* begint somegirl langzamerhand al te missenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:50 schreef somegirl het volgende:
* somegirl begint langzamerhand haar buro maar s op te ruimen
* leolinedance jaloers isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:50 schreef somegirl het volgende:
Is je afscheids stukje al klaar ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:50 schreef somegirl het volgende:
somegirl maakt Fisher nu jaloersquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:50 schreef somegirl het volgende:
* c0mpleX moet langzaam een traantje wegvegenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:50 schreef somegirl het volgende:
bijna, moeilijk hoor, zo'n stukjequote:
Wordt je er zo emotioneel van dan ?quote:
Wat kan ik zeggen; het waren 2 fantastische maanden.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wordt je er zo emotioneel van dan ?
die van mij is stukken makkelijker...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen; het waren 2 fantastische maanden.
Zooo, klaar... Het hoeft niet zo moeilijk te zijn![]()
Dude wij gaan pimen deze zomer.....quote:
absoluut! Maar ik ben nog niet weg he!!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
En ook voor somegirl ben ik het archief ingedoken om haar eerste posts te vinden.....en met succes !
Post nr 1 : Hey! Ik loop ook stage, in delfzijl, can I join the club?
Post nr 2 : Ik doe een afstudeer opdracht, bij een parallelhandel bedrijf, 8 weekjes maar, en momenteel verveel ik me dood!!!!
Ik kan alleen maar zeggen : Somegirl het was top dat je hier wasSucces verder en we zullen je missen
Ik hoop dat je het een beetje naar je zin hebt gehad in De Stagiairs......
nee zeg, gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:57 schreef somegirl het volgende:
[..]
absoluut! Maar ik ben nog niet weg he!!!!
maar 8 weken stage... tering hè, wat een luizenlevenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
En ook voor somegirl ben ik het archief ingedoken om haar eerste posts te vinden.....en met succes !
Post nr 1 : Hey! Ik loop ook stage, in delfzijl, can I join the club?
Post nr 2 : Ik doe een afstudeer opdracht, bij een parallelhandel bedrijf, 8 weekjes maar, en momenteel verveel ik me dood!!!!
Ik kan alleen maar zeggen : Somegirl het was top dat je hier wasSucces verder en we zullen je missen
Ik hoop dat je het een beetje naar je zin hebt gehad in De Stagiairs......
De Stagiairs #3quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:58 schreef somegirl het volgende:
in welk topic begon ik eigenlijk?
ja kort maar he, eerst vond ik het te kort, maar heb daar nu veeeeel minder problemen mee!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
maar 8 weken stage... tering hè, wat een luizenleven
voor de rest je hebt gelijk tear, we missen iedereen![]()
ik moet nog de helft van jouw stagequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:00 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja kort maar he, eerst vond ik het te kort, maar heb daar nu veeeeel minder problemen mee!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |