Ik denk dat dit mijn mening ook wel zo'n beetje samenvat, al is de situatie in Iran natuurlijk hetzelfde als in Saddam-Irak. Het toond maar weer eens aan hoe onmensenlijk linkse "mensen" zijn die tegen de verdrijving zijn van gruwelijke dictators en daarmee ook tegen democratie zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:32 schreef static het volgende:
Mijn mening: het boeit me niet.
En dat wil ik zo houden, anders kun je al het leed van de wereld je wel gaan aantrekken.
Persoonlijk vind ik het erger als iemand zijn huisdier afranselt.
Als je normaal wordt opgehangen wel ja, dan breek je je nek en ben je weg.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:59 schreef Drugshond het volgende:
Ophangen is nog relatief humaan... zoek maar eens naar een stenigingsfilmpje (ik kreeg er een misselijk gevoel van)..
Dat land wordt volkomen geregeerd door angst (decenia lang).
De vergelijking met Polen tijdens WO-II is zo gek nog niet.
Correctie: je nek breekt i.p.v. te stikken.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:16 schreef ChuckyPancamo het volgende:
[..]
Maar deze gasten werden langzaam omhoog getakeld om langzaam te stikken aan de strop.
Als je zo langzaam omhoog getakeld wordt? Hmm... Wist niet dat je nek zo snel kon breken.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:27 schreef static het volgende:
[..]
Correctie: je nek breekt i.p.v. te stikken.
*snap*quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:33 schreef ChuckyPancamo het volgende:
[..]
Als je zo langzaam omhoog getakeld wordt? Hmm... Wist niet dat je nek zo snel kon breken.
Klopt natuurlijk geen moer van wat je hier zegt.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:01 schreef SlimShady het volgende:
Verschrikkelijk vind ik het. Die video van de Serviërs deed me ook pijn.
Ik twijfel over wat erger is: een oorlog tegen het land of dagelijkse executies.
Grote verschil is dat bij een oorlog onschuldige mensen de 'dupe' zijn.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:47 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk geen moer van wat je hier zegt.
Juist komen er bij dit soort executies onschuldigen om het leven, het rechtsysteem is zo corrupt als het maar zijn kan en rammelt aan alle kanten. Omdat er onrechtvaardige executies plaatsvinden is het een probleem. Misdadigers mogen ze van mij best publiekelijk ophangen maar dat is een andere discussie.
Echter is dit weer een extreem moeilijke kwestie. Het is namelijk nooit goed wat men doet.
Doen de grote wereldlanden niks, dan is het een schande. Vallen ze zo'n land binnen dan is het ook niet goed.
Ik vind het trouwens ook belachelijk dat nu ze het bij BvD hebben laten zien ineens veel mensen er moeilijk over doen. We weten toch al decennia lang wat daar gaande is. Vind het toch wel getuigen van enige vorm van hypocritie.
En dan durft men te beweren dat het maar allemaal middeleeuws is in de arabische wereldquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik was vooral geschokt van de moderne techniek die ze gebruikten om iemand te hangen.
Geen boom of stellage, nee gewoon praktisch een auto met kraan.
Allah is modern. Kan dat niet nog verder geautomatiseerd worden? Ik zie een opportunity voor de Nederlandse IT-wereld.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:49 schreef axis303 het volgende:
[..]
En dan durft men te beweren dat het maar allemaal middeleeuws is![]()
Hoezo generaliseren?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het toond maar weer eens aan hoe onmensenlijk linkse "mensen" zijn die tegen de verdrijving zijn van gruwelijke dictators en daarmee ook tegen democratie zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |