quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
heel leuk allemaal, maar wil je vragen of je stagebegeleider voor foto's kan zorgen?
Het vrouwelijke gevoel komt ook boven bij godessquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ga jij nogw at leuks doen dit weekend?
nou nee, ik heb nu al 2 verstandskiezen, 1 flink door en de ander een stukje iig zover dat ik er geen last van heb... maar echt helpen doet 't niet zoals je merktquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Word je eindelijk verstandig, jongen?![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
Net op radio...
Er is een bomaanslag gepleegt op 82 moslims en 1 tandarts
... blijft aan de gang
Of: ik wens jou een druppel lauwe bud in je oog toe!quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan zou ik ook kunnen zeggen: ik wens je de straat oversteken toe![]()
JIJ TERREUR!!!!! Ik ga NU een mod inlichten... tis toch van de zotte hier segquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan zou ik ook kunnen zeggen: ik wens je de straat oversteken toe![]()
nee, hé? Misschien kan je tandarts je uitleggen hoe dat komtquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou nee, ik heb nu al 2 verstandskiezen, 1 flink door en de ander een stukje iig zover dat ik er geen last van heb... maar echt helpen doet 't niet zoals je merkt
ik probeer aardig te zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:14 schreef somegirl het volgende:
[..]
Het vrouwelijke gevoel komt ook boven bij godess
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:14 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Of: ik wens jou een druppel lauwe bud in je oog toe!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou nee, ik heb nu al 2 verstandskiezen, 1 flink door en de ander een stukje iig zover dat ik er geen last van heb... maar echt helpen doet 't niet zoals je merkt
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:14 schreef Ballicious het volgende:
[..]
ach, steek toch de straat overquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
JIJ TERREUR!!!!! Ik ga NU een mod inlichten... tis toch van de zotte hier seg
ik ben er 2 weken geleden nog geweest, zegtie van ja die onderste verstandskiezen er is genoeg ruimte maar 't kan zeker nog wel 1 jaar duren en nu zit ik er verdomme mee dus ik verwacht niet dat hij 't weetquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nee, hé? Misschien kan je tandarts je uitleggen hoe dat komt![]()
ik las blauwe..... hoe smurfigquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:14 schreef Ballicious het volgende:
[..]
verdachte Oral B. al opgepakt?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
Net op radio...
Er is een bomaanslag gepleegt op 82 moslims en 1 tandarts
... blijft aan de gang
Wat een karige tandarts heb je danquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ben er 2 weken geleden nog geweest, zegtie van ja die onderste verstandskiezen er is genoeg ruimte maar 't kan zeker nog wel 1 jaar duren en nu zit ik er verdomme mee dus ik verwacht niet dat hij 't weet
Ja...?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
balli, ik weet wat jij altijd het eerst vraagt bij een meisje....
weerquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ben er 2 weken geleden nog geweest, zegtie van ja die onderste verstandskiezen er is genoeg ruimte maar 't kan zeker nog wel 1 jaar duren en nu zit ik er verdomme mee dus ik verwacht niet dat hij 't weet
mijn verstandskiezen zijn al ruim 4 jaar bezig met doorkomen. schiet ook niet opquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |