quote:
quote:
Nee, jouw moeder is lekker.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:10 schreef chairman.fx het volgende:
goedkoop sletje!
Niet?quote:
Ich bin ganz geil!quote:Op zondag 5 juni 2005 18:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Kun je nou niet gewoon eens een keer leuk zijn, Underworld?
Met raad-de-quote is het traditie dat je meer dan 2 correct gespelde zinnen quote underworld_.quote:
Zet je zonnebril op.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Met raad-de-quote is het traditie dat je meer dan 1 correct gespelde zinnen quote underworld_.
Raad de quote...quote:Op zondag 5 juni 2005 18:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Met raad-de-quote is het traditie dat je meer dan 1 correct gespelde zinnen quote underworld_.
quote:Ik dacht dat de icon van Mrln al een keer verwijderd was, maar hij staat er nu toch al weer 2 maanden ofzo. Toegestaan of.. ?
OMFGquote:Op zondag 5 juni 2005 18:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Haal ''nen'' dan uit ''zinnen'',quote:Op zondag 5 juni 2005 18:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, ik had het woord citaat moeten vervoegen, maar daar heb ik geen zin in.
Hilarisch. Een zelfstandig naamwoord vervoegen.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, ik had het woord citaat moeten vervoegen, maar daar heb ik geen zin in.
Nu is het reeds te laat, ..quote:Op zondag 5 juni 2005 18:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, ik heb er meervoud van gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |