ja ik ga nog meer posten.. dat is mn doelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
had je maar wat beter je best moeten doen
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:33 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja ik ga nog meer posten.. dat is mn doel
mja, dan had je langs moeten komen dan had ik 't voor gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar de handleiding![]()
ben je zo'n kakker dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:33 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga eerst eens lekker een potje kakken.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, dan had je langs moeten komen dan had ik 't voor gedaan
Een nieuwe ervaring voor m...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:36 schreef Fisher het volgende:
owjah ik heb gisteren overlegt met een collega/oud klasgenoot.. we weten nu waarom de tweakerd op die schoonmaakster geilt... er is nog nooit een vrouw zo dicht bij hem in de buurt geweest
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:36 schreef jitzzzze het volgende:
Stage op Aruba.
Al jullie posts zijn verwijderd, behalve de mijne![]()
Regel een date voor hemquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:36 schreef Fisher het volgende:
owjah ik heb gisteren overlegt met een collega/oud klasgenoot.. we weten nu waarom de tweakerd op die schoonmaakster geilt... er is nog nooit een vrouw zo dicht bij hem in de buurt geweest
Uhuquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zien jullie wel dat ik altijd nuttige bijdrages heb?![]()
hoo, niet te snel gaan hè.. straks zit ik zonder koffiequote:
Ga dat maar tegen IJsmeis zeggen danquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jij wel hoor jitz.. 't meeste aantal posts in sesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
bij zn....... monitor ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met de schoonmaakster![]()
Hij zal ook wel wat stof en spinrag verzameld hebben bij z'n ...![]()
Jitz is de uber stagiairquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
jij wel hoor jitz.. 't meeste aantal posts in ses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |