quote:
ja is een subdomein danquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
websites die met xxx. beginnen
amateur
Wat een n00bquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
websites die met xxx. beginnen
amateur
flamman en abraxusquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:07 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat doet me op een of andere manier denken aan flamman en abraxus
zolang iedereen zo raar doet blijf ik lekker.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon uit dit topic gaan...
if you good if you good to go i say............quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:07 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat doet me op een of andere manier denken aan flamman en abraxus
Zeg lelijke aap, ben je nou nog hier?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zolang iedereen zo raar doet blijf ik lekker.
om jullie te pesten![]()
je registreerd naam en extensie... geen www.quote:
hoiquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
om jullie te pesten![]()
neequote:Op donderdag 2 juni 2005 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
Worden jullie jaloers als ik zeg dat ik helemaal niets te doen heb?
En dat is dus om 3 uur al naar huis ga?
Nou ja, dan nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee
ik mag ook al om half 5 naar huis (alleen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik moet t inhalen)
quote:
Meestal proberen we mensen zoals jij het duidelijk te maken... maar we stappe wel over op negeren...quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
om jullie te pesten![]()
Je gaat ons dadelijk weer vertellen dat je je nieuwe fiets op gaat halen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee
ik mag ook al om half 5 naar huis (alleen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik moet t inhalen)
Oh daar weet ik nog niks vanquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Je gaat ons dadelijk weer vertellen dat je je nieuwe fiets op gaat halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |