Dat zou ik alleen ff aanpassen.quote:Later in het spel kan de muse kiezen om Scout of Raider te worden
Later in het spel kan de muse kiezen om Bourgeois of Artisan te worden:
Tnx, en het is aangepastquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:33 schreef the.big.ticket het volgende:
Mooie openingspost
[quote]]Later in het spel kan de muse kiezen om Scout of Raider te worden
Later in het spel kan de muse kiezen om Bourgeois of Artisan te worden:
[\quote]
Dat zou ik alleen ff aanpassen.
Het is een teken ....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:50 schreef Gabez het volgende:
en na het updaten deed ie het nog niet :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Gabez op 03-06-2005 09:57:12 ]
Ik heb ook gehad dat ie het niet deed terwijl ik alles gedownload en gepatch had, maar dan blijft ie hangen... ik heb alles opnieuw gedaan en toen deed ie het...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 02:02 schreef Gabez het volgende:
kan iemand ff uploaden ? de wat kleinere bestanden uit je ROSE map, iig de .exe aub
zie spoiler voor server
Junon Master Golem bestaat nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:34 schreef Hymn het volgende:
alleen infected monsters
Junon grand master golem en hoger
Zo uit de kop:
Junon grand master golem
Junon master golem ( zeggen ze )
Junon wormdragon
Junon grand master goblin
Tyrant warship
Behemoth king
Astarot king
lvl 59 nu btw
Oeh, ik ga je inhalen!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:43 schreef the.big.ticket het volgende:
Mijn internet doet het al bijna een dag brak.Ik wil spelen
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:55 schreef Weizz het volgende:
Nou gabez... volgens mij voelde de server dat je eraan kwam... Alles lag er net uit 10 minuten, haha... zag net voor het eerst in een maand weer eens drie servers met easy ipv exceed of full
Ben vanaf lvl 80 tot 88 nonstop bezig geweest met gmg's bashen en heb ze nog nooit een CG drawing zien droppenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:27 schreef DaFan het volgende:
[..]
Junon Master Golem bestaat nietDie heten ws Junon's Golems (niet zelfde als in Beach), zien er uit als GMG's...en je moet er ECHT uit de buurt blijven
![]()
Ik heb in Gorge heel wat Junon's langs zien komen, maar nog nooit zien droppen. Volgens een paar lui uit [insert hogeclangradenaam] droppen normale Grand Master Goblins ook Castle Gear Drawings. Als we lvl 80 zijn mss maar een middagje daar rondhangen dan
Level 88quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:42 schreef Hymn het volgende:
[..]
Ben vanaf lvl 80 tot 88 nonstop bezig geweest met gmg's bashen en heb ze nog nooit een CG drawing zien droppen![]()
Alleen infected droppen ze![]()
Neuh .. kheb ze ook nog nooit gezienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:22 schreef shilizous_88 het volgende:
ben ik de enige die nog nooit een infected beestje gezien heeft?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:12 schreef Speedski het volgende:
[..]
Level 88![]()
[Flame-mode]
* Speedski doet de groeten aan de vrienden van Hymn![]()
[/Flame-mode]
Ik vraag me nog steeds af hoe mensen nou voor elkaar krijgen om zoiets te hacken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef Hymn het volgende:
Grade 2 topaz NIET kopen, zijn net een heleboel gedropt ( gehackt )
En infected staat idd Junons voor
Veel plezier met gebant wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:53 schreef shilizous_88 het volgende:
Latrell (zit nog niet in de clan) heeft een cheat gevonden zodat je level niet meer af gaat en hij, ik en paul (magicbolt) gaan volgend weekend een windmuse account aanmaken, met een visual basic programma en de cheat om een weekje lang oneindig windattacks op de aquaking los te laten om te zien wat er gebeurd.... voor de fun
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:53 schreef shilizous_88 het volgende:
Latrell (zit nog niet in de clan) heeft een cheat gevonden zodat je level niet meer af gaat en hij, ik en paul (magicbolt) gaan volgend weekend een windmuse account aanmaken, met een visual basic programma en de cheat om een weekje lang oneindig windattacks op de aquaking los te laten om te zien wat er gebeurd.... voor de fun
Ik ken jullie niet ....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:36 schreef Gabez het volgende:
ik heb wel eens door memory hacken geld en lvl hoger gemaakt enzo, maar het is toch allemaal server side, dus schoot er niks mee op, zag er alleen stoer uit
Kvond het al erg verdachtquote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:47 schreef Gabez het volgende:
en toen kwam moeders me boos vertellen dat het kwart voor 5 is en trekt de stekker er uit :|
slapen dus...
pwndquote:Op zaterdag 4 juni 2005 04:47 schreef Gabez het volgende:
en toen kwam moeders me boos vertellen dat het kwart voor 5 is en trekt de stekker er uit :|
slapen dus...
speedski als je er bent wil ik graag fairy wings kheb de materialenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:39 schreef Speedski het volgende:
Hmn .. kben wel thuis, pc'tje staat aan .... maar ik kan niet levellen. Waarom ??
![]()
Take that R-word back !!!!quote:Op zondag 5 juni 2005 20:06 schreef Floepsje het volgende:
er word echt mega veel gehackt, en de staff van rose laat nog niks van hun horen, ik verwacht minimaal nog een reset of rollback
mooi (Y)quote:Op maandag 6 juni 2005 00:18 schreef DaFan het volgende:
6/5 neus voor 65k gekocht....ik zeg: Koopje!!
Severion: Geen idee, doe AP +100% ofzo?
Dat doe je toch elke dagquote:Op maandag 6 juni 2005 01:13 schreef Gabez het volgende:
morgen lekker dagje levelen
Dus hieruit begrijp ik dat je lev 49 door bent gekomenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:51 schreef jorryt het volgende:
jaha die wil ik wel
btw groeppicture dafan ik hutse
[afbeelding]
kben op lvl 53 al klaar met doonga captains, bijna helemaal solo gedaan
Tis altijd goed te doen hoor als je mee musedquote:Op maandag 6 juni 2005 11:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ja en als ik je ook nog is help met partye
ik heb een te goed hart![]()
Denk maar zo: strakjes is het vakantie en kan je nog heeeeel lang levellen ......quote:Op maandag 6 juni 2005 12:37 schreef DaFan het volgende:
Kheb zin om te lvlen maar ik moet nog vet veel op school doen
Doe es die hele mail postenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:21 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik heb net maar een mailtje gestuurd naar het algemene email adres van IRose en om een statement gevraagd met betrekking tot de dupes/ hacks. Ik verwacht geen respons, maar het zou wel leuk zijn.
Kind regards,
Your future gaming prospects
Ik heb pas de eerste week van september vakantie .... ow nee ... dan is het baan-zoek-tijd. Dus zeur nietquote:
Ik wou t niet zeggenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:57 schreef shilizous_88 het volgende:
Paar spelfoutjes daargelaten uiteraard :p
Regel 1: Gm's van gravity luisteren NOOIT naar spelers zelf, omdat: ze wel honderd van deze mailtjes krijgen per dag, het bij Ragnarok ook al zo ging en ze nu hard bezig zijn met Gravity te laten blijven bestaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:57 schreef shilizous_88 het volgende:
*mailtje*
Als JIJ nou gewoon ff niks zegt over cheaters.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:30 schreef Gabez het volgende:
inderdaad cheaters zijn stom, ze verpesten het voor de rest !
Ja meneer die nog nooit gecheat heeftquote:Op maandag 6 juni 2005 23:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Als JIJ nou gewoon ff niks zegt over cheaters.![]()
Ik moet ook een bourg hebben...kheb pas 30kquote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:29 schreef shilizous_88 het volgende:
Hoe goed is het om te ranken in caves B2.. gisteren weer een miljoen verdiend aan essences en hearts
Mag ik mee volgende x ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:29 schreef shilizous_88 het volgende:
Hoe goed is het om te ranken in caves B2.. gisteren weer een miljoen verdiend aan essences en hearts
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:22 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik heb net chefke gesponsored met een cart en zijn benodigde sieraden.
Dus nu komen jullie aan de beurt.
Als dit betekend dat er geen reset/ roll back komt vind ik het prima!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:02 schreef Hymn het volgende:
Hmm, er zijn lui gebanned en ene Sofiya sprak met ene astarot met een santa outfit in de char select menu o.O
Ze hebben gelult over de duping pruttel.
Positief imo![]()
ben ik nog steeds gierig?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:24 schreef shilizous_88 het volgende:
Gisteren met 1 kill in caves B2 een drop van 'Pink Heart (2)', vannacht verkocht voor 250.000 per stuk. (nog bedankt jorryt voor het teruggeven)
Ja das goed, goed online spel moet luisteren naar de spelers om nog beter te wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:08 schreef DaFan het volgende:
Positief dat er een GM komt om met iemand te praten iig!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:42 schreef jorryt het volgende:
btw dafan kheb al 40 140 white animal tail fur
en kga met dat dealer accountje ook die buying trick nemen zodat ik de materials goedkoper in kan kopen
\o/quote:Gm's waren/zijnin junon
Ze zijn dat ze eerst alle chars gaan inspecteren, cjecken.
Daar na bug fixen en alle inventory gaan legen warehouse legen en zuly legen.
ze gaan niet resetten is er belooft.
Liever dat dan een resetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:50 schreef DaFan het volgende:
Lekkere grammatica heeft die vent.
Maareh...alle inventory, alle warehouse en zuly leeg?
Dus op zich ook nog wel redelijk tot zeer kut
wat nou looter ik had first hit en helemaal solo -_-quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:19 schreef DaFan het volgende:
ja. Looter.
afschietenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:22 schreef Speedski het volgende:
Ow ja .. dit dan.
Zit ik zo lekker op een veilig afstandje op wat gastjes te knallen ... Komt m'n ma binnen. Hele verhalen waar ik helemaal geen zin in heb met als gevolg: ik bijna dood.
Goed .. gaat ze weg. Neeeeee .. komt ze weer binnen. Weer hele verhalen. Ikke bijna dood.
Goed .. gaat ze weg. Neeeeeeeeeeee .. komt ze weer binnen .... ikke dood![]()
looter, deel eens wat uit, en doet clanchat et niej ? :Squote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:56 schreef jorryt het volgende:
btw kom ik net zon gast tegen
[[url=http://img287.echo.cx/img287/5219/screen0881hc.th.jpg]afbeelding][/URL]
kheb Nee gedaan hoor
quote:Op woensdag 8 juni 2005 06:34 schreef Gabez het volgende:
omg nog niet geslapen, en ik ga denk ik weer levelen
Als je zo doorgaat, blijft je reet strakjes plakken aan je stoel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 06:34 schreef Gabez het volgende:
omg nog niet geslapen, en ik ga denk ik weer levelen
Als ie dan ook gewoon eens een keer 's nachts yashaa van zich afduwt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:18 schreef Speedski het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat, blijft je reet strakjes plakken aan je stoel.
Ik geloof je meteenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
hee ik lag netjes thuis in me eigen bedje hoor..
ik ben onschuldig
Ikke heel braafquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:44 schreef shilizous_88 het volgende:
De vraag van vandaag:
Wie heeft er allemaal gebukt voor storage in junon?
Nee natuurlijk niet daar is het een GM voor, heb helemaal geen zin meer om te spelen ffs, blood charms, zulies, lisent (Al), Low Essence, alles vliegt door de lucht kutspelquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef shilizous_88 het volgende:
Maar heeft de GM ook iets nuttigs gemeldt?
Lijkt me een strak planquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:33 schreef shilizous_88 het volgende:
Het lijkt me wel oke om vanavond dan maar even op ClanField te gaan hakken.
Kijk een cheater ^^quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:26 schreef Gabez het volgende:
ik ben vanavond na treenen ook wel van de partij
Ik zie je wel een keer verschijnen dan. Ik zie ook dat je nie tmeer in de clan zitquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:50 schreef DaFan het volgende:
Graag thebigticket, kheb nu zon gay ding an
Ik kom terug als Gabez weg is. Of ik zoek wel een nieuwe clan op. Want als Hutse er ook al gebruik van maakt hoeft het van mij niet meer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:15 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Ik zie je wel een keer verschijnen dan. Ik zie ook dat je nie tmeer in de clan zit![]()
Die Holy Vibe Turban kan je in ieder geval lenen van mequote:Op woensdag 8 juni 2005 19:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik kom terug als Gabez weg is. Of ik zoek wel een nieuwe clan op. Want als Hutse er ook al gebruik van maakt hoeft het van mij niet meer.
Als ie er na de update nog is, want dan ben ik weer terug. Bedankt alvastquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:50 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Die Holy Vibe Turban kan je in ieder geval lenen van me
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:11 schreef shilizous_88 het volgende:
is er iets gebeurd vandag waar ik me niks bewust van ben?
Ik heb ook alles met hulp van jullie en andersom zelf gedaan, alleen nu heb ik er ook zwaar de ziekte in dat jan en alleman met een G7 rond rent en ik nog in me lvl 50-55 outfit rond ren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 04:09 schreef DaFan het volgende:
Kijk Atarani heeft het tenminste begrepen. Hij heeft alles zelf eerlijk bereikt, zoals een RPG behoort gespeeld te worden.
Ik heb het ook zo gespeeld, doch slechts lvl 47 maar wel alles eerlijk..
Volgende week weer verder....ik hoop dat, als niet de hele clan verneukt is door die persoon....
Hoe? Want? Waarom? Waar? Omdat?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:03 schreef Chapter_V het volgende:
OMFG ff new character gemaakt en ALLES WERKT oftewel we zijn de klos :|
Werken je skills ook? :>quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:33 schreef Chapter_V het volgende:
jeuj lvl 10 _o_ ff jobquest doen :p
ik ben mage die vechten met 99% skills -_-quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:04 schreef DaFan het volgende:
Gelukkig heb ik maar 1 aanval skill en 1 Att up skill
Craften zit er niet echt in, maar ik moet nu toch naar school...ik zie het later wel
neukzooiquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:15 schreef shilizous_88 het volgende:
alleen de spreuken die gebruik maken van INT doen het niet.
dealers hebben er geen last van
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:29 schreef MAX_crazy het volgende:
eej... lijkt me best gave game. ff binnentrekken en kies denk maar de race dealer(of kan ik toch beter een andere kiezen)
Beeeeeestjes .... Beeeeeeeestjes.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:35 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
welkom
![]()
het zou een leuk spel zijn als het een beetje lekker werkte, maar we hebben last van 'beestjes'.
En waarom staat dr nergens een notice op roseon.com met info over de update.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:07 schreef the.big.ticket het volgende:
Lekker kut dit. Heb net 2 minuten gespeeld. Mijn skills doen het niet meer en ik zag alweer mensen lekker vrolijk dupen in Junon.
Kutspel![]()
Omdat het een stelletje luie kloot koreanen zijn die met hun reet in de zon liggen op het strand.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:09 schreef Speedski het volgende:
[..]
En waarom staat dr nergens een notice op roseon.com met info over de update.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |