abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28503567
Gezellie hier En verder heb ik er ff geen zin in...........

Groetjes,Minoes
pi_28512154
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:51 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

He ja, wrijf het even in...
pfff wat een zeikwijverige opmerking weer zeg!
Vraag me af of Spin wel normaal kan reageren... vraag me ook gelijk af wat eigenlijk haar toevoegende waarde is op dit forum. Altijd dat gekat! Gezellig zeg
Ik ga er zelf nooit (meer) op in maar ik vind dit wel lullig tov Lois hoor! Doe je ook eens aardig
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_28512306
Kijk eens in het modtopic Spekkiemonster.
Daar is de discussie verder gegaan
BlaBlaBla
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:48:21 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28512314
Eh... we hebben eerder niks gezegd omdat gisterenavond iedereen mee ging naar het Mod topic voor het vervolg van deze discussie. Na de eerdere 2 opmerking heb ik er ook niks van gezegd in de hoop dat het nu wel klaar zou zijn.

Bij deze dus. De opmerking is gemaakt, de meningen zijn gegeven, hier en in het mod topic. We vinden dat het nu wel klaar is hierover...

Als men verder nog iets hierover kwijt wil aan wie van de betrokkenen is hij/zij van harte welkom mail, msn, icq, telefoon of wat dan ook te gebruiken maar niet meer hier (op het forum) graag.
pi_28512774
edit : ach laat ook maar

[ Bericht 43% gewijzigd door Spekkiemonster op 05-07-2005 15:02:51 (geen commentaar) ]
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_28533414
quote:
Op maandag 4 juli 2005 07:31 schreef Sugar het volgende:
En Katinka!
Thanks
pi_28533595
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:25 schreef miss_sly het volgende:
ET en Girly, gefeliciteerd

Ik kom nooit in Z&G dus ik las het hier pas.
Ik ook niet, maar ben voor het eerst even gaan spieken! Wauw ET! Dit is echt geweldig, ik kreeg een brok in mijn keel toen ik 't las. Dat is me toch eens nieuws. Hoe is het mogelijk! En een koellkast vol hormonen, zaalig dat je die niet nodig hebt nu

En, wat schreef je ook al weer, iets over wraakgeveoels ofzo Die ken ik niet. Kan gelukkig nog wel blij worden van deze berichten

En Girly ook voor jou
pi_28534180
Oei, wat is hier aan de hand?

Tinkerbell, ik vind het ontzettend lief van je dat je schuldig voelt, maar kom op zeg, absoluut onnodig! Als je nou liep de blaten dat je net een maand gestopt was met de pil en vervolgens direct zwanger werd en dan iedereen hier zou gaan vertellen wat we verkeerd doen...
Super dat je zwanger bent meid, tis je van harte gegund.
pi_28585702
Hi,
ff een ander vraagje;
als jullie voor controle komen krijgen jullie dan ook een inwendige echo? ik heb het nu al 2x gehad om te kijken hoe mijn eisprong er voor staat. Dan word ook mijn eitje gemeten. Hoe groot zijn jullie eitjes ongeveer als het word op gemeten? en wat is normaal?

Groetjes.
pi_28585731
Ik moet trouwens een controle hebben omdat ik Clomid gebruik....
pi_28597988
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef mouschy het volgende:
Hi,
ff een ander vraagje;
als jullie voor controle komen krijgen jullie dan ook een inwendige echo? ik heb het nu al 2x gehad om te kijken hoe mijn eisprong er voor staat. Dan word ook mijn eitje gemeten. Hoe groot zijn jullie eitjes ongeveer als het word op gemeten? en wat is normaal?

Groetjes.
Ik heb bij elke controle die ik heb gehad een inwendige echo gekregen. Anders kunnen ze ook niet zien hoe het met je follikel staat.

Ik weet niet meer hoe groot 'normaal' is, het ligt natuurlijk aan de tijd t.o.v. de verwachte eisprong. Maar zegt jouw gyn dat dan niet tegen je?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_28603125
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef mouschy het volgende:
Hi,
ff een ander vraagje;

Groetjes.
Mouschy, je follikels groeien ongeveer 2 mm per dag en worden altijd gemeten, om te kunnen bepalen wanneer je eisprong ongeveer zal zijn. Op het moment dat ze 20 mm in doorsnee zijn, wordt het moment van inseminatie/eisprong bepaald. Het kan wel zijn dat ze doorgroeien tot 25-30 mm voordat ze springen. Maar 20 mm was bij mij altijd het sein voor Pregnyl, om de eisprong op te wekken (tijdens IUI/IVF behandelingen. Maar inderdaad, je gyne zou je dit allemaal moeten vertellen! En doet ie dat niet; vragen hoor!
Maak anders een lijstje, zodat je niks kan vergeten; dat doe ik tenminste altijd.
pi_28616462
Mouschy.....idd,met clomid krijg je altijd een inwendige echo,om de eitjes te meten.
Bij mij de eerste 2 cycli 2x,daarna wisten we het wel en toen de 3ex maar 1x gemeten.Ze waren bij de 2e meting altijd 1,9 of 2,0,dus dan kon meteen die avond de pregnyl erin en dan 1,5 dag later de inseminatie(binnen 36-44 uur)
Ik vraag altijd hoe groot ze zijn en hoe dik het bmslijmvlies en ik kijk ook mee op de monitor.Gewoon vragen hoor,t is jouw lijf.

Groetjes,Minoes
pi_28685658
Hi,

bedankt voor jullie reacties. Ja het is nu al 2x gemeten en ze vertelde me dat het normaal tussen de anderhalf en tweeenhalve cm. groot is. Bij mij was het vorige keer 2 cm en nu de laatste keer 3 cm. Dus die clomid werkt wel. Maar ik vroeg me gewoon af hoe het verder bij jullie zat. Nu moet ik volgende week weer een echo krijgen als ik ongi ben. Om te kijken of alles weg is en of er dus niets is achter gebleven.
Groetjes.
pi_28869265
Mouschy,was je al geweest voor die echo of moet je nog?En doen ze dat tijdens je ongi dan

Groetjes,Minoes
pi_28880727
Ik weet eigenlijk niet of ik deze vraag in het goeie topic vraag maar anders moeten jullie maar even een gil geven!!

bij ons is met de echo van 12 weken (dat was 22 juni) gebleken dat het niet goed was. Zaterdag 25 juni ben ik inderdaad beognnen met bloeden. En nu heb ik daar nog steeds last van. Niet zo heel erg meer maar toch. Ik heb wel alles al verloren dus dan zou dat bloeden toch moeten stoppen?
Hoelang is het normaal dat je bloed na een miskraam?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  † In Memoriam † zondag 17 juli 2005 @ 15:20:31 #142
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28883081
MeNicole, ik zou als ik jou was toch direct morgenochtend bellen hoor. Dan kunnen ze even een echo doen om te kijken of de boel "schoon" is. Het kan best zo zijn dat er nog wat achter is gebleven. Het lijkt mij dat je nu al weer bloedvrij zou moeten zijn. Gelukkig heb ik zelf nog nooit een miskraam gehad, maar het lijkt mij niet normaal om zo lang na te bloeden.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 17 juli 2005 @ 15:24:37 #143
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_28883188
MeNicole, wat Slaapmeisje zegt. Bel maandag even met de vk en leg het haar voor.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 17 juli 2005 @ 16:17:01 #144
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28884445
MeNicole, alles wat ik tegenkom nu op internet zegt ook dat 't ca. een week duurt nadat je het vruchtje verloren bent.
Lijkt me dus dat het bij jou nu al heel lang duurt en er op lijkt dat er wat is achtergebleven. Even bellen morgen dus!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 17 juli 2005 @ 21:25:55 #145
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28891781
Mij is toendertijd verteld dat als je het vruchtje eenmaal verloren bent, het bloeden vrij snel stopt, en dat klopte in mijn geval ook. Als er zelfs maar een heeel klein beetje achter blijft zal je lijf doorgaan met dat af te stoten, dmv bloedingen. Echt even bellen dus Nicole!

Niet om je bang te maken, maar als een "restje" te lang blijft zitten kan dat ontstekingen veroorzaken, met mogelijke gevolgen voor je vruchtbaarheid. Het is dus best belangrijk om dat even goed in de gaten te houden.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_28904405
Ok heb de vlos ff gebeld en die zegt dat ik gewoon nog 2 weken moet wachten en als het dan nog aan houd moet ik even weer bellen.
Ze zei dat het wel vaker vorkwam dat je lang nabloed. Gewoon weer wachten dus!!
Liefde
  † In Memoriam † maandag 18 juli 2005 @ 11:15:25 #147
43556 miss_dynastie
pi_28904543
Fijn dat je in elk geval gebeld hebt, dan weet je in elk geval meer. Sterkte
  maandag 18 juli 2005 @ 11:20:06 #148
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28904668
pfff, wat houden ze een lange termijn aan MeNicole..

Ik hoop voor je dat 't sneller over is! (en voor mezelf hoop ik ook dat t geen vijf weken duurt )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_28937623
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:20 schreef E.T. het volgende:
pfff, wat houden ze een lange termijn aan MeNicole..

Ik hoop voor je dat 't sneller over is! (en voor mezelf hoop ik ook dat t geen vijf weken duurt )
Ja dat vind ik ook!! Eerst dacht ik ook dat het gewoon een ongesteldheid was. Want ik had gelezen dat je ongeveer 6 weken na een miskraam weer ongi kunt worden. De vlos gaat ervanuit dat het met 8 weken mis is gegaan dus het zou kunnen. Maar het is te raar voor ongi. Maar wacht gewoon WEER 2 weken en zie wel!!
Liefde
pi_28940336
Jeetje nicole, zeker een lang termijn :s waarom zo lang eigenlijk?

ET en nicole, dikke kus voor jullie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')