van druppelen? of hooikoorts?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van vandaag
Gewonequote:Op donderdag 2 juni 2005 15:43 schreef Houniet het volgende:
@ jitzzzze: hoge of technische?
dat heb ik allang. maar mn medicijnen waren op. mn oogdruppels zijn ook maar een maand goed en nemen daarna af in sterkte. dus vandaag slechte dagquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:42 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
moet je goeie druppels en neusspray (via dokter) bestellen![]()
ik heb nauwelijks last van mn hooikoorts,en t word nog verzekerd ook![]()
Pluto schijnt ook erg mooi te zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ikke indonesisch nieuw-guinea. alleen australie en nieuw-zeeland zijn verder weg![]()
Mijn dromenland is altijd nat.quote:
vliegen lukt bestquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is vrij moeilijk te bereiken met de auto
ja je hebt wel een svan die dagen dat t minder prettig is om hooikoorts patient te zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat heb ik allang. maar mn medicijnen waren op. mn oogdruppels zijn ook maar een maand goed en nemen daarna af in sterkte. dus vandaag slechte dag
quote:
Je hoeft alleen je ogen te sluitenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is vrij moeilijk te bereiken met de auto
vandaag dus!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja je hebt wel een svan die dagen dat t minder prettig is om hooikoorts patient te zijn![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je moet ook niet in het regenseizoen gaan![]()
[..]
[..]
ik heb een beetje last van overgevoeligheid, van alle allergien wat zeg maar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja je hebt wel een svan die dagen dat t minder prettig is om hooikoorts patient te zijn![]()
Waar doe je dat?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het heet informatica, is een mix van bedrijfskundige en technische.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |