ben ik afgelopen zomer nog geweest.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:34 schreef somegirl het volgende:
[..]
misschien Bali in september / oktober
jij?
heb ik thuis... dus eff volhoudenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:38 schreef stribe het volgende:
[..]
het duurt me te lang om die foto te posten, maar ik heb hem fullscreen.![]()
@Houniet, waar is die foto gemaakt, welk land of weet je dat niet?
Amateurquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik kan niet eens fatsoenlijk met word omgaan.
het verst dat ik ben geweest is turkije en het uiterste puntje van portugalquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ben ik afgelopen zomer nog geweest.![]()
en die zomer daarvoor![]()
en 2 zomers daarvoor![]()
en die zomer daarvoor![]()
Ik floridaquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het verst dat ik ben geweest is turkije en het uiterste puntje van portugal
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:39 schreef stribe het volgende:
[[url=http://img191.echo.cx/img191/1923/desktop0hj.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik Mexico, New York, Bonairequote:Op donderdag 2 juni 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
moet je goeie druppels en neusspray (via dokter) bestellenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik haat hooikoorts. ik heb zo'n jeuk in mn ogen. heb al iets van 5 keer gedruppeld vandaag.
dank u, dank u, zit al te denken om em in te ruilen voor me vriendinquote:
Daar heb ik ook last van vandaagquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik haat hooikoorts. ik heb zo'n jeuk in mn ogen. heb al iets van 5 keer gedruppeld vandaag.
ik dromenland, kennen jullie dat?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |