn keel toen ik 't las. Dat is me toch eens nieuws. Hoe is het mogelijk! En een koellkast vol hormonen, zaalig dat je die niet nodig hebt nuquote:Op maandag 4 juli 2005 11:25 schreef miss_sly het volgende:
ET en Girly, gefeliciteerd
Ik kom nooit in Z&G dus ik las het hier pas.
Ik heb bij elke controle die ik heb gehad een inwendige echo gekregen. Anders kunnen ze ook niet zien hoe het met je follikel staat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef mouschy het volgende:
Hi,
ff een ander vraagje;
als jullie voor controle komen krijgen jullie dan ook een inwendige echo? ik heb het nu al 2x gehad om te kijken hoe mijn eisprong er voor staat. Dan word ook mijn eitje gemeten. Hoe groot zijn jullie eitjes ongeveer als het word op gemeten? en wat is normaal?
Groetjes.![]()
Mouschy, je follikels groeien ongeveer 2 mm per dag en worden altijd gemeten, om te kunnen bepalen wanneer je eisprong ongeveer zal zijn. Op het moment dat ze 20 mm in doorsnee zijn, wordt het moment van inseminatie/eisprong bepaald. Het kan wel zijn dat ze doorgroeien tot 25-30 mm voordat ze springen. Maar 20 mm was bij mij altijd het sein voor Pregnyl, om de eisprong op te wekken (tijdens IUI/IVF behandelingen. Maar inderdaad, je gyne zou je dit allemaal moeten vertellen! En doet ie dat niet; vragen hoor!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef mouschy het volgende:
Hi,
ff een ander vraagje;
als jullie voor controle komen krijgen jullie dan ook een inwendige echo? ik heb het nu al 2x gehad om te kijken hoe mijn eisprong er voor staat. Dan word ook mijn eitje gemeten. Hoe groot zijn jullie eitjes ongeveer als het word op gemeten? en wat is normaal?
Groetjes.![]()
Ja dat vind ik ook!! Eerst dacht ik ook dat het gewoon een ongesteldheid was. Want ik had gelezen dat je ongeveer 6 weken na een miskraam weer ongi kunt worden. De vlos gaat ervanuit dat het met 8 weken mis is gegaan dus het zou kunnen. Maar het is te raar voor ongi. Maar wacht gewoon WEER 2 weken en zie wel!!quote:Op maandag 18 juli 2005 11:20 schreef E.T. het volgende:
pfff, wat houden ze een lange termijn aan MeNicole..
Ik hoop voor je dat 't sneller over is! (en voor mezelf hoop ik ook dat t geen vijf weken duurt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |