ik heb geen kettingkastquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
dan zit toch wel de kettingkast er goed op he ?
nu jij er bent, het niveau ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:25 schreef leolinedance het volgende:
het tempo is hier wel drastisch aan het dalen...
Geen vrouwen meer in de topic?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Super, heb al heel lang niet meer geslijmt![]()
ja maar ik ben wel een tijdje weg geweestquote:
Ik heb mijn leven gebeterdquote:
jah zeg, kom je terug als ik zeg dat er geen vrouwen meer zijn hierquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja maar ik ben wel een tijdje weg geweest
Wij zitten samen op dezelfde spreekwoordelijke lijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:25 schreef Ballicious het volgende:
[..]
NOOIT! we zijn niet voor niks Stagiaires. Ja idd met een grote S. We laten niet over ons heen lopen.
Onze wil is wet.
ben blij dat je weer terug bentquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef somegirl het volgende:
ik ben er nog! Was even theedrinken
geen echte lijn natuurlijk hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wij zitten samen op dezelfde spreekwoordelijke lijn
Ha prins.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:29 schreef Houniet het volgende:
* Houniet meldt zich live vanuit Amsterdam
ik geloof er niets van dat t live isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:29 schreef Houniet het volgende:
Dan is deze quote de re-livequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:29 schreef Houniet het volgende:
hoiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:29 schreef Houniet het volgende:
of ik daar wakker van ligquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kan iemand mij een kussen aangeven ? val zometeen in slaap denk ik
kussen geeftquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kan iemand mij een kussen aangeven ? val zometeen in slaap denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |