speedski als je er bent wil ik graag fairy wings kheb de materialenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:39 schreef Speedski het volgende:
Hmn .. kben wel thuis, pc'tje staat aan .... maar ik kan niet levellen. Waarom ??
![]()
Take that R-word back !!!!quote:Op zondag 5 juni 2005 20:06 schreef Floepsje het volgende:
er word echt mega veel gehackt, en de staff van rose laat nog niks van hun horen, ik verwacht minimaal nog een reset of rollback
mooi (Y)quote:Op maandag 6 juni 2005 00:18 schreef DaFan het volgende:
6/5 neus voor 65k gekocht....ik zeg: Koopje!!
Severion: Geen idee, doe AP +100% ofzo?
Dat doe je toch elke dagquote:Op maandag 6 juni 2005 01:13 schreef Gabez het volgende:
morgen lekker dagje levelen
Dus hieruit begrijp ik dat je lev 49 door bent gekomenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:51 schreef jorryt het volgende:
jaha die wil ik wel
btw groeppicture dafan ik hutse
[afbeelding]
kben op lvl 53 al klaar met doonga captains, bijna helemaal solo gedaan
Tis altijd goed te doen hoor als je mee musedquote:Op maandag 6 juni 2005 11:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ja en als ik je ook nog is help met partye
ik heb een te goed hart![]()
Denk maar zo: strakjes is het vakantie en kan je nog heeeeel lang levellen ......quote:Op maandag 6 juni 2005 12:37 schreef DaFan het volgende:
Kheb zin om te lvlen maar ik moet nog vet veel op school doen
Doe es die hele mail postenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:21 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik heb net maar een mailtje gestuurd naar het algemene email adres van IRose en om een statement gevraagd met betrekking tot de dupes/ hacks. Ik verwacht geen respons, maar het zou wel leuk zijn.
Kind regards,
Your future gaming prospects
Ik heb pas de eerste week van september vakantie .... ow nee ... dan is het baan-zoek-tijd. Dus zeur nietquote:
Ik wou t niet zeggenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:57 schreef shilizous_88 het volgende:
Paar spelfoutjes daargelaten uiteraard :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |