da's niet moeilijk hequote:Op donderdag 2 juni 2005 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ha, ik had jullie te pakken
Wie deed ik zojuis na?
magnummeisje?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ha, ik had jullie te pakken
Wie deed ik zojuis na?
lekker chickiesquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:46 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie hebben het allemaal goed. Jullie krijgen een klein, lief plaatje voor de schrik.
[afbeelding]
Ik zal het niet meer doenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:46 schreef somegirl het volgende:
ons niet weer zo laten schrikken hoor jitz!!!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:46 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie hebben het allemaal goed. Jullie krijgen een klein, lief plaatje voor de schrik.
[afbeelding]
deze is hardstikke oud man! al zo vaak gezienquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:46 schreef jitzzzze het volgende:
[afbeelding]
Voor jou heb ik helaas geen plaatje, ik heb niet zoveel verstand van lekkere mannenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:47 schreef somegirl het volgende:
[..]
deze is hardstikke oud man! al zo vaak gezien
misschien daarom wel vertrouwd![]()
doe maar iets van Brad Pitt ofzo, is altijd goedquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor jou heb ik helaas geen plaatje, ik heb niet zoveel verstand van lekkere mannen
doe jij eens gek dan, post een kerelquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:48 schreef somegirl het volgende:
[..]
doe maar iets van Brad Pitt ofzo, is altijd goed
tussen 5 en kwart voor 6quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:38 schreef Houniet het volgende:
hoelaat gaan jullie weg:? ik om 1750
Aha, een plaatje van mezelf dusquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:48 schreef somegirl het volgende:
[..]
doe maar iets van Brad Pitt ofzo, is altijd goed
jooo latersquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:47 schreef Fisher het volgende:
mensen ik ga zo zachtjes afsluiten...
tot morgen maar weer.
hojje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |