Ik denk dat je teveel eer opeist. Ik doe geen onthulling over jou, daar ben je te saai voor. Wel zal ik iets vertellen waardoor jij je woorden zult moeten terugnemen. Doe je natuurlijk niet, dus we zullen zien.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, het is niet echt een ONZ-kloon. Maar Aaahikwordgek gaat het bij zijn 25.000ste post uit de boeken doen volgens mij, samen met de opsomming van de gehele Ryan3-clan waar ik ook bij hoor.
Nee, dat is Rocky 4.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die is er al bijna een uur, toch?
Nog 55 posts.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik denk dat je teveel eer opeist. Ik doe geen onthulling over jou, daar ben je te saai voor. Wel zal ik iets vertellen waardoor jij je woorden zult moeten terugnemen. Doe je natuurlijk niet, dus we zullen zien.
Je vriendje CS3 pleegt zelfmoord, jij ook?
Is vandaag de grote dag?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik denk dat je teveel eer opeist. Ik doe geen onthulling over jou, daar ben je te saai voor. Wel zal ik iets vertellen waardoor jij je woorden zult moeten terugnemen. Doe je natuurlijk niet, dus we zullen zien.
Dies gaaf, met Dolph Lundgren : "Ai most brrreak you"quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, dat is Rocky 4.![]()
alhoewel je het verschil niet 1-2-3 zou merken
http://www.elsevier.nl/ni(...)/versie/1/index.htmlquote:Chirac naar Berlijn voor overleg EU-crisis
De Franse president Jacques Chirac gaat zaterdag naar Berlijn om met de Duitse bondskanselier Gerhard Schröder over de crisis in de Europese Unie (EU) te praten. Dat melden bronnen binnen de Franse regering.
Leuke wagen en keuzequote:Op donderdag 2 juni 2005 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
I've bought this 1 http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/occlist.details?v_id=2574773&v_called_by=
(het is ook ECHT deze, dus niet alleen dit model, nee, dit IS em!)
Ga je mond wassen!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:30 schreef Harry_Sack het volgende:
nog meer leuke troep: Zaterdag: Predator : "If it bleeds, we can kill it"
Omdat deze 2 landen Europa zijn misschien? (en Chirac en Schröder maatjes) En naar berlijn vliegen is makkelijker dan allebei naar brussel.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)/versie/1/index.html
Waarom gaan die twee met elkaar spreken over het lot van Europa? En waarom niet in Brussel?
Alle niet-blanken of dommekrachten leggen het loodjequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ga je mond wassen!![]()
Ik heb de two-disc-special-edition ja.
Je begrijpt de achterliggende gedachte gewoon niet. Die film is een weerspiegeling van de jaren '80. Die alien is een metafoor voor het communisme. De jungle het ijzeren gordijn. Die indiaan..... nouja, dat weet ik nog niet. Maar deze film is als een druppel water die in een meer valt en daarna terugpiekt. Predator is die piek!!!!
Lijkt me een goede reden om Balkenende langs te laten gaan bij Blair. Sowieso hebben we qua instelling denk ik toch meer met de Britten dan met de Fransen, dus soit.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)/versie/1/index.html
Waarom gaan die twee met elkaar spreken over het lot van Europa? En waarom niet in Brussel?
Natuurlijk ga ik geen zelfmoord plegen. Ik blijf even wat langer wachten om dit hele gebeuren goed te kunnen aanschouwen, ook al is dat al erg voorspelbaar. Tijdens je derde afscheid van Fok viel namelijk al op dat je erg teleurgesteld was dat je de 25.000 posts niet had gehaald. Maar je wilt nog wel enkele zaken kenbaar maken waardoor je ongetwijfeld een ban krijgt, uiteraard omdat je een verkeerde politieke mening hebt en geen vriendjes in de crew hebt. Daarom wacht je met je spectaculaire bevindingen totdat je kan geilen op je postaantal, en gezien je teaser van "OllieA=Ryan3" ga ik zeker niet zelfmoord plegen, en zowel, dan ga ik iig met een brede glimlach naar het hiernamaals. Je boodschap over diverse verbanden tussen de accounts callas, TB2, DO2, stali, Staal, etc zal niet boeiend zijn, en naar alle waarschijnlijkheid wil je dat ik mijn woorden ga terugnemen dat Stali. en Ryan3 geen kloons zijn. Verder ga je de hele tent bijelkaar schreeuwen, voor de zoveelste keer herhalen dat dit een links forum is waar je te oud voor bent, toch al anticiperend op een ban, en misschien dat je dan bij deze vierde keer wel de ballen hebt om daadwerkelijk van dit forum weg te blijven. Dolletjes. Nog maar zo'n 50 posts. Dat moet deze week wel lukken, toch???quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
quote:
Mij net terugkomen van spugen in Waddenzeequote:Op donderdag 2 juni 2005 20:35 schreef du_ke het volgende:
[..]!
Mijn bier bijna op zijn.
Waar jij wonen dan?
Mocht ik je grande finale missen: beye-beyequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je "collega" verheugt zich er nog meer op. Nee, ik denk niet dat de "onthulling" een ban oplevert.
Zowel, dan is dat puur omdat Kickie dat zo graag wil en het met Yvonneke zo afspreekt.![]()
Ik ga zo ook een lang weekend vieren. Zal wel ergens volgende week zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Mocht ik je grande finale missen: beye-beyevoor zo vast.
En kun je niet een tipje laten zien van je fokschokkende onthulling?
Je overdrijft mijn invloed bij Yvonne. Ryan3 is het meesterbrein achter alle bans en moderatie op Fok, maar nu wil ik niet het gras voor je voeten wegmaaien.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Je "collega" verheugt zich er nog meer op. Nee, ik denk niet dat de "onthulling" een ban oplevert.
Zowel, dan is dat puur omdat Kickie dat zo graag wil en het met Yvonneke zo afspreekt.![]()
Zalig zij die Yvonne kennen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
CS3 zit met zijn kop in de reet van Yvonneke, maar wat is nieuw daar aan? Yvonneke zal jou vast erg saai vinden, maar ze relt graag.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je overdrijft mijn invloed bij Yvonne. Ryan3 is het meesterbrein achter alle bans en moderatie op Fok, maar nu wil ik niet het gras voor je voeten wegmaaien.
Ik heb haar nooit ontmoet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Oh, maar ze is reuze gezellig in reallife.
Stali en ik komen regelmatig bij haar langs.![]()
Dat is Der Frische FA!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit ontmoet.![]()
Eén keer zou ze op een polmeet komen en één keer op een crewmeet. Beide is ze niet geweest.
quote:RollingWithTheDice poef
Voor ondermeer: een uitermate belabberde beheersing van de nederlandse taal, absurd slechte topics in KLB, jankerig gedoe om ze dierbare scootertje.
Het was niet eens die Bart Smit salesperson.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nikky is tof.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:18 schreef zakjapannertje het volgende:
Kleisterlee: Weg met de natie-staat
Nee.quote:
quote:[22:20] * Now talking in #pol
[22:20] * Topic is 'NEE = NEE (veekeend)'
[22:20] * Set by veekeend on Mon May 30 21:22:05
[22:20] * Sidekick sets mode: +v klowjow
[22:20] * Monidique sets mode: +v klowjow
[22:20] <+klowjow> Ja
[22:20] <+klowjow> hallo
[22:21] <+klowjow> Ik ben terug
[22:21] <+klowjow> terug bij POL
[22:21] <+klowjow> Ik blijf
[22:21] <+klowjow> Ik ga niet meer weg.
[22:21] <+klowjow> Het is mooi geweest.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nikky is tof.
Ehm, hoe heette ze ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]![]()
Mijn buurvrouw was zijn secretaresse
Ik heb vandaag trouwens even gepolld onder collega's wat hun tegenargumenten over de grondwet waren....die waren lang niet zo nobel als de politici nu bewerenEentje had na 1 argument van mij al spijt van z'n stem.
Weer een drogredenering erbij.quote:
Hij kan beter moorden op blijven lossen. Het blijft toch debiel dat hij wel kan wat de politie met al haar mankracht, technologie, internationale contacten en ervaring niet lukt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Peter Repelsteeltje de Vries is een gore populist,
De grondwet niet, maar zijn wereldbeeld wel, en die deel ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Weer een drogredenering erbij.![]()
Alsof de Europese grondwet er iets mee te maken heeft dat hij werknemers in China en de VS heeft.
Weet ik, leden van de board room waren allemaal rond de 60 of hoger.. kep er gewerkt in 1998 / 1999quote:
Hij heeft maar 5 of 6 grote onderwerpen per jaar... en bij hem is de beeldvorming voldoende.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hij kan beter moorden op blijven lossen. Het blijft toch debiel dat hij wel kan wat de politie met al haar mankracht, technologie, internationale contacten en ervaring niet lukt.
Ik vind het niet echt netjes om haar naam hier te noemen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Weet ik, leden van de board room waren allemaal rond de 60 of hoger.. kep er gewerkt in 1998 / 1999
Ik had gisteren een discussie met twee nee-stemmers. Die hadden weinig terug van mijn argumenten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb vandaag trouwens even gepolld onder collega's wat hun tegenargumenten over de grondwet waren....die waren lang niet zo nobel als de politici nu bewerenEentje had na 1 argument van mij al spijt van z'n stem.
fluister het dan maar in mijn oor op msn ofzo. Ik vind het wel cool overigens. De Rembrandttoren was echt een hele stoere plek om te werken (vooral de CE afdeling, kep zelden zoveel lekkere wijven bij elkaar op een kantoor gezienquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt netjes om haar naam hier te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |