Game on!quote:Istanbul, Turkije is niet correct
Deze staat nog maar een paar uur open, dus daar wacht ik nog even mee....quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:36 schreef 513.guzzstyle het volgende:
doe je ook niet aan hints ofsow?
quote:- HINTS: Post een hint na minimaal 12 uur en maximaal 24 uur zonder reactie of na 4 à 5 foutieve antwoorden.
Kleine hint mischienquote:Istanbul, Turkije
Kaapstad, Zuid-Afrika
Turku, Finland
Port Elizabeth, Zuid-Afrika
Dunkerque, Frankrijk
San Francisco, Verenigde Staten
Vooruit dan maar:quote:
Ja die dacht ik ook even, maar ligt te hoog op een rots (of burcht) en op de foto hier is dat niet...quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:20 schreef Zephyrus het volgende:
alhoewl me het zeer onwaarschijnlijk lijkt, ga ik toch voor Marseille, Frankrijk.
http://arielpablo.com.ar/(...)ille-chateau-dif.jpg
Lijkt er wel op
quote:Piraeus, Griekenland
quote:Colonia San Jordi + spanje
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:09 schreef MrWizzel het volgende:
Brindisi, Italië
http://motoebici.altervista.org/nepal/nepal3.htm
Dan pak ik het wel op:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:15 schreef MrWizzel het volgende:
aan iemand anders de eer voor een nieuwe pic...
Ik ben juist voor snelle hints en snel raden zodat de volgende mag.. houd lekker de vaart erin ipv 1 foto per dag of 2.. dus over +/- 2 uurtjes weer een hintquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:35 schreef 513.guzzstyle het volgende:
sorry jongens, ik ben nog niet goed in dit zoek verhaal, daarom dat zeuren om hints, hoewel ik al een heleboel mooie kerken en vuurtorens heb gezien![]()
Helemaal mee eens..... 24 uur is belachelijk....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:37 schreef Porto het volgende:
[..]
Ik ben juist voor snelle hints en snel raden zodat de volgende mag.. houd lekker de vaart erin ipv 1 foto per dag of 2.. dus over +/- 2 uurtjes weer een hint
Mja waarom niet, het is immers sinterklaas nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..... 24 uur is belachelijk....
Doe nog maar een hintje dan
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Helemaal mee eens..... 24 uur is belachelijk....
quote:HINTS: Post een hint na minimaal 12 uur en maximaal 24 uur ZONDER reactie OF na 4 à 5 foutieve antwoorden.
Het is "Raad de Stad" niet "Raad het Continent"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:58 schreef 513.guzzstyle het volgende:
afrika of australie, denk ik
Jij wacht meestal wel 12 uur he?quote:
nee treinreiziger wacht 12 uur, als er niemand reageert, als er snel 5 posts zijn komt ie al met een hintquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:01 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Jij wacht meestal wel 12 uur he?
Kijk en nou willen wij een paar hints binnen no timequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:09 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Beiroet, !!!!
http://users.stlcc.edu/mfuller/beirut/BeirutRestoredChurchA.JPG
Niet? shit.. nou kom op met je hintquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:20 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Haikou is incorrect
Niet?? tering continenten zijn weer aan het moven hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Volgens mij ligt Burkina Faso niet in hetzelfde continent als China
Gera dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:21 schreef treinreiziger het volgende:
Jena, Thüringen, Duitsland is niet correct.
Dan is de beurt weer aan jou Treinreiziger.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:57 schreef treinreiziger het volgende:
Het treinstation van Dunedin, Nieuw Zeeland.
Santiago is niet goed. Welk Santiago je ook bedoelt.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:05 schreef 513.guzzstyle het volgende:
santiago, amerika
San Antonio is niet goed.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:09 schreef Zephyrus het volgende:
San Antonio, USA??
Hint: Geef eens een hint
quote:It is a big roundabout covered with grass. It has a central fountain and a bronze statue of the goddess Minerva in the center. There is a motto at the bottom, which says "Justice, Wisdom and Strength Guard this City" and in the back "To the glory of Guadalajara". In the pedestal engraved are the names of eighteen illustrious men from Jalisco. From the base of the fountain, the water forms a breeze, which makes it look beautiful. The sculptural work is due to the artist from Aguascalientes Pedro Medina, and it was sculpted in Aguascalientes, and the design of the roundabout was made by the architect Julio de la Peña, in an effort from Agustín Yáñez to pay homage to Guadalajara.
Ik wil me nergens mee bemoeilen, maar volgens mij heb je gelijk.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:17 schreef MrWizzel het volgende:
Guadelajara, Mexico ?
prima, jouw beurtquote:Op maandag 6 juni 2005 17:43 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ikke ikke!
Haha ja daar lijkt het echt totaal niet op...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:23 schreef 513.guzzstyle het volgende:
venice - italie
Sinds wanneer zijn er steden op de zuidpool.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:18 schreef macondo het volgende:
Die zee kunnen we zelf ook wel zien.. Het ziet er koud uit, en niet zo groen als Ierland. Verspreide huisjes, dus wellicht een klein stadje in scandinavie-noord.. geen noorwegen dus wellicht finland. Zeker niet Tampere, ook niet Helsinki. Vaasa ook niet.. Misschien iets op groenland of de zuidpool?
Helaasquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:35 schreef macondo het volgende:
Ik denk dan toch aan Longyearbyen, Spitsbergen
In welke zin ligt die Argentijnse stad dan wél in Europa?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:18 schreef Zephyrus het volgende:
allemaal fout
Hint:Deze stad ligt niet in Europa (in de zin van Europese continent) en het ligt aan zee.
ik weet niet wat je bedoelt, maar ik zette het er even bij voor de duidelijkheid, dat het niet wordt opgevat als Europese Unie. Snap le vous??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:32 schreef macondo het volgende:
[..]
In welke zin ligt die Argentijnse stad dan wél in Europa?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:43 schreef macondo het volgende:
Rotterdam, Nederland?
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:12 schreef Kopstoot het volgende:
Luik, België
Het is de Rue van Buren ofzoiets, zal eens ff een plaatje zoeken.
Nee, ook mijn woonplaats is niet het juiste antwoord.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef macondo het volgende:
Nijmegen, Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |