quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zo praat je toch niet over je moeder man.
respectloos![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hahahahaha, wat een leuke grap.
Die heb ik nog noooit gehoord!!!!!:d:D:D:D1111![]()
![]()
Baale kalequote:Op donderdag 2 juni 2005 13:57 schreef leolinedance het volgende:
ik word zwaar panne manne hier op stage![]()
![]()
![]()
![]()
thanks, maar ik had hem alquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:57 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Miss voor jou ook wel handig Goddess
http://www.uithuis.nl/uitzetlijst.doc
tis wel een beetje een overdreven lijst... een poffertjespanquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:57 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Miss voor jou ook wel handig Goddess
http://www.uithuis.nl/uitzetlijst.doc
oh dan is het goedquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
hoeft echt niet.... als ik je maar mag likke vin ik alles goed poepsie... je weet toch
nee weinig, alleen voetbal kijken weet ik al..quote:
jawel, om te helpenm mtp'enquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom? Kan je het niet alleen?
Als je gaat schijten hoeft er toch ook niemand mee?
nee hoor, nog een uur!!!!quote:
dr staan veel van dat soort dingen in. maar wel een leuk begin. je kan lekker strepenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tis wel een beetje een overdreven lijst... een poffertjespan
Jimjim, je moet ten eerste eens ophouden met bijdehand doen. Het slaat gewoon nergens op.quote:
hee ik moet ook nog gordijnen!quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dr staan veel van dat soort dingen in. maar wel een leuk begin. je kan lekker strepen
dit weekend ga ik gordijnen kopen bij de v&d. misschien ook voor jou geitje. nu 20% korting op gordijnen en geen kosten om ze te maken.
ik ook type 2quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:56 schreef Ballicious het volgende:
@ Draco, een woning in de binnenstad.![]()
Ik heb al gordijnen gehadquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dr staan veel van dat soort dingen in. maar wel een leuk begin. je kan lekker strepen
dit weekend ga ik gordijnen kopen bij de v&d. misschien ook voor jou geitje. nu 20% korting op gordijnen en geen kosten om ze te maken.
Mooi woorden waar ik me op aansluitquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:01 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Jimjim, je moet ten eerste eens ophouden met bijdehand doen. Het slaat gewoon nergens op.
Ten 2e, als je niks zinnigs te melden heb, dan verzoek ik je dringend doch vriendelijk om dit topic te verlaten. Let wel op: Dit topic en de hier opvolgende. Alle hier opvolgende wel te verstaan.
Met vriendelijke groet,
Ballicious.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:03 schreef somegirl het volgende:
Weet iemand de spelregels van Poker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |