zilver ofzo peugeot ofzo weet ik veel hoe die dingen hetenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:18 schreef junkiesietze het volgende:
wat was het er voor 1?
ik heb een speedfight 2
Peugeot speedfight 2 silversportquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:19 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
zilver ofzo peugeot ofzo weet ik veel hoe die dingen heten
had je niet beter z'n gegevens kunnen opschrijven zodat je jouw schade kan verhalen bij zijn verzekering.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:19 schreef Zep_Leddelin het volgende:
mongool begon helemaal te dreigen nou dikke vinger kreeg dieen weg was ik tiefusmongool
tiefusding is nu iig mol en die van jou ook als je niet oppast hehe.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:21 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Peugeot speedfight 2 silversport
[afbeelding]
Ik rij mezelf wel een keer dood,quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:28 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
tiefusding is nu iig mol en die van jou ook als je niet oppast hehe.
Scheelt mij weer krasjes.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:30 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik rij mezelf wel een keer dood,
ander uitlaatje eronder, snelle bocht eronder, racevario erop, snelgas... en ik boek m hard
ik ook, maar wel op zijn plat Rotterdamsquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:18 schreef LostFormat het volgende:
Ik had 'm keihard uit gelachen.
zo?: hihihihihihiquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ook, maar wel op zijn plat Rotterdams
dat heb jij helemaal niet nodig, je kunt normaal al niets eens rechtdoor rijden op een fietspadquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:30 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ander uitlaatje eronder, snelle bocht eronder, racevario erop, snelgas... en ik boek m hard
zo ongeveer, maar dan een beetje andersquote:
Hij woont ook in Zoetermeer.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat heb jij helemaal niet nodig, je kunt normaal al niets eens rechtdoor rijden op een fietspad
dat was geen fietspadquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat heb jij helemaal niet nodig, je kunt normaal al niets eens rechtdoor rijden op een fietspad
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:21 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Peugeot speedfight 2 silversport
Idemquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ook, maar wel op zijn plat Rotterdams
Strompelend mag ik hopen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:19 schreef Zep_Leddelin het volgende:
mongool begon helemaal te dreigen nou dikke vinger kreeg dieen weg was ik tiefusmongool
Hij viel (jammer genoeg) best goed, alleen een hoofdwondje, maar er zijn weinig hersencellen die daar nog kunnen verdwijnen.quote:
reed ik eerst gelukkig op een oude zundappquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:42 schreef Stiffmaster het volgende:
Scooters moet je doodschieten.....preventief neerknallen.
Wanneer er teveel vossen zijn doen ze dit ook.........![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:47 schreef T42 het volgende:
[..]
reed ik eerst gelukkig op een oude zundappontloop ik het
![]()
haha, had ik ook al gezien...heb in elke scooter topic maar hetzelfde gezegdquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Is het nationale scooterdag vandaag of zo?
Don't be shy to be gayquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:30 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
mensen die alles gay noemen zijn ook sneller gay.
Ohja, jij was die kansloze gast die allang 18 is maar toch nog ontzettend blij is met een scooterquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:18 schreef junkiesietze het volgende:
wat was het er voor 1?
ik heb een speedfight 2
Niet zo hard als de Suzuki Alto van mijn buurvrouw, die gaat wel 140, dat haalt jouw scootertje niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:30 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Snelgas op een std cilinderquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:30 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Eeh, snelgas op een standaard carb. haalt niets uit, dit staat los van de cilinder knaap.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Snelgas op een std cilinderHaalt niets uit.
![]()
Mooi icoon dat ik gemaakt heb heh?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:47 schreef T42 het volgende:
[..]
reed ik eerst gelukkig op een oude zundappontloop ik het
![]()
Ik wil je weleens zien rijden met een 28mm carb op een std cilinderquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:59 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Eeh, snelgas op een standaard carb. haalt niets uit, dit staat los van de cilinder knaap.
Daar gaat het niet om, jij beweerde dat het geen zin had op een standaard cilinder, en dat is niet van toepassing, het gaat erom dat het ineffectief is omdat de af te leggen afstand van de gasschuif bij een grootte van over de 19mm zo lang is dat je er met een normale gashendel niet normaal mee kunt doseren.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik wil je weleens zien rijden met een 28mm carb op een std cilinder![]()
Ik was nog een keer over z'n toch al brakke scooter heen geredenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:24 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
had je niet beter z'n gegevens kunnen opschrijven zodat je jouw schade kan verhalen bij zijn verzekering.
wie zegt dat ik dat heb, pootjequote:Op donderdag 2 juni 2005 18:59 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Eeh, snelgas op een standaard carb. haalt niets uit, dit staat los van de cilinder knaap.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:38 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat heb, pootje
Zo loop je anders wel op te scheppen dat je hem ff "hard boekt"quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:38 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat heb, pootje
Er er lekker op gaan stampen!quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:46 schreef T42 het volgende:
had nog eens vol over die scooter heen gereden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |