Dan pak ik het wel op:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:15 schreef MrWizzel het volgende:
aan iemand anders de eer voor een nieuwe pic...
Ik ben juist voor snelle hints en snel raden zodat de volgende mag.. houd lekker de vaart erin ipv 1 foto per dag of 2.. dus over +/- 2 uurtjes weer een hintquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:35 schreef 513.guzzstyle het volgende:
sorry jongens, ik ben nog niet goed in dit zoek verhaal, daarom dat zeuren om hints, hoewel ik al een heleboel mooie kerken en vuurtorens heb gezien![]()
Helemaal mee eens..... 24 uur is belachelijk....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:37 schreef Porto het volgende:
[..]
Ik ben juist voor snelle hints en snel raden zodat de volgende mag.. houd lekker de vaart erin ipv 1 foto per dag of 2.. dus over +/- 2 uurtjes weer een hint
Mja waarom niet, het is immers sinterklaas nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..... 24 uur is belachelijk....
Doe nog maar een hintje dan
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Helemaal mee eens..... 24 uur is belachelijk....
quote:HINTS: Post een hint na minimaal 12 uur en maximaal 24 uur ZONDER reactie OF na 4 à 5 foutieve antwoorden.
Het is "Raad de Stad" niet "Raad het Continent"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:58 schreef 513.guzzstyle het volgende:
afrika of australie, denk ik
Jij wacht meestal wel 12 uur he?quote:
nee treinreiziger wacht 12 uur, als er niemand reageert, als er snel 5 posts zijn komt ie al met een hintquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:01 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Jij wacht meestal wel 12 uur he?
Kijk en nou willen wij een paar hints binnen no timequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:09 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Beiroet, !!!!
http://users.stlcc.edu/mfuller/beirut/BeirutRestoredChurchA.JPG
Niet? shit.. nou kom op met je hintquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:20 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Haikou is incorrect
Niet?? tering continenten zijn weer aan het moven hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Volgens mij ligt Burkina Faso niet in hetzelfde continent als China
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |