abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28412654
zeker een goed nieuws malle

slaapmeisje- ik kan me er heel wat bij voorstellen dat het ff lekker is zonder die hormonen, hormomels (zoals jij ze noemt ) nemen best veel energie.
ik las ook dat je eind augustus een gesprek had *bespreking* das best snel al.
Tegen die tijd lekker dingen doen met slaapvriendje die je leuk vind, hopelijk wordt het dan ook weer wat mooier weer. zoals het weer er nu uit ziet, wordt ik ook nie vrolijk van

minoes- hopelijk gaan snel die rotvlekjes weg...
  Jubileum moderator zondag 3 juli 2005 @ 22:19:12 #102
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28457855
Al die prachtige wondertjes die er links en rechts in OUD gebeuren kunnen vast niet makkelijk zijn voor al diegenen die hier ook zo wanhopig naar verlangen. Daarom, voor Slaapmeisje , Merisse , Spindizzy en alle anderen die het zo verdienen een enorme, grote, stevige, welgemeende knuffel. Ik gun het jullie ook zo
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 3 juli 2005 @ 22:24:06 #103
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28458070
Wat lief van je Lois, je omschrijft idd een gevoel wat ik ook regelmatig heb en had...
Ook van mij een dikke kus naar hen die het kunnen gebruiken!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_28461383
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:19 schreef Lois het volgende:
Al die prachtige wondertjes die er links en rechts in OUD gebeuren kunnen vast niet makkelijk zijn voor al diegenen die hier ook zo wanhopig naar verlangen. Daarom, voor Slaapmeisje , Merisse , Spindizzy en alle anderen die het zo verdienen een enorme, grote, stevige, welgemeende knuffel. Ik gun het jullie ook zo
[afbeelding]
sluit me hierbij volledig aan... ik voelde me heel rot om het nieuws te posten.. dus bij deze wil ik ook nog ff zeggen dat ik echt aan jullie denk
  zondag 3 juli 2005 @ 23:54:02 #105
24361 Neva
Mania lovin'
pi_28461648
quote:
[afbeelding]
perfect verwoord.. ik dacht er bij het lezen van tink en havoc's goede nieuws aan en daarna van e.t. en swets.. wat zou het geweldg zijn.... mijn gedachte en veel lefs naar merisse, meisje, spindizzy en minoes
  maandag 4 juli 2005 @ 07:31:34 #106
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28465889
En Katinka!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 4 juli 2005 @ 10:44:09 #107
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28468259
Het voelt ook wel een beetje als 'verraad' Lastig uit te leggen, maar net alsof een stukje 'onvruchtbaarheid' niet echt zou zijn geweest ofzo.

Ik vond het van Tink heel bijzonder dat ik nu eens "zo'n verhaal" uit de eerste hand hoorde. En nu kennen jullie dus twee van zulke verhalen.
Toen ik vanmorgen het ziekenhuis belde (want daar sta ik onder behandeling tenslotte) om het te vertellen en te zeggen dat er voorlopig geen icsi-poging inzit hier viel het meisje dat ik aan de telefoon had ook bijna van d'r stoel toen ze het dossier had gepakt.
Ik zal volgende week aan hun vragen of zij nog ideeen hebben voor een goede bestemming voor de hormonen die hier in de koelkast liggen.

Meiden, ik denk aan jullie! En ik kan me heel goed voorstellen als er nu wraakgevoelens zijn of woede. (waarom zij wel en ik niet ) En dat is jullie goed recht!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 4 juli 2005 @ 10:51:33 #108
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28468453
quote:
[afbeelding]
He ja, wrijf het even in...
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  maandag 4 juli 2005 @ 11:01:56 #109
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28468755
Ik sluit me hierbij aan. Dikke kus voor iedereen hier!
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2005 @ 11:19:04 #110
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28469161
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:51 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ik zie dat toch anders Spindizzy en ben juist blij dat er wordt meegeleefd met diegenen die niet op dit wonder hebben kunnen meeliften. Het geeft mij juist weer een beetje hoop dat het ondanks alles toch nog een keer zal lukken om zwanger te raken (met of zonder de MMM).
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2005 @ 11:20:07 #111
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28469196
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:45 schreef Girly het volgende:

[..]

sluit me hierbij volledig aan... ik voelde me heel rot om het nieuws te posten.. dus bij deze wil ik ook nog ff zeggen dat ik echt aan jullie denk
GirlyShir jij hoeft je echt niet rot te voelen hoor. Na alles wat jij hebt meegemaakt met je mola is het je zo van harte gegund
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2005 @ 11:21:24 #112
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28469228
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:44 schreef E.T. het volgende:
Meiden, ik denk aan jullie! En ik kan me heel goed voorstellen als er nu wraakgevoelens zijn of woede. (waarom zij wel en ik niet ) En dat is jullie goed recht!
Woede wel, maar meer tegen het lot gericht dan tegen een individu. Wraakgevoelens? Neuh niet echt
  Moderator maandag 4 juli 2005 @ 11:25:57 #113
5428 crew  miss_sly
pi_28469355
ET en Girly, gefeliciteerd

Ik kom nooit in Z&G dus ik las het hier pas.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 4 juli 2005 @ 11:42:39 #114
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28469847
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:19 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Ik zie dat toch anders Spindizzy en ben juist blij dat er wordt meegeleefd met diegenen die niet op dit wonder hebben kunnen meeliften.
Tja, en ik vind het een walgelijke betutteling. Toen mijn schoonzus bekend maakte weer zwanger te zijn verzoop ik op MSN zowat in de "Gaat het " en "Moet wel heel erg moeilijk voor je zijn, he " berichtjes. Brrr, dat ge-aasgier. Ik was allang aan het idee gewend en was helemaal niet bezig met haar situatie op mezelf betrekken dus doe dat dan ook niet in mijn plaats voor me.

Maar goed, het is niet voor het eerst dat ik anders over dit soort dingen denk.
  maandag 4 juli 2005 @ 12:54:17 #115
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28472555
Het is wel heel moeilijk om het "goed" te doen, denk ik. Sommige mensen waarderen het als je daar iets over zegt, jou stoort het blijkbaar.
Wat blijft is dat het vanuit Lois (die ik een beetje ken) ,alleen maar heel lief en meelevend bedoeld is.
Als je de opmerking niet waardeert, waardeer dan in ieder geval het gevoel dat erachter zit.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 4 juli 2005 @ 14:07:46 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28475639
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:54 schreef Leah het volgende:
Als je de opmerking niet waardeert, waardeer dan in ieder geval het gevoel dat erachter zit.
Idd.
Het gevoel dat iemand zich kan voorstellen dat het mogelijk bij de andere mensen met dit probleem wel eens heel erg slikken kan zijn om het te horen...
Niet iedereen is hetzelfde, sabel dan ook niet elke goedbedoelde opmerking neer...
  maandag 4 juli 2005 @ 14:38:12 #117
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_28476712
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:42 schreef Spindizzy het volgende:
Brrr, dat ge-aasgier.
Oprechte warme belangstelling/medeleven zó afkatten. Wat ben jij onaardig. Ach, je bent er vast nog trots op ook, op die niemand-maakt-me-wat houding...
pi_28477279
Hmm.. kan het niet zijn dat Spindizzy alleen een stapje mist: de vraag hoe zij er eigenlijk zelf onder is?
En het 'aasgieren' sloeg niet terug op Lois' opmerking, zoals ik dit lees, maar op vriendinnen/familie die haar willen bedelven onder 'meeleven' wat eigenlijk geen meeleven is maar een projecteren van eigen ver/vooronderstellingen van hoe iemand zich dan moet voelen. Ik had het idee dat Spindizzy vooral daar haar bekomst van heeft, en dat hier even afreageerde. Al lijkt me dat in een berichtje waarin Lois een groep aanspreekt waarvan een aantal mensen hier al meerdere malen heeft aangegeven dat zij wel moeite hebben met aankondigingen van bekenden die zwanger zijn moeilijker om rekening te houden met ieders gevoelens daarbij (en misschien dat Spin daarin afwijkt van de anderen hier, dat weet ik niet).
  maandag 4 juli 2005 @ 14:56:57 #119
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28477484
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:38 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Oprechte warme belangstelling/medeleven zó afkatten.
Ach, ik ga het niet eens uitleggen. Dan ben ik maar onaardig.
  Moderator maandag 4 juli 2005 @ 15:03:51 #120
5428 crew  miss_sly
pi_28477751
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:38 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Oprechte warme belangstelling/medeleven zó afkatten. Wat ben jij onaardig. Ach, je bent er vast nog trots op ook, op die niemand-maakt-me-wat houding...
Beetje onnodig om dan zo 'onaardig' hier terug te reageren, vind ik.

Ik kan me Spins reactie best voorstellen, eigenlijk. En daarbij, ze mag dat toch zo ervaren, of is het verplicht je te wentelen in de knuffels die worden uitgedeeld, ook al heb je daar geen behoefte aan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_28477889
Ik snap Spin wel, het is de veronderstelling dat iedereen hier het er heel moeilijk mee zou hebben. En wordt niet gevraagd of dat zo is, nee, het wordt al veronderstelt.

Ik snap dat wel, want die veronderstelling is de reden dat ik het niet durfde te vertellen hier op Fok.

Deze zwangerschap kan morgen weer over zijn, dus weiger ik me aan de ene kant te verontschuldigen voor het feit dat ik na 7 jaar (!) voor 1 keer spontaan zwanger wordt. Aan de andere kant voel ik me megaschuldig ten opzichte van de meiden hier.

Maar er zomaar vanuit te gaan dat men uiteraard wel heel boos en verdrietig zal zijn is natuurlijk te gek voor woorden. Zoiets vraag je. Vandaar de beslissing om het te posten in Z&G en mijn schuldgevoel wel aan te kaarten. Maar toen heb ik van een aantal meiden hier (waaronder Spin dus) niks dan lieve reacties gehad waar men zelfs hamerde op het feit dat men zo blij was en dat ik geen schuldgevoelens moest hebben.

Laat dit topic alsteblieft weer een veilige haven worden zoals het was,niet lopen doorzeiken. 't Was goed bedoeld van Lois, uiteraard, en wie er wat uit wil peuren doet dat en wie niet, die niet.
pi_28487250
Er zijn altijd mensen waarbij men nooit goed kan doen he ......... zoooooooo gemakkelijk om overal tegenaan te schoppen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 4 juli 2005 @ 20:08:35 #123
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28487766
Ik wil hier toch nog wat over zeggen, maar ook dit topic niet vervuilen, dus ik zet mijn reactie even in het moderatie topic.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2005 @ 20:12:05 #124
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28487901
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Beetje onnodig om dan zo 'onaardig' hier terug te reageren, vind ik.

Ik kan me Spins reactie best voorstellen, eigenlijk. En daarbij, ze mag dat toch zo ervaren, of is het verplicht je te wentelen in de knuffels die worden uitgedeeld, ook al heb je daar geen behoefte aan?
En dan maar een topic binnenkomen, even om je heen trappen met een enkele zin en weer wegwezen? Dan mag ze het dan wel zo ervaren, maar het kan ook op een andere manier gezegd worden zonder onaardig te zijn. Zeker als je het zoals Tinkerbel ziet als een veilige haven lijkt me dat respect voor elkaar toch wel het minste is. Iedereen is vrij zijn mening te geven en dat hoeft echt niet allemaal dezelfde knuffel-kus-kroel mening te zijn. De manier waarop je die mening uit is wat mij betreft cruciaal en zegt meer over die persoon zelf dan over de persoon waarop gereageerd wordt.
  maandag 4 juli 2005 @ 23:01:14 #125
102760 Igraine
Headache
pi_28494663
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:51 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Jeez, wat ben jij bitter altijd zeg...
Alsof zoiets niet anders dan betuttelend bedoelt kan zijn...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')