mijne ook, maar zolang mn bek niet scheef gaat staan blijven ze er lekker inquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mijn verstandskiezen zijn al ruim 4 jaar bezig met doorkomen. schiet ook niet op
gister toch alquote:
dat schiet idd niet opquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mijn verstandskiezen zijn al ruim 4 jaar bezig met doorkomen. schiet ook niet op
ook alquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
same here. ze zitten goedquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:17 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
mijne ook, maar zolang mn bek niet scheef gaat staan blijven ze er lekker in
Stiekem... en zij dan zo van aaaauww *prik prik* en dan dat oog zo van *knipper knipper* en dan ik Hooowww, foutje!quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
je gaat toch niet zomaar in haar ogen blaffen![]()
quote:<%MrPiercing> ff kijke of ik ergens sars kan kopen op ebay
<%MrPiercing> :/
<%MrPiercing> krijgt me pa voor ze verjaardag
<%MrPiercing> \o/
<+sedistor> lol
ik ook niet, ik was in een kutstadquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:18 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
zou best kunnen, heb t nieuws niet echt gevolgd
Foutje, bedankt hé?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:19 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Stiekem... en zij dan zo van aaaauww *prik prik* en dan dat oog zo van *knipper knipper* en dan ik Hooowww, foutje!
misgeschotenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:19 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Stiekem... en zij dan zo van aaaauww *prik prik* en dan dat oog zo van *knipper knipper* en dan ik Hooowww, foutje!
bij mij zijn ze alle 4 weg.. getrokken, gebroken en hechtingenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:19 schreef somegirl het volgende:
Mijn verstandskies was echt de grootste ramp ooit!
Wat een pijn deed dat om te trekken zeg...
Heb er nu nog trauma's van!
en nog maar eenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:19 schreef somegirl het volgende:
zal godess blij mee zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:19 schreef somegirl het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |