hou opquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met de schoonmaakster![]()
Hij zal ook wel wat stof en spinrag verzameld hebben bij z'n ...![]()
Oke.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga dat maar tegen IJsmeis zeggen dan
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oke.
IJsmeis, als je dit leest, wil even het volgende tegen je zeggen:
Je moet mij niet gaan bannen/bashen. Ik heb namelijk altijd nuttige bijdrages.
Wat een zaadjesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:36 schreef jitzzzze het volgende:
Stage op Aruba.
Al jullie posts zijn verwijderd, behalve de mijne![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oke.
IJsmeis, als je dit leest, wil even het volgende tegen je zeggen:
Je moet mij niet gaan bannen/bashen. Ik heb namelijk altijd zo nu en dan nuttige bijdrages.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
hou op
dat wil ik helemaal niet weten en al helemaal niet aan denken zo vroeg
och vind ik geen probleemquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ziet ernaar uit dat we vandaag het topic met zn 3-en vol moeten gaan lullen
Plug and playquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:41 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
heeft hij wel de goede drivers om hem erin te steken?
Plug and prayquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:41 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
denk het niet... hij is niet bekent met het fenomeen erin stekenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:41 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Wij zijn de die hard stagiairsquote:
Je moet usb sticks toch ook ergens in steken? Please leg het mij uit, ik snap er geen reet van.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
denk het niet... hij is niet bekent met het fenomeen erin steken
leg jij hem dan uit hoe hij hem in de usb-poort stopt?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
denk het niet... hij is niet bekent met het fenomeen erin steken
Goedemorgenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:42 schreef tijgerwillie het volgende:
goedemorgen iedereen, weer een dagje zonder begeleider
neequote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:43 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
leg jij hem dan uit hoe hij hem in de usb-poort stopt?
Somebody has got to do the dirty job !quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:42 schreef tijgerwillie het volgende:
morgequote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:42 schreef tijgerwillie het volgende:
Ga je wel trakteren ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:44 schreef somegirl het volgende:welkom allen op mijn laatste stagedag!!!!
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:44 schreef somegirl het volgende:welkom allen op mijn laatste stagedag!!!!
you just made me jalous in 1 second...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:44 schreef somegirl het volgende:welkom allen op mijn laatste stagedag!!!!
ik heb 2 flessen wijn mee!!!quote:
1 glaasje kan toch wel?quote:
Net of er iemand belt om 8.45 op een vrijdag morgenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:46 schreef Ballicious het volgende:
Godverdomme, kom ik net terug van thee halen en p'en. Krijg k op m'n donder van het wijf van de baas. Ze zegt, je moet even wachten met weggaan totdat ik er ben, anders is er niemand om de telefoon op te nemen.
Ik denk, tjeetjemeneetje. Als het echt belangrijk is dan bellen ze nog wel een keer hoor.
Daar komt ook nog bij dat er iets niet lukt met d'r computer. En dan van mij verwachten dat ik ga helpen? NEEEEEEEEE KUTWIJF. Dat kun je mooi vergeten.![]()
Toedeloe
goed zo balli, ze zal weten wie er de baas is daarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:46 schreef Ballicious het volgende:
Godverdomme, kom ik net terug van thee halen en p'en. Krijg k op m'n donder van het wijf van de baas. Ze zegt, je moet even wachten met weggaan totdat ik er ben, anders is er niemand om de telefoon op te nemen.
Ik denk, tjeetjemeneetje. Als het echt belangrijk is dan bellen ze nog wel een keer hoor.
Daar komt ook nog bij dat er iets niet lukt met d'r computer. En dan van mij verwachten dat ik ga helpen? NEEEEEEEEE KUTWIJF. Dat kun je mooi vergeten.![]()
Toedeloe
dat zag ik ook in de koelkast staanquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:46 schreef Ballicious het volgende:
Toedeloe
toedeloetjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:46 schreef Ballicious het volgende:
Toedeloe
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:47 schreef Fisher het volgende:
[..]
goed zo balli, ze zal weten wie er de baas is daar
Jezelf quotenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
moet ik ook om aandacht gaan vragen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |