Ik zag je vraag nu pas staan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:04 schreef DaanBanaantje het volgende:
wat vervelend al dat gedoe met huizen en hypotheken zooi.. bah
Snake wat ik me afvroeg.. hoe is het om nu moedertje te zijn?
Dat is voor de napijn. Je word nl direkt naar huis gestuurd. Die plaatselijke vedoving blijft dan ff zitten zodat je de auto rit "overleefd" en dan thuis lekker je bed in kan duiken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:22 schreef jessie het volgende:
Anitra waarom krijg je ook een plaatselijke verdoving als je toch onder narcose gaat? En heerlijk voor je dat het op een manier kan die nog een beetje te doen is!
Nee waarschijnlijk niet. 19 augustus moet ik terug komen. Als idd blijkt dat dit het is dan word er een permanente oplossing gezocht. Dat kan zijn een operatie dat ze die cyste weghalen/leegmaken. Maar het kan ook een oplossing zijn met medicijnen die een permanente blokkade zetten. Dus allemaal best nog spannend, want ik ben er nog niet, maar het ziet er nu tenminste hoopvol uit. We hebben nu de goeie plek naar mijn gevoel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:55 schreef jessie het volgende:
O ik snap t Anitra, wat een gedoe allemaal zeg. Blijf je dit altijd nodig hebben?
Is best heerlijk Belana. Geer werkt onregelmatig en daardoor ben ik op alle momenten van de dag wel eens alleen met de kinderen. En dat is best lekker. Maar een hele week is toch anders natuurlijk. Je kan elkaar dan niet even afwisselen als je even behoefte heb aan tijd voor jezelf ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |