sluit me hierbij volledig aan... ik voelde me heel rot om het nieuws te posten.. dus bij deze wil ik ook nog ff zeggen dat ik echt aan jullie denkquote:Op zondag 3 juli 2005 22:19 schreef Lois het volgende:
Al die prachtige wondertjes die er links en rechts in OUD gebeuren kunnen vast niet makkelijk zijn voor al diegenen die hier ook zo wanhopig naar verlangen. Daarom, voor Slaapmeisje, Merisse
![]()
, Spindizzy en alle anderen die het zo verdienen een enorme, grote, stevige, welgemeende knuffel. Ik gun het jullie ook zo
![]()
[afbeelding]
perfect verwoord.. ik dacht er bij het lezen van tink en havoc's goede nieuws aan en daarna van e.t. en swets.. wat zou het geweldg zijn.... mijn gedachte en veel lefs naar merisse,quote:Op zondag 3 juli 2005 22:19 schreef Lois het volgende:
Al die prachtige wondertjes die er links en rechts in OUD gebeuren kunnen vast niet makkelijk zijn voor al diegenen die hier ook zo wanhopig naar verlangen. Daarom, voor Slaapmeisje, Merisse
![]()
, Spindizzy en alle anderen die het zo verdienen een enorme, grote, stevige, welgemeende knuffel. Ik gun het jullie ook zo
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:19 schreef Lois het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik zie dat toch anders Spindizzy en ben juist blij dat er wordt meegeleefd met diegenen die niet op dit wonder hebben kunnen meeliften. Het geeft mij juist weer een beetje hoop dat het ondanks alles toch nog een keer zal lukken om zwanger te raken (met of zonder de MMM).quote:
GirlyShir jij hoeft je echt niet rot te voelen hoor. Na alles wat jij hebt meegemaakt met je mola is het je zo van harte gegundquote:Op zondag 3 juli 2005 23:45 schreef Girly het volgende:
[..]
sluit me hierbij volledig aan... ik voelde me heel rot om het nieuws te posten.. dus bij deze wil ik ook nog ff zeggen dat ik echt aan jullie denk![]()
Woede wel, maar meer tegen het lot gericht dan tegen een individu. Wraakgevoelens?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:44 schreef E.T. het volgende:
Meiden, ik denk aan jullie! En ik kan me heel goed voorstellen als er nu wraakgevoelens zijn of woede. (waarom zij wel en ik niet) En dat is jullie goed recht!
Tja, en ik vind het een walgelijke betutteling. Toen mijn schoonzus bekend maakte weer zwanger te zijn verzoop ik op MSN zowat in de "Gaat hetquote:Op maandag 4 juli 2005 11:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders Spindizzy en ben juist blij dat er wordt meegeleefd met diegenen die niet op dit wonder hebben kunnen meeliften.
Idd.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:54 schreef Leah het volgende:
Als je de opmerking niet waardeert, waardeer dan in ieder geval het gevoel dat erachter zit.
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:42 schreef Spindizzy het volgende:
Brrr, dat ge-aasgier.
Ach, ik ga het niet eens uitleggen. Dan ben ik maar onaardig.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:38 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oprechte warme belangstelling/medeleven zó afkatten.
Beetje onnodig om dan zo 'onaardig' hier terug te reageren, vind ik.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:38 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oprechte warme belangstelling/medeleven zó afkatten. Wat ben jij onaardig. Ach, je bent er vast nog trots op ook, op die niemand-maakt-me-wat houding...
![]()
En dan maar een topic binnenkomen, even om je heen trappen met een enkele zin en weer wegwezen? Dan mag ze het dan wel zo ervaren, maar het kan ook op een andere manier gezegd worden zonder onaardig te zijn. Zeker als je het zoals Tinkerbel ziet als een veilige haven lijkt me dat respect voor elkaar toch wel het minste is. Iedereen is vrij zijn mening te geven en dat hoeft echt niet allemaal dezelfde knuffel-kus-kroel mening te zijn. De manier waarop je die mening uit is wat mij betreft cruciaal en zegt meer over die persoon zelf dan over de persoon waarop gereageerd wordt.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beetje onnodig om dan zo 'onaardig' hier terug te reageren, vind ik.
Ik kan me Spins reactie best voorstellen, eigenlijk. En daarbij, ze mag dat toch zo ervaren, of is het verplicht je te wentelen in de knuffels die worden uitgedeeld, ook al heb je daar geen behoefte aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |