nee, is mn vader die mij aan t slaan isquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:17 schreef Houniet het volgende:
c0mplex, die avatar van jou he, dat is toch van zo'n maffia film
byeeee, dank u wel voor uw aanwezigheid en de gezelligheidquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:17 schreef Megter het volgende:
Mensen, dit was mijn laatste stagedag.....
Bedankt voor de steun de afgelopen maand. Dinsdag zal ik nog een presentatie geven op m'n stage dus zal ik nog even langskomen.
Special thnx 2 Geitje, Tear (founder) en jitz (voor alle gmta's en grappen)!!!
ik dacht office space.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:17 schreef Houniet het volgende:
c0mplex, die avatar van jou he, dat is toch van zo'n maffia film
Ergens in de oceaan...quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:19 schreef Oviedeee het volgende:
Godverdomme wat een naaiers hier met hun beoordelingTwijfelachtig... ja wat wil je als dr geen ene fuck te doen is :
![]()
![]()
![]()
ja het meisje is boos, heb t ff doorgelezen de feedback van SES en calvobbes zat eerst toch ook in dit topic??quote:
en dan iets verderquote:snellejelle wrote
het kan mij persoonlijk geen ene kont schelen hoeveel ost ik heb op een dag, week maan of in een jaar. Desnoods wordt mijn nick uit al die lijstjes geweerd en wordt mijn postaantal gewoon op 0 gesteld, prima zolang wij de SC topics maar kunnen blijven gebruiken om de saaie momenten van de (stage)dag door te komen.
quote:Fok!Totals - De Stand #29
[..]en weer 76 plaatsen gestegen![]()
Fok!Totals - De Stand #29
[..] dan ga ik gewoon nóg meer posten![]()
Fok!Totals - De Stand #29
[..]![]()
en ik stijg weer lekker verder
![]()
![]()
eindelijk, iemand die hem kent!!!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik dacht office space.
meesterlijke film![]()
Ach vind t gewoon BEHOORLIJK LULLIG.quote:
Het ga je goed megter, we zullen je missenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:17 schreef Megter het volgende:
Bedankt voor de steun de afgelopen maand. Dinsdag zal ik nog een presentatie geven op m'n stage dus zal ik nog even langskomen.
Special thnx 2 Geitje, Tear (founder) en jitz (voor alle gmta's en grappen)!!!
Het ga je goed Megter!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:17 schreef Megter het volgende:
dan vraag je een second opinionquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:22 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ach vind t gewoon BEHOORLIJK LULLIG.
Heeft ie snel de papieren ff op me bureau gesmeten toen ik ff net was net![]()
Snelle is gewoon om te lachenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:20 schreef stribe het volgende:
[..]
ja het meisje is boos, heb t ff doorgelezen de feedback van SES en calvobbes zat eerst toch ook in dit topic??
Heb me wel een breuk gelachen om snelle jelle
[..]
en dan iets verder
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb helaas niet zulke rare figuren hier.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
eindelijk, iemand die hem kent!!!!!
dan ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
@ houniet: ik!
ik ook... meteen!!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wow vet mooi, waar is dat?quote:
coolquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoe heet die gast ook alweer die uiteindelijk alles in de fik zet? mn zus heeft een collega die erop lijkt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb helaas niet zulke rare figuren hier.
P.I. Romaan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoe heet die gast ook alweer die uiteindelijk alles in de fik zet? mn zus heeft een collega die erop lijkt.
Gewoon zoals in die film The Beachquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:27 schreef Houniet het volgende:
dat is het stage eilanddaar worden al je dromen werkelijkheid.. der is alleen geen internet enzo.. dus geen stroom enzo.. dus een padvinder gewenst
uhhh lingo?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:29 schreef Geitje82 het volgende:
iemand nog een leuk spelletje?
geen lingo
dat is die Jimmy James van newsradioquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoe heet die gast ook alweer die uiteindelijk alles in de fik zet? mn zus heeft een collega die erop lijkt.
Ga je dan nu een les Nederlands volgen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:30 schreef stribe het volgende:
@Houniet, ik je foto nu als me achtergrond van me desktop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |