Ik zou zeggen, kom maar op met die top vijf!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef Bartoli het volgende:
Airraid heeft nog al veel vertrouwen in Valverde en Laiseka. valverde zou de verassing kunnen worden. Laiseka gaat hard onderuit in de tijdrit (qua tijd dan)
paar keer alles compleet goed hebben en je staat zo bovenaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:35 schreef Bartoli het volgende:
Okeej ik ga ook eens meedoen dan; heb toch niks te winnen dit wordt me eerste prono van het jaar.
Ik moet volgens mij eens bij jou te raden gaan, jij stond toch bovenaan laatstquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:06 schreef AirRaid het volgende:
[..]
paar keer alles compleet goed hebben en je staat zo bovenaan![]()
als wielerkenner moet je toch weten dat te vroeg op kop komen gevaarlijk isquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik moet volgens mij eens bij jou te raden gaan, jij stond toch bovenaan laatst![]()
Juist, het gaat erom om je het hele seizoen te verbergen en om dan op het laatst mee te gaan doen om de prijzen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als wielerkenner moet je toch weten dat te vroeg op kop komen gevaarlijk is
Bedankt voor de tip, ik was er niet van op de hoogte.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:36 schreef Ereinion het volgende:
Simoni start niet, dat wordt dus aanpassen voor veel mensen![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:36 schreef Ereinion het volgende:
Simoni start niet, dat wordt dus aanpassen voor veel mensen![]()
Ik zou het eerlijk gezegd nog niet weten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:32 schreef Wombcat het volgende:
Welke etappes van de tour doen we, want over een weekje ben ik met vakantie, en kom pas 5 juli terug, dus moet m'n prono vroeg inleveren.
proloog, 1e tijdrit, ploegentijdrit, Champs Elysee, en stuk of 2 leuke bergetappes. Misschien ook wat etappes in het middengebergte? Kies maar wat uit.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:24 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd nog niet weten.
Wat voor interessante ritten zijn er dit jaar?
1. Jan Ullrich (Ger)quote:Op zondag 5 juni 2005 14:58 schreef placebeau het volgende:
De andere voorbereidingswedstrijd op de Tour is natuurlijk de Ronde van Zwitserland. Deze begint al voor de Dauphiné afloopt, dus er mag onderhand al gestemd worden.
Hier vind je startlijstjes en zo.
Lijsten binnen voor zaterdag 11 juni 12.00u.
En deze keer ben ik streng
Ja, ligt eigenlijk vrij voor de hand. Hij is in vorm (schijnt) en hij won vorig jaar ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:51 schreef Ambrosius het volgende:
Er is veel vertrouwen in Der Jan (ook bij mij trouwens..).
Er is niet echt een proloog, maar een tijdrit van 19 km op de eerste dag. Die is wel leuk voor prono denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
proloog, 1e tijdrit, ploegentijdrit, Champs Elysee, en stuk of 2 leuke bergetappes. Misschien ook wat etappes in het middengebergte? Kies maar wat uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |