nee zorryquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:03 schreef somegirl het volgende:
Weet iemand de spelregels van Poker?
20% korting op gordijnen bij de v&dquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:59 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nee weinig, alleen voetbal kijken weet ik al..![]()
en we krijgen morgen sleutel van nieuwe huis, dus zal wel klussen worden
http://gokkasten.be/regels/poker.phpquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:03 schreef somegirl het volgende:
www.leerhierpokerspelen.nlquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:03 schreef somegirl het volgende:
doet t nietquote:
teardrop?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jullie raden nooit wie er morgen naar de tandarts moet!
Je oma?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:06 schreef jitzzzze het volgende:
Oh ja, ik kan trouwens poker spelen.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:07 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
owww dan is ie net offline gehaald denk ik![]()
ach krijg de tering. ik zeg dat ik op stage ben en meteen beginnen allerlei zielige figuren met zeiken. ik reageer alleen op die bijdehante opmerkingen die ik krijg.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:01 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Jimjim, je moet ten eerste eens ophouden met bijdehand doen. Het slaat gewoon nergens op.
Ten 2e, als je niks zinnigs te melden heb, dan verzoek ik je dringend doch vriendelijk om dit topic te verlaten. Let wel op: Dit topic en de hier opvolgende. Alle hier opvolgende wel te verstaan.
Met vriendelijke groet,
Ballicious.
ga jij nogw at leuks doen dit weekend?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ach krijg de tering. ik zeg dat ik op stage ben en meteen beginnen allerlei zielige figuren met zeiken
heel leuk allemaal, maar wil je vragen of je stagebegeleider voor foto's kan zorgen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:05 schreef somegirl het volgende:
ik heb wel mooi een pakje kaarten binnen met alle gezichten van de werknemers van het bedrijf er op!
jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:03 schreef somegirl het volgende:
Nou nou wat een agressie zeg... dit is gewoon een informatief topic waar wij alles delen en jij komt hier een beetje de boel verzieken... zielig figuur ben jequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ach krijg de tering. ik zeg dat ik op stage ben en meteen beginnen allerlei zielige figuren met zeiken
ja maar kijk, dat hoeft dus nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ach krijg de tering. ik zeg dat ik op stage ben en meteen beginnen allerlei zielige figuren met zeiken. ik reageer alleen op die bijdehante opmerkingen die ik krijg.
Kan iemand dit meneertje een ban geven?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
waar loop je stage danquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ach krijg de tering. ik zeg dat ik op stage ben en meteen beginnen allerlei zielige figuren met zeiken. ik reageer alleen op die bijdehante opmerkingen die ik krijg.
hoi!quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:50 schreef jimjim1983 het volgende:
hee een nieuw topic.
kan ik weer reageren
je dochter?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik zie dr echt zwaar tegenop. af en toe doet één kies heel erg pijn. dacht af en toe echt dat een gaatje was. maar nu doet het geen pijn meer. en altijd die verdomde verstandskiezen waarvan hij zegt: hmmmm nog niet helemaal door he. maar ze hoeven er nog niet uitquote:
ik wens hem de griep toequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Kan iemand dit meneertje een ban geven?
Hou verder gewoon je bek dicht, dat lijkt me het beste aangezien er toch niks zinnigs uit komt.
slapenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ga jij nogw at leuks doen dit weekend?
http://www.soyouwanna.com/site/syws/poker/poker.htmlquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:03 schreef somegirl het volgende:
ik ben gek op de tandarts, ik vermaak me er altijd welquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik zie dr echt zwaar tegenop. af en toe doet één kies heel erg pijn. dacht af en toe echt dat een gaatje was. maar nu doet het geen pijn meer. en altijd die verdomde verstandskiezen waarvan hij zegt: hmmmm nog niet helemaal door he. maar ze hoeven er nog niet uit
ik moet bijslapenquote:
bij mij doet sinds gisteren ook een verstandskies moeilijk.. word er niet vrolijk vanquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik zie dr echt zwaar tegenop. af en toe doet één kies heel erg pijn. dacht af en toe echt dat een gaatje was. maar nu doet het geen pijn meer. en altijd die verdomde verstandskiezen waarvan hij zegt: hmmmm nog niet helemaal door he. maar ze hoeven er nog niet uit
*gaat tandarts bellen (jaar nie geweest )quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
bij mij doet sinds gisteren ook een verstandskies moeilijk.. word er niet vrolijk van
zo, dat heb je snel doorquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niet zoveel maar!!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Welnee, van verkoudheid gaan niet zoveel mensen dood.
Word je eindelijk verstandig, jongen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
bij mij doet sinds gisteren ook een verstandskies moeilijk.. word er niet vrolijk van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |