quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, precies.. ikke maar wachten en zo..![]()
Haha ik hoop dat de koffie smaaktquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, precies.. ikke maar wachten en zo..![]()
493610quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:05 schreef Evil-Cherry het volgende:
GADVER wat is het BENAUWWWD..
Maareuh, heftig onweer lees ik?? Iemand al een code (vast wel, maar anders bel ik ff)
Boven zee hangt er donkere lucht en sinds een kwartiertje trekt de wind behoorlijk aan. Damn, ik moet vanavond weg
Oeh, ik zie op het rtlnieuws dat er NU zo ongeveer onweer en regen aan moet komen.
hoorde net in delft een verre onweersdreun uit de richting rotterdamquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:03 schreef kepler het volgende:
hier in Delft erg benauwd en bewolkt. Af en toe kleine windvlaagjes
Ze waren inderdaad erg fotogeniek, maar heb geen camera bij me....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:02 schreef Drifter__ het volgende:
Amsterdam-west, regen. Enge wolken gefotografeerd.
Fotos komen..
Dat zag ik dus ook aan komenquote:
ik heb de muziek aardig hard staanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:09 schreef biertapper het volgende:
[..]
hoorde net in delft een verre onweersdreun uit de richting rotterdam
ook zonder muziek had je er goeie oren voor nodigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:09 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb de muziek aardig hard staan![]()
hopelijk blijft het nog wel droog, want ik moet dadelijk naar mn werk fietsen...
was het dan niet gewoon een treinquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:11 schreef biertapper het volgende:
[..]
ook zonder muziek had je er goeie oren voor nodig![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:13 schreef Drifter__ het volgende:
Zo, best goed gelukt
http://members.lycos.nl/achmedxxx/Panorama.jpg
zou een beetje korte trein geweest zijn danquote:
Geilquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:13 schreef Draaitafeltje het volgende:
Half uur geleden geschoten langs de N206 bij Noordwijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar zijn ze weerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:13 schreef Draaitafeltje het volgende:
Half uur geleden geschoten langs de N206 bij Noordwijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |