ja, maar dan zijn er twee ritten vlak na elkaar in het begin, wat niet zo handig is voor het stemmen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de laatste tijdrit. Ik vind persoonlijk de eerste tijdrit interessanter.
Ik denk toch maar die eerste dan. Beter verspreid.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:33 schreef placebeau het volgende:
ja, maar dan zijn er twee ritten vlak na elkaar in het begin, wat niet zo handig is voor het stemmen.
Het is tijd om te concluderen.
ofwel:
eindstand - eerste sprintrit - alpenrit - pyrineeënrit - laatste tijdrit
ofwel:
eindstand - eerste tijdrit - alpenrit - pyrineeënrit - rit naar de champs elysées
Wat hebben we het liefst?
Nog lang niet voor alle ploegen, maar dat zal in de loop van de week wel aangevuld worden hier:quote:Op zondag 12 juni 2005 12:41 schreef zjroentje het volgende:
Zijn de startlijsten per ploeg al bekend voor de ploegentijdrit?
26 juni worden alle deelnemende NK's gereden, dus die voormiddag.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:59 schreef Arcee het volgende:
Wat is de deadline voor de NK's?
Allemaal op die zondag? Okee dan.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:08 schreef placebeau het volgende:
26 juni worden alle deelnemende NK's gereden, dus die voormiddag.
5 punten.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:11 schreef Arcee het volgende:
1. Santiago Botero
2. Oscar Pereiro Sio
3. Alberto Contador Velasco
4. Lance Armstrong
5. Denis Menchov
Ik heb er 6quote:Op zondag 12 juni 2005 17:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
5 punten.
Hadden er 10 kunnen zijn als Botero had gewonnen en niet met 10 seconden had verloren.
Op belgische TT staat:quote:Op zondag 12 juni 2005 17:35 schreef Suijk het volgende:
Wat is de top10?
Succes!!quote:Op zondag 12 juni 2005 17:57 schreef placebeau het volgende:
De punten bereken ik pas morgen, heb morgenmiddag examen, en nog een hoop werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |