en als ze van baby en dreumes naar peuter gaat is het nog veeeeeel leukerquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:58 schreef snoopy het volgende:
Oh ja, ik ben de zoveelste met het welbekende cliché: het wordt naarmate je baby ouder wordt ECHT alleen maar leuker!
quote:
Mijn moeder had het daa idd ook al over. Enig wat daar aan te doen is als dat het idd is?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:03 schreef E.T. het volgende:
Tex, in mijn totaalnietkundige-ogen klinkt dit een beetje als ischias. (mijn vader had dezelfde klachten als jij omschrijft).
Als ik jou was zou ik 'n keertje naar de HA gaan...
jawel..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:00 schreef texelonia het volgende:
[..]
Enig wat daar aan te doen is als dat het idd is?
misschien even testje er tegen aan gooien ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:24 schreef DaanBanaantje het volgende:
pfff
ik ben bang dat ik misschien weer zwanger ben
ik snap er niks van... we hebben het alleen maar veilig gedaan en toch.. weer dat gevoel dat het misschien weer zover is.. Hetzelfde als bij Dylan..maar daar zit ik eigenlijk helemaal niet op te wachten en ik vind het heel rot om dit te zeggen terwijl ik weet dat hier zoveel meiden vechten om een tweede streepje..
![]()
Nou, nee dus. Een collega tweelingmoeder had hetzelfde. Was ook al vier maanden geleden bevallen en had een vaag positieve test. Het ziekenhuis legde uit dat dit wèl hormoonrestanten kunnen zijn die die test (valselijk) positief beïnvloeden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:08 schreef poemojn het volgende:
Smirre, DaanBanaan is bijna 4 maanden geleden bevallen, dan zijn je hormonen toch wel weer zo genormaliseerd dat een zwangerschapstest klopt lijkt mij..
Volgens ClearBlue is je HCG-niveau tot 3 weken na de bevalling nog verhoogd.
nou het lukt ook niet altijd maar als 't nodig is en enigszins kan ga ik 's middags ook even slapen met Anna. 's avonds vroeg naar bed lukt mij niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:58 schreef Smirre het volgende:
Hoe doe je dat, Bix, rust nemen met 2 kinderen (die eruit zien als hollands welvaren, zag ik in het foto-topic)?![]()
Ik hoop het echt van harte.. ik heb om 14.40 een afspraak bij de dokter en ga daar een bloedtest doen..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:11 schreef Smirre het volgende:
[..]
Nou, nee dus. Een collega tweelingmoeder had hetzelfde. Was ook al vier maanden geleden bevallen en had een vaag positieve test. Het ziekenhuis legde uit dat dit wèl hormoonrestanten kunnen zijn die die test (valselijk) positief beïnvloeden.
Ik zag je vraag nu pas staan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:04 schreef DaanBanaantje het volgende:
wat vervelend al dat gedoe met huizen en hypotheken zooi.. bah
Snake wat ik me afvroeg.. hoe is het om nu moedertje te zijn?
Dat is voor de napijn. Je word nl direkt naar huis gestuurd. Die plaatselijke vedoving blijft dan ff zitten zodat je de auto rit "overleefd" en dan thuis lekker je bed in kan duiken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:22 schreef jessie het volgende:
Anitra waarom krijg je ook een plaatselijke verdoving als je toch onder narcose gaat? En heerlijk voor je dat het op een manier kan die nog een beetje te doen is!
Nee waarschijnlijk niet. 19 augustus moet ik terug komen. Als idd blijkt dat dit het is dan word er een permanente oplossing gezocht. Dat kan zijn een operatie dat ze die cyste weghalen/leegmaken. Maar het kan ook een oplossing zijn met medicijnen die een permanente blokkade zetten. Dus allemaal best nog spannend, want ik ben er nog niet, maar het ziet er nu tenminste hoopvol uit. We hebben nu de goeie plek naar mijn gevoel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:55 schreef jessie het volgende:
O ik snap t Anitra, wat een gedoe allemaal zeg. Blijf je dit altijd nodig hebben?
Is best heerlijk Belana. Geer werkt onregelmatig en daardoor ben ik op alle momenten van de dag wel eens alleen met de kinderen. En dat is best lekker. Maar een hele week is toch anders natuurlijk. Je kan elkaar dan niet even afwisselen als je even behoefte heb aan tijd voor jezelf ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |