Zo lieve kindertjes, ik zal eens even een verhaaltje vertellen:quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:50 schreef jimjim1983 het volgende:
hee een nieuw topic.
kan ik weer reageren
+ 100 Punten:quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
TYPE 2
21-40 punten:
Een eengezinswoning in een rustige woonwijk is echt iets voor jou! Het liefste wil je dan ook nog een lekkere tuin en een schuurtje! Het huis is niet nieuw en daarom erg sfeervol.
jij bent echt grappig mênquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo lieve kindertjes, ik zal eens even een verhaaltje vertellen:
Ik zit lekker in de tuin.
Maar wat hoor ik nou?
Kijk nou, het is een loopse baviaan. En wat doen we daarmee?
Nou, die moeten we buitensluiten.
Dag, loopse baviaan.
Het was ook niet grappig bedoeldquote:
EMMERquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
+ 100 Punten:
Overal als het maar bij goddess is![]()
![]()
![]()
zo praat je toch niet over je moeder man.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo lieve kindertjes, ik zal eens even een verhaaltje vertellen:
Ik zit lekker in de tuin.
Maar wat hoor ik nou?
Kijk nou, het is een loopse baviaan. En wat doen we daarmee?
Nou, die moeten we buitensluiten.
Dag, loopse baviaan.![]()
jijmjijmji is ook geen baviaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het was ook niet grappig bedoeld
Ik probeer subtiel duidelijk te maken dat jimjim op moet zouten.
hahahahaha, wat een leuke grap.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zo praat je toch niet over je moeder man.
respectloos![]()
ja dus? dat zouden wij ook moeten hebbenquote:
Miss voor jou ook wel handig Goddessquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
TYPE 2
21-40 punten:
Een eengezinswoning in een rustige woonwijk is echt iets voor jou! Het liefste wil je dan ook nog een lekkere tuin en een schuurtje! Het huis is niet nieuw en daarom erg sfeervol.
hoeft echt niet.... als ik je maar mag likke vin ik alles goed poepsie... je weet tochquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
draco, je mag zeggen wat je wil, maar ik slik toch niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |