'Gelukkig' hebben we de wind nog, NOTquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:20 schreef DemonRage het volgende:
Tsss... en Eindhoven krijgt als enigste helemaal niets van deze nieuwe buienlijn mee
[afbeelding]
En waar zit de opening... precies!
Daar zit ik dus 30 km oostelijk achter dus hier ook niks dan alleen windquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:20 schreef DemonRage het volgende:
Tsss... en Eindhoven krijgt als enigste helemaal niets van deze nieuwe buienlijn mee
[afbeelding]
En waar zit de opening... precies!
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Dit is eigenlijk gewoon een kuttopic. Ik zit mezelf hier lekker te maken..
Dat komt allemaal hier wegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:23 schreef Sasami het volgende:
Het begin te onweren in Stadskanaal. (eindelijk)
Hey jij bent toevallig toch een broer van iemand die bij RFR draait?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat komt allemaal hier weg
OEEEE
FELLE INSLAG IN DE BUURT
Heb ik het idee.
BOEM
Yeah![]()
Cool! hopenlijk komt dat dan ook deze kant op.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat komt allemaal hier weg
OEEEE
FELLE INSLAG IN DE BUURT
Heb ik het idee.
BOEM
Yeah![]()
Hoezo, why'd you askquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:26 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Hey jij bent toevallig toch een broer van iemand die bij RFR draait?
Hier nog steeds veel regen, geen onweeris net zo mooi
(onweer is moooooi
)
Is me een keer geluktquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:27 schreef Renesite het volgende:
Foto's van flisen maken is toch ONMOGELIJK..
Ja, ik vind van wel
Met lange sluitertijden niet hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:27 schreef Renesite het volgende:
Foto's van flisen maken is toch ONMOGELIJK..
Ja, ik vind van wel
die foto's van mij waren richting Groningen,quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:39 schreef teigan het volgende:
Hier in Groningen dondert het ook lekker door, zie vanuit mijn raam veel bliksems tussen wolken, vind het jammer dat ik geen webcam/digitale camera heb...
Kan het zijn dat de bliksems een beetje rozig/paarsig van kleur zijn zeg maar?
MOVIES!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:42 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Spotted here also.
Heb trouwens coole fmovies
ik keek net naar boven toe, de lucht is een beetje gelig....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
die foto's van mij waren richting Groningen,
Er zit een rare gloed in de lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |