abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27608713
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:41 schreef Frenkie het volgende:

Vrouwen kunnen niet polygaam zijn. Monogamie is zeker een vrouwelijke vinding.
Vrouwen moeten verliefd zijn enzo
Yeah right! Verliefd zijn is voor mietjes
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:46:12 #152
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_27608716
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:41 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Die zullen er vast ook wel zijn. Maar relatief minder dan hoogopgeleide vrouwen die daar moeite mee hebben.

Heeft dat trouwens met dikheid te maken? Mijn ervaring is toch van niet .
[..]
Omdat gezetheid mij een reden lijkt om het met het licht uit te willen doen.
Maar ik vroeg dus net waarom het voor hoogopgeleide vrouwen wel een issue zou zijn, daar had je geen antwoord op, maar je hebt kennelijk wel genoeg ervaring met het fenomeen.
Een idee zou je toch op zijn minst wel moeten hebben..
quote:
Sociaal Wetenschappelijke Informatica

Hmmm, ken net .
Goh! Bedankt!
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:46:24 #153
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27608726
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:44 schreef Frenkie het volgende:
Oe en nog een sluitend bewijsstuk.
Een paar tjaarterug was dat tv programma met die mafkezen die op zo'n eiland gedropt werden. De eerste weken werden de mannen en vrouwen gescheiden.
De mannen maakten een woning, regelden eten. het vrouweneiland ging gewoon ten onder.
inkoppertje:

"Maar ome Frenkie, vrouwen zijn altijd toch zo goed in het huishouden terwijl mannen op jacht zijn enzo? Waarom ging het dan mis?"
Vampire Romance O+
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:46:52 #154
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27608740
quote:
Een paar tjaarterug was dat tv programma met die mafkezen die op zo'n eiland gedropt werden. De eerste weken werden de mannen en vrouwen gescheiden.
De mannen maakten een woning, regelden eten. het vrouweneiland ging gewoon ten onder.
Ja, dat heb ik ook gezien .

Dat was erg vermakelijk , maar natuurlijk wel uitermate voorspelbaar.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:48:09 #155
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27608771
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:45 schreef Sjakie01 het volgende:
Ja dat kan een man inderdaad, en dat doet een man ook. Vrouwen zullen niet snel zelf een eigen bedrijf beginnen, omdat 9/10 dames heel erg onzeker zijn.
Vrouwen zijn doorgaans veel conservatiever.
En vaak regeltjes mutsen
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:49:02 #156
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27608796
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:45 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Ja dat kan een man inderdaad, en dat doet een man ook. Vrouwen zullen niet snel zelf een eigen bedrijf beginnen, omdat 9/10 dames heel erg onzeker zijn.
Volgens mij wijzen cijfers anders uit, en is er een groei waar te nemen.
quote:
Daarbij komt: Mannen gaan recht op hun doel af, en gaan niet allemaal onnodige dingen lopen te regelen zoals bijvoorbeeld: Hoe richt ik mijn offerte knusjes in.
Mannen hebben echter wel de neiging om details over het hoofd te zien, en dat is weer niet altijd handig.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:49:15 #157
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27608800
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:46 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Yeah right! Verliefd zijn is voor mietjes
Nee
pi_27608812
Zullen de we RPG regels maar toepassen hier:
Both Sex are equal to eachother.

Alhoewel een punt wat ik vrijwel zeker weet is dan mannen fysiek sterker zijn.
En vrouwen een hogere endurance hebben ivm bevalling van een kind. Alhoewel ik dit ooit eens op Discovery heb gehoord.

Voor de rest denk ik dat het verder niet veel uitmaakt en dat we gewaagd aan elkaar zijn.
pi_27608836
En ik dacht dat vrouwen alleen programma's kijken zoals Expeditie Robinson
Gaan die mannen weer gezellig keuvelen, van 'ja, dat heb ik ook gezien, hilarisch die vrouwen'

Biertje erbij!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:50:53 #160
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_27608848
quote:
Dan lijkt me nu alles wel helder, zelfs voor Sweetgirly
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:52:07 #161
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27608885
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:49 schreef von_manstein het volgende:
Zullen de we RPG regels maar toepassen hier:
Both Sex are equal to eachother.

Alhoewel een punt wat ik vrijwel zeker weet is dan mannen fysiek sterker zijn.
En vrouwen een hogere endurance hebben ivm bevalling van een kind. Alhoewel ik dit ooit eens op Discovery heb gehoord.

Voor de rest denk ik dat het verder niet veel uitmaakt en dat we gewaagd aan elkaar zijn.
Mannen en vrouwen hebben allebei hun eigen systeem voor "overleven". Het systeem van de man lijkt meer gericht op fysieke kracht en doelgerichtheid, terwijl het systeem van de vrouw meer gericht lijkt op sociale binding en detaillisme.
pi_27608911
Accepteer het nou maar gewoon. Vrouwen lopen op deze aardbodem voor de sier rond. Ja ze hebben 1 doel. En dat is kinderen baren. Als het anders was, hadden jullie de mannelijke eigenschappen wel gekregen, en ons postuur etc etc. En dan had het vrouwelijk geslacht wel alle hoogwaardige functies bekleed. Maar dat is niet zo. Jammer. Laat het lekker zo jullie zijn er niet minder om. Jullie hebben ook heel belangrijke taken zoals: Afwassen, stofzuigen, koken, stoffen, kinderen voeden, pijpen etc

En ik voorspel een economische ramp, mochten alle hoge functies bekleed worden door een vrouw. Want vrouwen gaan vaak op hun gevoel af. En dat is niet altijd zo betrouwbaar.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:52:48 #163
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27608912
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Mannen en vrouwen hebben allebei hun eigen systeem voor "overleven". Het systeem van de man lijkt meer gericht op fysieke kracht en doelgerichtheid, terwijl het systeem van de vrouw meer gericht lijkt op sociale binding en detaillisme.
Vrouwen zoeken dus een afhankelijke positie.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:53:36 #164
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27608937
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:50 schreef sweetgirly het volgende:
En ik dacht dat vrouwen alleen programma's kijken zoals Expeditie Robinson
Gaan die mannen weer gezellig keuvelen, van 'ja, dat heb ik ook gezien, hilarisch die vrouwen'

Biertje erbij!
Neehoor. Ik heb alleen de videotape gezien, opgenomen door m'n toenmalige vriendin. Ik had gehoord dat ik die aflevering namelijk moest zien.

Tssss, je denkt toch zeker niet werkelijk dat ik normaal geproken met regelmaat en plezier naar dat soort programma's kijk Kom nou toch, waar zie je me voor aan .
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:53:55 #165
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27608947
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:52 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Vrouwen zoeken dus een afhankelijke positie.
Klopt. Waarschijnlijk ook omdat vrouwen op sommige gebieden minder zelfstandig zijn. Het blijkt echter dat vrouwen op die manier prima in staat zijn om te overleven en te leven.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:55:52 #166
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27608993
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:53 schreef Alicey het volgende:

[..]

Klopt. Waarschijnlijk ook omdat vrouwen op sommige gebieden minder zelfstandig zijn. Het blijkt echter dat vrouwen op die manier prima in staat zijn om te overleven en te leven.
Dat klopt, maar wel bij de gratie van de man .
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:56:29 #167
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27609006
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:52 schreef Sjakie01 het volgende:
En ik voorspel een economische ramp, mochten alle hoge functies bekleed worden door een vrouw. Want vrouwen gaan vaak op hun gevoel af. En dat is niet altijd zo betrouwbaar.
Mijn eigen intuitie is anders bijna feilloos. Een probleem is denk ik wel dat vrouwen minder gericht zijn op economsiche aspecten, en meer problemen hebben met beleid uitvoeren waarbij de eigen positie verbeterd wordt ten koste van anderen.
pi_27609022
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:53 schreef Lemmeb het volgende:

Neehoor. Ik heb alleen de videotape gezien, opgenomen door m'n toenmalige vriendin. Ik had gehoord dat ik die aflevering namelijk moest zien.
Ja, dat zeggen ze allemaal
quote:
Tssss, je denkt toch zeker niet werkelijk dat ik normaal geproken met regelmaat en plezier naar dat soort programma's kijk Kom nou toch, waar zie je me voor aan .
Voor een man

En Sjakie, hou toch op
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:57:42 #169
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27609045
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:55 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat klopt, maar wel bij de gratie van de man .
Heeft dit ook niet te maken met bepaalde behoeftes die een man heeft (En dan doel ik uiteraard niet alleen op sexuele behoeftes)?
pi_27609052
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:56 schreef Alicey het volgende:

[..]

Mijn eigen intuitie is anders bijna feilloos. Een probleem is denk ik wel dat vrouwen minder gericht zijn op economsiche aspecten, en meer problemen hebben met beleid uitvoeren waarbij de eigen positie verbeterd wordt ten koste van anderen.
Als je eigen intuitie feilloos is, moet je nou wel een rijke dame zijn of niet? Aandelen kopen/verkopen op het juiste moment?
Goh, zie ik hier een witte vlag?
pi_27609055
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:56 schreef Alicey het volgende:

[..]

wat? wil je zeggen dat vrouwen eerder een dictatoriale staat stichten dan een democratische?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:59:41 #172
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27609092
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:58 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Als je eigen intuitie feilloos is, moet je nou wel een rijke dame zijn of niet? Aandelen kopen/verkopen op het juiste moment?
Goh, zie ik hier een witte vlag?
Nee, die zie je niet. Rijk zijn of worden is geen doel wat ik nastreef. Als ik mijn lasten kan betalen en ik houd nog een beetje over zijn mijn financiele behoeften vervuld.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:00:16 #173
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27609114
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:58 schreef SlimShady het volgende:

[..]

wat? wil je zeggen dat vrouwen eerder een dictatoriale staat stichten dan een democratische?
Nee, juist eerder het tegendeel.
pi_27609116
Als je de dieren in de natuur bekijkt zie je dat beide goed kunnen overleven in de natuur en hun eigen manier van overleven hebben.
Alleen deze skills hebben wij hier in de westerse maatschappij een beetje verleerd denk ik.

The will to survive komt denk pas naar boven als we in levensbedreigende situaties terecht komen of als we stranden op een onbewooneiland (Zonder camera's)
pi_27609136
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:59 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nee, die zie je niet. Rijk zijn of worden is geen doel wat ik nastreef. Als ik mijn lasten kan betalen en ik houd nog een beetje over zijn mijn financiele behoeften vervuld.
Jij zult vast groeien met je eigen bedrijf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')