1. ik had het niet over aangeklaagd, ik zei beschuldigdquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:52 schreef Fokkertje35 het volgende:
Voor Matthijst: Jackson is twee keer aangeklaagd. Niet drie keer. En wil je geinformeerd een mening geven, in plaats van alleen maar losse flodders, lees dan het uitgebreide artikel van Mary S. Fisher van GQ uit 1994 maar eens, over die eerste aanklacht.
Op CNN werd verteld dat experts verwachten dat het minimaal anderhalve week gaat duren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:54 schreef Fokkertje35 het volgende:
Dat weet niemand. Volgens 'experts' is het niet te verwachten voor er tenminste 20 uur overleg is geweest. We zitten nu geloof ik op iets van 12 of 14 uur. Dus dat wordt donderdag of vrijdag waarschijnlijk. Maar het kan net zo goed vandaag, of volgende week zijn.
Oh zo lang nog!quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Op CNN werd verteld dat experts verwachten dat het minimaal anderhalve week gaat duren.
Pffft, da's langquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Op CNN werd verteld dat experts verwachten dat het minimaal anderhalve week gaat duren.
Weet je toevallig ook waarom ze het verhaal heeft ingetrokken?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:01 schreef matthijst het volgende:
Dat GQ artikel is oud en ken ik al, de schrijfster schijnt later het verhaal te hebben ingetrokken...
Meen dat die Anthony Pellicano die ze als bron getuigde niet de betrouwbaarste bleek te zijn (zit nu 30 maanden in de cel voor bezit van handgranaten en explosieven, stond bekend om zijn afperspraktijken). Hier staat de andere kant van het verhaal:quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Weet je toevallig ook waarom ze het verhaal heeft ingetrokken?
Het zijn natuurlijk wel 10(11) charges, waarvan de eerste (false imprisonment) bestaat uit 28 onderdelen...quote:Ik ben verrast dat het zo lang duurt.
Dat betekend dat er toch een aantal leden van de Jury overtuigd van zijn schuld zijn , en dat verbaasd mij.
Heb je gelijk in, maar over Gavin zei hij toch echt iets als: "if you love me you'll take the bed. I'll sleep on the floor"?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:17 schreef DrDentz het volgende:
hij zei nooit dat hij niet met kinderen in bed sliep hoor
hij zei "i slept with all of them. when macauley culkin was little, kieren culkin was on this side, macauley culkin on that side, his sister's over there, im here, we're all just.. jamming the bed!"
Hoe is 't in vredesnaam bewezen trouwens dat hij niet op de vloer sliep, maar bij ze in bed?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar over Gavin zei hij toch echt iets als: "if you love me you'll take the bed. I'll sleep on the floor"?
Misschien was Gavin de uitzondering op de lekker-knus-in-bed regel?
Maar bedoel je nu te zeggen dat jij wel had verwacht dat hij 365 dagen non stop met een jochie in een bed sliep? Las gisteren dat hij Robson met de bagage het hotel in en uitsmokkelde :/
mijn hemelquote:Jackson had asked that the case be postponed for six years until the criminal statute of limitations on child abuse had expired. He told the court that he would have to invoke his Fifth Amendment right to remain silent if the case went forward. He also asked the court not to allow any evidence gathered by Jordie’s attorneys to be handed over to the district attorney.
dat is nooit te bewijzen zonder videobeelden of geluidsopname(n)s.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe is 't in vredesnaam bewezen trouwens dat hij niet op de vloer sliep, maar bij ze in bed?![]()
Ja, gezien, maar is alweer 2 jaar (?) geleden. Schijnbaar maakte dat niet zo'n indruk als het gay-showtje met Gavinquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:36 schreef DrDentz het volgende:
maar ja.. heb je Living WIth Michael Jackson gezien? hij geeft toe dat hij bij ze in bed sliep hoor
Is dat zo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:09 schreef milagro het volgende:
ja en later werd ALLES terug gebracht, hè
yep, werd volgens mij nog in de docu zelf gezegd.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:09 schreef milagro het volgende:
ja en later werd ALLES terug gebracht, hè
gelukkig is dat niet strafbaar, kwam dat er ook nog eens bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |