abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 21:15:53 #101
81992 Githa
pi_27786770
Renzell, ik ben ook wel benieuwd hoe het je gister vergaan is doe is vertellen .....
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:38:07 #102
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27787598
Ja hoor, ze heeft het gelezen!!!
Het ging onwijs goed gisteren. Julius heeft zich als een voorbeeldig kindje gedragen en ik kon me prima vermaken zonder al te veel zorgen. Vond ik erg stoer van mezelf. Ik moest dus wel een keertje terug om te voeden (direct toen we binnenkwamen eigenlijk al... ), maar daarna heb ik heerlijk gegeten zonder zorgen. Wat wel scheelde is dat onze oppas en een vriendinnetje van ons is, en heel veel ervaring heeft met baby's. Ik wist dat ik hem met een gerust hart achter kon laten.
Net trouwens heel optimistisch voor het eerst een flesje geprobeerd, maar dat ging er toch nog even niet in bij meneer. Tja... ik zou het ook wel weten als ik de keuze had tussen zo'n lekkere, warme, zachte borst of zo'n harde plastic speen Maar... een paar slokjes heeft ie wel binnengekregen. vanavond gaan we voor een tweede ronde. Ik hoop dat het gaat lukken, want mamsie wil weer aan het werk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 21:51:29 #103
81992 Githa
pi_27788041
renzell en terecht mag je jezelf stoer vinden .... vond ik mezelf ook naar mijn eerste kappersbezoek zonder Jordy, die wel 2 hele uren had geduurd
pi_27788135
Fijn dat je genoten hebt Renzell!!!

Hier beginnen de zenuwen voor morgen. Want als het goed is hebben ze bij mij eindelijk gevonden wat het is dat de pijn veroorzaakt. Morgen krijg ik daar een injectie en als die dus goed gaat dan kan ik binnekort weer alles
Ben al op zoek naar werk, want wil zo graag weer werken, lijkt me heerlijk om gewoon ook weer eens nuttig te kunnen zijn voor anderen.
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:54:29 #105
105888 renzell
pi_27788152
Daan, om op jouw vraag terug te komen; JA!
Vandaag had ik het er met mijn vriendje over en we zijn tot de conclusie gekomen dat zowel Julius als wij zelf echt weer terug op aarde zijn en dat is een heel fijn gevoel. Om heel eerlijk te zijn heb ik niet echt kunnen genieten van de eerste paar weken. Dat had ten dele te maken met de gruwelijke pijn die ik had van het verkeerd hechten. Maar ook de totale onzekerheid over ALLES, maakte het een zware, emotionele en zeer heftige periode. Ik ben er niet rouwig om dat dat nu achter ons ligt. Ik heb steeds meer zekerheid over wat ik aan het doen ben en leer mijn mannetje steeds beter kennen en kan daardoor bijvoorbeeld zijn gehuil ook veel beter relativeren. De eerste weken vond ik het werkelijk afschuwelijk als ie huilde, dan liep ik zelf ook snikkend door het huis. Nu weet ik veel beter dat ie bijvoorbeeld gewoon moe is en daarom ff wil janken. Prima, laat ik hem lekker even janken toch?!
Het is nu echt leuk!!!! En ik ben heel, heel blij met hem!
De enige kanttekening is momenteel dat ik behoorlijk veel last heb van mijn rug. Herkenbaar voor veel nog niet zo lang moeders? Man, ik til me een breuk! Inbakeren op ons bed met gebogen rug, mannetje optillen, vaatwasser uitruimen, plee schrobben. Het typische leed van een huismoeder...
pi_27788302
Anitra, dat klinkt goehoed

Renzell, die rugpijn is hier heel bekend hoor. Je staat in allerlei rothoudingen Kind in wiegje, badje, box, kinderwagen.... echt heel erg slecht voor je rug. En je kan moeilijk zeggen: ik doe het niet. Dat gaat gewoon niet. Bij mij is het echt fout gegaan en heb ik plat gelegen met medicijnen en fysiotherapie gehad. Dus tijdig hulp inroepen kan belangrijk zijn!

Oh ja, ik ben de zoveelste met het welbekende cliché: het wordt naarmate je baby ouder wordt ECHT alleen maar leuker!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 9 juni 2005 @ 22:28:51 #107
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27789436
huh, post spoorloos?

Anitra, hoop dat ze idd uitgevonden hebben waar de pijn vandaan kwam!

Renzel, super dat het etentje goed is gegaan!

En verder zie ik hier allemaal goede verhalen! Fijn!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27790295
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:58 schreef snoopy het volgende:
Oh ja, ik ben de zoveelste met het welbekende cliché: het wordt naarmate je baby ouder wordt ECHT alleen maar leuker!
en als ze van baby en dreumes naar peuter gaat is het nog veeeeeel leuker
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 9 juni 2005 @ 22:54:47 #109
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27790445
En dan worden ze drie .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_27790595
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:54 schreef Leah het volgende:
En dan worden ze drie .

ik zat me al af te vragen wanneer het ophield, ik zal dit jaar nog maar koesteren dan?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:00:16 #111
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27790647
Ik zou het zeker doen , en filmen, dan kun je op slechte dagen nog even kijken hoe lief ie ook alweer was .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_27790816
LOL Leah, ik heb gelukkig nog 2,5 jaar dan

Renzell, wat nog wel eens wil helpen als je met het flesje gaat beginnen, is om die door iemand anders dan jezelf te laten geven en er ook voor te zorgen dat je niet in de kamer bent. Zolang Julius jou ziet wil hij toch liever de borst (en geef hem eens ongelijk Een andere persoon associeert hij niet met de borst en daar zal hij het flesje eerder van accepteren.
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:27:28 #113
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27791528
We hebben vanavond voor het eerst gekolfde melk gegeven, in een gewone fles wilde ze het niet maar uit een difrax fles dronk ze het meteen leeg.

en de rugpijn komt me helaas ook bekend voor.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 10 juni 2005 @ 00:40:52 #114
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_27793523
Smirre veert op vanuit de lurkstand
Nou, dat van die rugpijn zat ik me nu net al een week af te vragen. Ik heb al een maand echt een pijnlijke rechterkant. Van borstbeen naar rug. Met mijn hypochondrie zat ik al van alles te verzinnen, maar het meest pijnlijke punt zit toch aan de rand van het schouderblad. Ik heb net 2 dagen geleden met mezelf afgesproken meer met links te gaan doen, om te kijken of het afzwakt, anders zou ik er maar weer een doktersbezoek aan gaan wagen.
In dit kader is het dubbele van een tweeling toch best belastend, denk ik dan. of net iets minder belastend dan een baby en een groter kindje dat ook getild wil worden .
Het positieve is dan wel weer dat ik enorme schwarzenegger-armen (mn rechts) heb ontwikkeld. maar ook weer net iets minder dan een baby en een groter kindje, ws
  vrijdag 10 juni 2005 @ 07:25:49 #115
105888 renzell
pi_27795350
Wat goed Snake!
Enne... wat is een difrax fles?
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 07:29:43 #116
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 07:31:43 #117
37843 lady-wrb
kortaf
pi_27795382
deze moeder gaat vandaag met 6 kinders naar rotterdam.
ik begin toch wel een beetje de bibbers te krijgen. maar ik heb hulp
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 08:19:44 #118
81992 Githa
pi_27795666
6 kids ...succes, veel plezier en sterkte Lady-wrb

Difrax is gewoon een merknaam Renzell.... maar wel een heel goed merk, ik zweer ook bij de difraxflessen
pi_27795698
Anitra, heel veel suces vandaag en sterkte
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:51:54 #120
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27796068
Ik heb geen rugpijn, maar wel iets van bekkenklachten. Tijdens mijn zwangerschap kreeg ik last van pijn in m'n bil/bekken die dan uitstraalde naar m'n bovenbeen. Ik dacht dat het na de bevalling wel minder zou worden, maar dat is dus niet het geval... Denk ook dat dat met m'n werk te maken heeft, want als ik een dag vrij ben (en niet teveel huishouden doe) dan heb ik veel minder last.
De laatste tijd schiet die pijn zelfs helemaal door naar m'n enkel, en moet ik oppassen dat ik niet door m'n benen zak. Als ik met Noah aan het wandelen ben, dan moet ik echt op de kinderwagen steunen. Voel me dan net een oud vrouwtje achter een looprekje
Maar goed, het is nu echt niet leuk meer, dus binnenkort maar eens langs de huisarts.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 08:58:31 #121
81992 Githa
pi_27796180
Anitra....heel veel sterkte met het krijgen van die injectie vandaag
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:03:14 #122
3011 E.T.
pi_27796288
Tex, in mijn totaalnietkundige-ogen klinkt dit een beetje als ischias. (mijn vader had dezelfde klachten als jij omschrijft).
Als ik jou was zou ik 'n keertje naar de HA gaan...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:04:24 #123
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27796317
Tex, beterschap!!!

(zag net dat ik hier iets voor het babytjestopic had gepost )
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:43:50 #124
105888 renzell
pi_27797108
Ja Tex, dat zou ik zeker een keer doen als ik jou was. Sterkte, klinkt niet echt lekker.
En Smirre; mijn god, ja, jij hebt er gewoon twee, dubbel prijs! Pffff, zwaar lijkt me.
Snoopy; ik zei gister inderdaad tegen vriendje dat als ik er volgende week nog steeds last van heb, ik toch maar eens een dokter op ga zoeken.
Overigens begin ik over ongeveer twee weken weer met werken en dat zal ook al schelen denk ik, ben ik niet meer de hele dag alleen maar bezig met huishouden en baby tillen.
pi_27797329
Maar toch in de gaten houden hoor Renzell!
Spannend, wweer werken!
pi_27797526
Thanks!!!!
Ik ben super nerveus, maar vol vertrouwen Dit is hem gewoon!!!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:48:06 #127
105888 renzell
pi_27798760
Ja Anitra; veel sterkte!

Ik heb zo veel zin om weer te gaan werken! Het lijkt me heerlijk om me weer echt nuttig te voelen en bezig te zijn met andere dingen dan alleen maar luiers en huishouden. Echt, ik ben daar niet voor in de wieg gelegd. Gelukkig hebben vriendje en ik een goed fifty fifty plan de campagne opgesteld. Ik ben nu thuis ook al flink bezig (met schrijven) en dat voelt echt goed! maar ik hou die rug zeker in de gaten hoor Snoopy, want ik heb geen zin om straks ook plat te moeten...
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:56:43 #128
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27799004
Lekker Renzell dat je weer zoveel zin hebt om te gaan werken. Hoe heerlijk het moederschap ook is, ik vind het fijn om af en toe ook weer 's de ouwe 'ik' te zijn, en niet alleen mama. En ik geloof dat de mensen om mij heen er ook wel gelukkig mee zijn, praat ik ook weer eens over iets anders..

Iedereen met pijnen: snel naar laten kijken of beter worden hoor!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:00:57 #129
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27799119
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:03 schreef E.T. het volgende:
Tex, in mijn totaalnietkundige-ogen klinkt dit een beetje als ischias. (mijn vader had dezelfde klachten als jij omschrijft).
Als ik jou was zou ik 'n keertje naar de HA gaan...
Mijn moeder had het daa idd ook al over. Enig wat daar aan te doen is als dat het idd is?
En ik ga binnenkort zeker naar de huisarts hoor
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_27799366
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:00 schreef texelonia het volgende:

[..]

Enig wat daar aan te doen is als dat het idd is?
jawel..

Fysiotherapie maar ook oefeningen om zelf thuis te doen
pi_27799802
pfff

ik ben bang dat ik misschien weer zwanger ben ik snap er niks van... we hebben het alleen maar veilig gedaan en toch.. weer dat gevoel dat het misschien weer zover is.. Hetzelfde als bij Dylan..maar daar zit ik eigenlijk helemaal niet op te wachten en ik vind het heel rot om dit te zeggen terwijl ik weet dat hier zoveel meiden vechten om een tweede streepje..

[ Bericht 88% gewijzigd door DaanBanaantje op 10-06-2005 11:32:09 ]
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:39:18 #132
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27800301
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:24 schreef DaanBanaantje het volgende:
pfff

ik ben bang dat ik misschien weer zwanger ben ik snap er niks van... we hebben het alleen maar veilig gedaan en toch.. weer dat gevoel dat het misschien weer zover is.. Hetzelfde als bij Dylan..maar daar zit ik eigenlijk helemaal niet op te wachten en ik vind het heel rot om dit te zeggen terwijl ik weet dat hier zoveel meiden vechten om een tweede streepje..
misschien even testje er tegen aan gooien ?
pi_27800562
Anitra succes vandaag..

DaamBanaantje, moet je misschien weer ongesteld worden? Heb je nog een zwangerschapstest in huis?
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 12:03:44 #134
43556 miss_dynastie
pi_27801021
Daan, oei, kan me voorstellen dat je schrikt van je gevoel. Ik zou zeggen: testen, dan weet je het tenminste.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:07:00 #135
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27801144
Tex naar de ha gaan hoor, ik ben er gisteren geweest met ...je raad het al.... ook rugklachten. bij mij straalt het net zoals in zwangerschap uit naar me bovenbil, volgens mijn ha zijn mijn spieren overbelast, maar hij zei er wel bij voor de zekerheid dat ik terug moet komen als het uitstraalt naar me knie of eronder, dat zou een hernia kunnen betekenen. wil natuurlijk niet zeggen dat dat zo is bij you, maar wel ff naar laten kijken.

Daan misschien een idee om wel ff te testen??
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:07:08 #136
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27801151
en Anitra succes
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:25:15 #137
3011 E.T.
pi_27801770
Daan, dat is best schrikken idd. Als ik jou was zou ik ff testen idd.
pi_27802433
oops daanbanaan, ik hoop voor je dat 't niet zo is.

iedereen met rugklachten: beterschap, en wel op tijd aan de bel trekken hoor. ik merk hier ook regelmatig dat m'n rug wat te zwaar belast wordt maar 't trekt ook meestal weer snel weg als ik voldoende rust neem.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:58:54 #139
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_27802777
Hoe doe je dat, Bix, rust nemen met 2 kinderen (die eruit zien als hollands welvaren, zag ik in het foto-topic)?

Hmm, DB, ik zou het best wel weer willen. Eerlijk gezegd zou ik een gat in de lucht springen. Maar jij niet, dan hoop ik voor je dat het ook niet zo is. Bedenk wel dat als je gaat testen, deze niet betrouwbaar is (kan een plus aangeven, terwijl je niet zwanger hoeft te zijn). Dit zijn nog restanten van je laatste zwangerschap en het hormonaal ontzwangeren. Bloedtest is het meest betrouwbaar in dit geval. Ik hoop voor je op een uitkomst die jij ook wenst. Succes!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:03:06 #140
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_27802902
Mijn vriendje zou me het liefst nu alweer bezwangeren. Ik moet er nog niet zo erg aan denken!
Hoewel ik er wel steeds meer voor open sta, merk ik...
Maar nogal een dubbel gevoel: ik wil eerst "mezelf" weer helemaal terug (wat dat dan ook precies inhoudt) en aan de andere kant de wetenschap dat we heus wel een tweede willen in de toekomst.

Daan, vervelend dat je nu zo in die gekke onzekerheid zit. Kun je al testen? Waarom denk je het eigenlijk? Ik hoop voor jou dat het loos alarm is!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_27803079
Smirre, DaanBanaan is bijna 4 maanden geleden bevallen, dan zijn je hormonen toch wel weer zo genormaliseerd dat een zwangerschapstest klopt lijkt mij..
Volgens ClearBlue is je HCG-niveau tot 3 weken na de bevalling nog verhoogd.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:11:34 #142
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_27803187
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:08 schreef poemojn het volgende:
Smirre, DaanBanaan is bijna 4 maanden geleden bevallen, dan zijn je hormonen toch wel weer zo genormaliseerd dat een zwangerschapstest klopt lijkt mij..
Volgens ClearBlue is je HCG-niveau tot 3 weken na de bevalling nog verhoogd.
Nou, nee dus. Een collega tweelingmoeder had hetzelfde. Was ook al vier maanden geleden bevallen en had een vaag positieve test. Het ziekenhuis legde uit dat dit wèl hormoonrestanten kunnen zijn die die test (valselijk) positief beïnvloeden.
pi_27803453
Ik ben weer thuis.
Ik heb er een goed gevoel over, vooral omdat de baan waar de pijn loopt nu verdooft is. Ik heb nu dus een heel sloom been. Ik ga nu ff wat eten want had nog niks gehad voor de narcose en daarna slapen want ben 10 minuten weg geweest, maar het gevoel dat ik een dag kan slapen nu.
Thanks iedereen!!!
Dit is hem gewoon, ik voel het
pi_27803523
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:58 schreef Smirre het volgende:
Hoe doe je dat, Bix, rust nemen met 2 kinderen (die eruit zien als hollands welvaren, zag ik in het foto-topic)?
nou het lukt ook niet altijd maar als 't nodig is en enigszins kan ga ik 's middags ook even slapen met Anna. 's avonds vroeg naar bed lukt mij niet.
pi_27803527
Dat klinkt iig positief Anitra! Welterusten
pi_27803535
spannend anitra!
pi_27805050
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:11 schreef Smirre het volgende:

[..]

Nou, nee dus. Een collega tweelingmoeder had hetzelfde. Was ook al vier maanden geleden bevallen en had een vaag positieve test. Het ziekenhuis legde uit dat dit wèl hormoonrestanten kunnen zijn die die test (valselijk) positief beïnvloeden.
Ik hoop het echt van harte.. ik heb om 14.40 een afspraak bij de dokter en ga daar een bloedtest doen..
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:14:27 #148
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_27805189
Heb je dan zelf al getest, Daan?
Succes en ik duim voor je...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_27805236
uhhu.. maar ik kwam er niet echt wijs uit.. t was een donker streepje en een vaag streepje.. dus weet niet of het nu wel zo is of dat ik gewoon spoken zie..
pi_27805422
Ow jee daanbanaantje toch, wat spannend Sterkte voor zometeen !

Anitra wat fijn dat het goed gegaan is en dat je er zo'n goed gevoel bij hebt !! Ik heb hard voor je geduimd vandaag !!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:27:51 #151
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27805614
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:04 schreef DaanBanaantje het volgende:
wat vervelend al dat gedoe met huizen en hypotheken zooi.. bah

Snake wat ik me afvroeg.. hoe is het om nu moedertje te zijn?
Ik zag je vraag nu pas staan.

Maar ik vind moeder zijn leuker dan ik dacht, ik had altijd gedacht dat de eerste tijd heel erg zwaar zou zijn maar dat valt me heel erg mee, ligt natuurlijk ook aan Demi , ik geniet van elke dag.

Voor Demi sliep ik 'snachts slecht en had weinig zin om de dag te beginnen, dat is nu helemaal anders.

Natuurlijk zijn er ook momenten dat het even tegenzit, maar dat is snel weer voorbij.
En het is enorm leuk om Remco als trotse papa tezien, Remco is een heel andere man geworden , hij was al leuk maar nu nog leuker.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_27805686
hemeltje Daan Spannend
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:33:13 #153
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27805789
ik heb echt een hele pagina gemist ofzo, maar Daan, heel veel sterkte.
Ze zeggen een streep is een streep maar misschien zijn het idd toch hormonen, maak anders even een foto dan kunnen wij misschien oordelen of het wel of geen streep is

Anitra, fijn dat het goed is gegaan.

Rnzell, Difrax is idd een merk en naar mijn mening een heel goed merk.

www.difrax.nl
pi_27805858
Die foto wat lief

Daanbanaan wat spannend. Wat gebeurt dat toch vaak he mensen die door de pil of condoom heen toch zwanger worden. Vroeger dacht ik altijd dat dat een beetje gelul was. En dat mensen niet durfde te zeggen dat ze t vergeten waren. Maar als ik hier op fok zo lees gebeurt dat regelmatig. Word dat ook altijd gemeld? Want volgens mij zouden die percentages die bij de pil bv vermeld staan dan allang eens naar beneden moeten.
Sterkte joh!
Anitra ik duim voor je dat t goed geholpen heeft. Jeetje al die narcoses steeds zullen ook wel een aanslag op je lijf zijn. Ben je nooit angstig voor de narcose, held!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:38:28 #155
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27805979
ik heb wel eens gehoord dat de pil na een zwangerschap minder betrouwbaar is.
Als ik het zo lees zou dat best eens kunnen.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:53:41 #156
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27806534
gos nu ben ik wel benieuwd hoor, ze is nu bij de ha DaanBanaantje he
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 14:58:26 #157
43556 miss_dynastie
pi_27806692
Oei daan, wat ontzettend spannend.... ik denk aan je!!
pi_27807967
Erg spannend inderdaad Daan, maar hopelijk heb je wel snel zekerheid erover..
pi_27808252
Net bij de dokter geweest en ook haar antwoord was kort maar krachtig.. een streep is een streep, hoe licht ie ook is. Ik ben doorverwezen naar de gyn in het ziekenhuis voor komende maandag. Dat is sneller dan dat ze eerst moeilijk moeten gaan doen met ochtendurine etc.. als ik in een keer in het diepe spring en naar het ziekenhuis ga weet ik gelijk hoe of wat... ik voel me zo klote he..

weet je wat het is... het KAN gewoon niet.. ondanks dat vele mensen hier anders over zullen denken... We zijn pas verhuisd, we hebben maar 2 slaapkamers, ik ben 19, nog geen 4 maanden geleden bevallen en *zucht* ik ben mentaal gewoon niet klaar voor nog een baby... En voor mensen die willen zeggen "dan moet je het maar superveilig doen" ja... helemaal gelijk. ik ben er weer vanuit gegaan dat de pil zn werk zou doen en weer kom ik erachter dat de pil voor mij gewoon niet betrouwbaar is en daar baal ik zo ontzettend van. Ik zit nu in een diep gat.. zo voelt het. Ook al zal het nog zo klein en "nietmens" zijn op dit moment... ik zie het wel als het ombrengen van iets wat leeft.. en nu ook.. de tranen stromen over mn wangen.. dylan zit hier naast me te brabbelen en als ik zie hoe bijzonder zoiets is.. ik zit zo in een tweestrijd, maar het KAN niet. Financieel is het ook niet makkelijk... en ik wil Dylan ook de volledige aandacht kunnen geven. ik weet het even niet meer

ik weet wel dat ik een spiraaltje ga laten plaatsen.. misschien dat dat wel gewoon werkt zoals het moet.. ik ga even op bed liggen.. klotezooi
pi_27808325
jemig Daan Wat een toestand zeg. Wat vind je vriend er van?
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 15:49:27 #161
7074 moussy
kuttekop
pi_27808328
Dylan is ook door de pil heen gemaakt?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 15:51:28 #162
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27808395
DaanBanaantje, veel sterkte en succes, dit weekend en komende maandag.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_27808405
ja moussy.. Dylan was ook niet gepland... ik vond mezelf nog veel te jong voor kinderen... maar toen ik erachter kwam dat ik zwanger was (was ook gewoon ongesteld geweest etc) waren we al 14 weken zwanger en hebben we besloten het te laten komen.. gelukkig! want ik zou niet zonder m meer willen..

vriendlief en ik zitten wat dat betreft op een lijn.. we vinden het allebei een ontzettende klotesituatie, maar we weten gewoon dat het niet kan.. en dat maakt het zo ontzettend moeilijk!
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 15:59:35 #164
7074 moussy
kuttekop
pi_27808629
René is ook door de pil heen gemaakt ik herken het wel.... maar 2x is wel enorm klote...
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 15:59:53 #165
43556 miss_dynastie
pi_27808633
Oi, Daan... ik denk niet dat je jezelf moet verwijten dat de pil niet gewerkt heeft, want het is een van de meest betrouwbare anticonceptiemiddelen. Bovendien: hoe groot is nu de kans dat dat nog een keer gebeurt? Daar zou ik dus niet over inzitten, als ik jou was.
pi_27808694
Daan, je kunt ook eens contact opnemen met iemand van de VBOK om te praten over jullie situatie..

En over dat mentaal nog niet klaar voor een andere baby: zou je contact willen met anderen die snel achter elkaar zwanger zijn geraakt? Misschien dat je dan goed erover kunt praten, zodat je een reeel beeld hebt van de voor- en nadelen (ik heb de indruk dat je het nu, door de schok natuurlijk ook, zwarter ziet dan waarschijnlijk nodig is.. bijv omdat ik jarenlang met 3 kinderen op 1 slaapkamer heb geslapen en dat ging prima)?

[ Bericht 49% gewijzigd door poemojn op 10-06-2005 16:10:08 ]
pi_27808802
En 100% veilige anticonceptie bestaat niet. Ook het spiraaltje is niet altijd betrouwbaar, en dan heb je pas echt een probleem als je zwanger wordt en het spiraaltje zit er nog.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 16:44:08 #168
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27810002
Jeetje Daan, kan me voorstellen dat je hier enorm van schrikt en baalt Heel veel sterkte
©Dumbo
  vrijdag 10 juni 2005 @ 17:01:51 #169
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_27810483
Och DB, dat was niet het antwoord dat je had willen krijgen van de huisarts. Als ik in jullie schoenen zou staan, zou ik het ook even niet weten. Ik wens je alle wijsheid toe bij het maken van de voor jullie beste keuze.
pi_27811161
Lieve Daan wat een kl*te situatie.
Een oplossing is hier niet zo voor gevonden en ik denk dat je duidelijk je verhaal moet doen bij de gyn. Die tweestrijd als je naar Dylan kijkt snap ik, dat je weet dat het niet kan snap ik ook. Wou dat ik wat kon doen, maar kan alleen maar aan je denken en hopen dat jullie hier goed uitkomen

Hier is de plaatselijke verdoving nu uitgewerkt, das degene die ze eerst zetten voor ze de medicijnen in spuiten. Dus de plek waar geprikt is doet nu hevig zeer, maar de pijn blijft op 1 plaats!!!! Het trekt niet door en voel duidelijk dat er in mijn hele been tot mijn grote teen een "verdovig" zit. Dus k vind het heel positief De napijn duurt altijd een aantal dagen tot ruim een week.
Jessie ik heb 5 jaar geleden mee gemaakt dat de plaatselijke verdoving niet werkte en die arts toch door ging, mijn angst voor de injecties is zo groot dat ik liever even buiten westen ben dan dat ik "erbij" ben. De arts vind het ook een stuk fijner want dan werk ik niet tegen Ik zeg altijd op de o.k. tot zo ik ga ff lekker slapen, de arts zei het vandaag tegen mij. Wat een geweldige vent is het toch!!!

Daan nog maals
pi_27812796
Daan ik heb niets te zeggen want de rest heeft het al gezegd ik kan je alleen maar zeggen denk er goed over na en sterkte jullie komen er wel uit hoe moeilijk de situatie ook is

Anitra fijn dat je er nu een goed gevoel over hebt
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 18:24:41 #172
81992 Githa
pi_27812815
Jeetje Daan meissie wat een moeilijke situatie...je blijft dat dilemma voelen dus misschien is het niet eens zo'n gek idee om er met iemand over praten die daar ervaring mee heeft, zoals poemojn al voorstelde.
Ik kan me goed voorstellen dat je nog helemaal niet toe bent aan een tweede zwangerschap en je financiele toestand hoe erg die reden ook is, kun je ook niet omheen...ohw meissie wat een keuze moet je maken. Dat lijkt nu vast onmogelijk.
Ik wens je heel veel sterkte en mocht je willen praten, lekker je hart uitstorten of wat dan ook want goeie raad kan ik je niet geven dan mag je dat altijd bij me doen

Anitra het begin is daar ...nu de rest meid !
pi_27813115
Jeetje Daan, wat erg...

Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen. Hier zullen jullie zelf uit moeten komen. Ik heb 17 18 jaar geleden in dezelfde situatie gezeten. Het is niet makkelijk allemaal...

[ Bericht 2% gewijzigd door lily op 10-06-2005 18:46:14 ]
pi_27813224
Anitra, gelukkig gaat het goed
pi_27814148
DaanBanaantje, ik spring even uit de lurkstand voor je.
Meid wat een ongelooflijk moeilijke situatie! Ik wil jou en je vriend in ieder geval veel sterkte wensen bij het maken van een beslissing
En ik heb nog een kleine tip waar je misschien iets aan hebt: je wordt nu waarschijnlijk helemaal overweldigt door 'het probleem'. Wat kan helpen is het op papier opdelen in deelproblemen: emotie, financiën, huisvesting, etc. En dan bij elk deel apart opschrijven wat de (on)mogelijkheden zijn. Zo kan ik me voorstellen dat het gevoel nog niet toe te zijn aan een 2e zou kunnen veranderen, je hebt immers ws nog zo'n 8 maanden om er naar toe te groeien. En misschien dat er voor de andere problemen ook oplossingen zijn (al liggen ze waarschijnlijk niet meteen voor de hand).
Hoe dan ook zal de beslissing niet eenvoudig zijn en ik denk dat jullie er vooral voor moeten zorgen dat je uiteindelijk voor 100% achter je besluit staat.
Dikke

domme vraag misschien, maar zou het niet toch zo kunnen zijn dat er iets mis was met de test of dat je het niet goed hebt gezien?? *zich aan elke strohalm vastgrijpt...
pi_27814325
Anitra waarom krijg je ook een plaatselijke verdoving als je toch onder narcose gaat? En heerlijk voor je dat het op een manier kan die nog een beetje te doen is!
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 19:29:39 #177
105888 renzell
pi_27814590
Jezus Daan, ik lees het nu pas. Wat een ongelofelijke kutsituatie. Oh mijn god, daar zit je echt helemaal niet op te wachten nu. Wat een keuze! Ben heeeel benieuwd naar de gyn maandag, maar inderdaad, een streep is een streep al hoop ik voor je dat het inderdaad nog de hormonen zijn van je vorige zwangerschap Sterkte meis!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 19:32:37 #178
105888 renzell
pi_27814674
ps- Julius heeft net z'n eerste flesje gedronken!
Eerst was het krijsen krijsen wat de klok sloeg, toen toch heel even aan de borst gelegd, maar na een paar slokken losgeklikt en de fles in z'n snufferd geduwd. Toen had meneer niks in de gaten, en heb ik hem al drinkende ongemerkt bij papa in de armen gelegd. Hij heeeeeel verbaasd kijken van "Huh?! Nu breekt m'n klomp..."
  vrijdag 10 juni 2005 @ 19:38:33 #179
105888 renzell
pi_27814846
En dit vorige bericht hoorde wederom thuis in een ander topic.... stom!
pi_27814971
Daantje toch... jemig wat een kutsituatie zeg.. heel veel sterkte met het nemen van je beslissing...
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 20:25:16 #181
81992 Githa
pi_27816591
Jdee, hoe gaat het daar ?
pi_27816625
Renzell fijn dat het goed ging het fles drinken
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_27816785
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 19:22 schreef jessie het volgende:
Anitra waarom krijg je ook een plaatselijke verdoving als je toch onder narcose gaat? En heerlijk voor je dat het op een manier kan die nog een beetje te doen is!
Dat is voor de napijn. Je word nl direkt naar huis gestuurd. Die plaatselijke vedoving blijft dan ff zitten zodat je de auto rit "overleefd" en dan thuis lekker je bed in kan duiken.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 20:51:44 #184
24188 Belana
kloon van belana
pi_27817365
Ik heb de komende week een aantal dagen helemaal alleen met mijn mannetje
Morgen gaat Nick een weekje kamperen dus sowieso dit weekend al en dan volgende week woensdag t/m zaterdag. Ik kijk er helemaal naar uit, maar het is ook gek, want ik ben er helemaal niet aan gewend...
stormy waters...
sailin'
pi_27817490
O ik snap t Anitra, wat een gedoe allemaal zeg. Blijf je dit altijd nodig hebben?

Is best heerlijk Belana. Geer werkt onregelmatig en daardoor ben ik op alle momenten van de dag wel eens alleen met de kinderen. En dat is best lekker. Maar een hele week is toch anders natuurlijk. Je kan elkaar dan niet even afwisselen als je even behoefte heb aan tijd voor jezelf ofzo.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 21:06:49 #186
24188 Belana
kloon van belana
pi_27817851
het zal best ff zwaar zijn, ik werk nu al een half jaar ruim fulltime en ben er echt niet meer aan gewend, stom he. Maar ik kijk er ook naar uit, lekker een beetje tutten met mijn jochie en lekker wandelen enzo
stormy waters...
sailin'
pi_27818050
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 20:55 schreef jessie het volgende:
O ik snap t Anitra, wat een gedoe allemaal zeg. Blijf je dit altijd nodig hebben?

Is best heerlijk Belana. Geer werkt onregelmatig en daardoor ben ik op alle momenten van de dag wel eens alleen met de kinderen. En dat is best lekker. Maar een hele week is toch anders natuurlijk. Je kan elkaar dan niet even afwisselen als je even behoefte heb aan tijd voor jezelf ofzo.
Nee waarschijnlijk niet. 19 augustus moet ik terug komen. Als idd blijkt dat dit het is dan word er een permanente oplossing gezocht. Dat kan zijn een operatie dat ze die cyste weghalen/leegmaken. Maar het kan ook een oplossing zijn met medicijnen die een permanente blokkade zetten. Dus allemaal best nog spannend, want ik ben er nog niet, maar het ziet er nu tenminste hoopvol uit. We hebben nu de goeie plek naar mijn gevoel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anitra op 10-06-2005 21:20:07 ]
pi_27818135
Het klinkt goed in elk geval Anitra!

Belana, succes met je vakantie!

Fijn dat het flesje goed ging, Renzell.
pi_27818199
Klinkt inderdaad hoopvol Anitra!
Klinkt helemaal niet gek Belana. Logisch dat je er helemaal zin in hebt. Niet hoeven haasten, lekker leuke dingen doen.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 21:31:10 #190
24188 Belana
kloon van belana
pi_27818553
Daanbanaan, sjees zeg, wat een situatie. Ik kan me je gevoel goed voorstellen hoor. Heel veel sterkte.
stormy waters...
sailin'
pi_27818866
Daantje: pfft, net als je je geluk niet op kan met Dylan en je vriend...wat klote. Wat moeilijk lijkt me dit meid!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_27820451
oef DaanBanaan, wat moeilijk... welke beslissing je ook neemt. heel veel sterkte!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 00:43:48 #193
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27824201
Daan, heel erg veel sterkte met wat jullie ook besluiten.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:59:06 #194
105888 renzell
pi_27829889
Hoe is het nou Daantje?
  zaterdag 11 juni 2005 @ 13:46:51 #195
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27832364
Daan hoe gaat het met je???
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2005 @ 14:05:47 #196
43556 miss_dynastie
pi_27832832
Wat klinkt dat goed Anitra

Daan, ik hoop dat jullie e.e.a. op een rijtje aan het zetten zijn voor jullie zelf
pi_27833614
Ik ben vandaag naar het dorp gelopen en heb over de braderie gelopen.
Ben 3 uur onderweg geweest
Ik had vanmorgen wel een pijnstiller in genomen voor de na pijn, maar heb dus echt alleen pijn op de prikplek en niet in mijn rug, been, voet, bil en heup
Ik ben zo blij, heb de hele dag tranen in mijn ogen van geluk.
Thanks voor alle steun van jullie die iedere keer kreeg, dat hielp altijd weer ff de donkere wolken weg drijven!!! Jullie zijn schatten
Zoals het er nu naar uit ziet heeft al het duimen geholpen.
Ik ga weer een zakdoeje pakken.

Iedereen nogmaals bedankt!!!!!
pi_27833640
Anitra, wat fijn zo zonder pijn. Ik kan het me helemaal voorstellen.
pi_27833693
anitra goed zeg!! ik duim voor je dat 't zo blijft.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 15:14:58 #200
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_27834214
Anitra wat ongelovelijk fijn

Belana klinkt erg goed zo samen met je zoon

Daan tjeetje zeg maar kan me er aboluut iets bij voorstellen zelf is Zoë dan al bijna een jaar maar geloof niet dat ik een tweede erbij aankan geld niet maar psygisch ook niet. Meid sterkte met je besluit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')