het is nog niet afgelopen. en anders hoor je het zeker in de media.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe is het afgelopen?
Spannend!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:54 schreef Suko het volgende:
Ook wel inetressant.
Judging Michael Jackson BBC 2
Tue 7 Jun, 9:00 pm - 10:00 pm 60mins Vanavond Ned. tijd: vanaf 22.00 uur
On the eve of the verdict in the Michael Jackson trial, this is the story of the Jackson fans, and the anti-paedophile protestors who have been camping outside the courthouse.
bronquote:Jury stelt bijkomende vraag in pedoproces Michael Jackson
De jury in het proces tegen Michael Jackson heeft na een eerste volle dag maandag nog niet kunnen delibereren over de schuldvraag. Volgens Amerikaanse media hebben de gezworenen een bijkomende vraag gesteld. De 46-jarige popster staat sinds eind januari voor het Santa Maria Superior Court terecht voor seksueel misbruik van minderjarigen.
Bijkomende vraag
Na een uur beraadslagen heeft de jury een bijkomende vraag gesteld, die vervolgens aan de openbare aanklager en de verdediging is overgemaakt. Hoewel normaal zo'n vragen publiek worden gemaakt, houdt rechter Rodney Melville de inhoud ervan geheim.
Geheimhouding
Meerdere media hebben nu om een openbaarmaking van de vraag verzocht. Jackson zelf wacht thuis op de uitspraak. Als hij schuldig wordt bevonden, wordt hij meteen naar de gevangenis overgebracht in afwachting van een beslissing over de strafmaat. Hij riskeert twintig jaar cel. (dwm)
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:51 schreef DrDentz het volgende:
kloteding, ik heb al een zwak hart
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Om het wachten wat te veraangenamen:
The Michael Jackson
TOP SECRET
Audio Files
'Zou een bekend fenomeen als MJ z'n leven verpesten door kleine jongens te misbruiken?' zoiets.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:36 schreef cpcpb het volgende:
iemand die een voorbeeld kan geven van een mogelijk door de jury gestelde vraag?
Wat kan zoiets nou in godsnaam zijn? Ik kan er niet opkomen...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:23 schreef Suko het volgende:
Als hij onschuldig wordt verklaard (dat zullen ze dan heel goed moeten uitleggen) zou dat een vrijbrief kúnnen zijn voor bekende en onbekende pedofielen. Ik hou m'n hart vast....
Weet je waar ik me het meest aan erger, dat mensen dus zeggen dat hij het bed deelde met kinderen, dat deed hij niet!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:34 schreef schatje het volgende:
Zoals ik al eerder zei, Jackson is gewoon een pedo. Ik vind het niet normaal dat hij 24/7 in de omgeving van jongetjes wilt zijn om er mee te spelen, en om er vervolgens het bed mee te delen. Natuurlijk beaamt hij wat ieder pedo zegt, dat hij kinderen nooit van zijn leven kwaad zal doen omdat ie zoveel van hen houdt. Ik neem dergelijke uitspraken met een flinke korrel zout omdat pedo's enkel redeneren en handelen uit eigenbelang. Bovendien is er op zijn landgoed ook nog eens lectuur gevonden dat gretig aftrek vindt bij pedo's. Foto's van jongetjes, naakt in verschillende poses, en waar diverse deskundigen de nodige vraagtekens bij hebben.
Als hij dit overleeft moet hij zich gewoon buiten de USA terugtrekken op een privé verblijf zonder kinderen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Does Michael Jackson have a future in the music business if he's acquitted in his child molestation trial?
Hij heeft maar een schuld van ~300 miljoen $, dat stulpje is hoogstens ~25 miljoen waard; tikt lekker aan maar niet heus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als hij dit overleeft moet hij zich gewoon buiten de USA terugtrekken op een privé verblijf zonder kinderen.
Als hij dat hele Neverland verkoopt heeft hij geld genoeg zou je denken
Nou ja, hij heeft zichzelf in die positie gemanoeuvreerd. Tal van andere beroemdheden die, zoals Marie_jo al zei, niet worden beticht?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sinds die zaak van '93 was hij gewoon een makkelijk slachtoffer en daar hebben zijn tegenstanders mooi gebruik van gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |